v motorkach sa vobec nevyznam, ziadnu nemam ani som nemal a iba teraz som si zacal robit Ackovy vodicak. V lete chcem ist na motorke z Brna do Nepalu, ak sa zadari tak az na Bali a preto potrebujem pomoc s vyberom motorky.
Chcem nieco lahke (250ccm), spolahlive, jednoduche a nenarocne na opravu, s nizkou spotrebou, kludne aj starsie a do 20000Kc :). Planujem si na nu primontovat nosic na bandasky a veci, takze kukam po takej, ktora ma vyfuk "pod nohou" aby nezavadzal a ktora prezije horucavy, prach, cesty i necesty.
Nejake tipy na idealny stroj? :)
Dakujem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoooc, ake moto na roadtrip do Azie???
Dawei píše:
Tohle je jedna z motorek na kterých jsem jel já Místní, všude to opraví, když klekne vemeš jinou ze servisu kde jí necháš na protiúčet.
řešil bych to přesně nějakou takovou motorkou - ležatej motor Honda je v Asii snad nejrozšířenější, takže nemusíš mít obavy o neopravitelnost v případě poruchy. kromě toho tyhle motory dost vydrží, málo žerou a nějaká 110-125ccm dokáže jet 60-70km/h cestovní rychlostí (když dojde na vedlejší cesty, tak větší rychlost stejně nehrozí).
preferoval bych vyplétaný kola z důvodu větší pružnosti a opravitelnosti oproti liťákům.
v ČR/SR bych asi hledal ke koupi Hondu Wave.
callowsick píše: řešil bych to přesně nějakou takovou motorkou - ležatej motor Honda je v Asii snad nejrozšířenější, takže nemusíš mít obavy o neopravitelnost v případě poruchy. kromě toho tyhle motory dost vydrží, málo žerou a nějaká 110-125ccm dokáže jet 60-70km/h cestovní rychlostí (když dojde na vedlejší cesty, tak větší rychlost stejně nehrozí).
preferoval bych vyplétaný kola z důvodu větší pružnosti a opravitelnosti oproti liťákům.
v ČR/SR bych asi hledal ke koupi Hondu Wave.
Neřešil jsme náklady na přepravu, neřešil jsem dovoz vybavení, všechno na místě za pár kaček a popravdě velká část cesty v kraťasech, teniskách (kvůli řazení) jinak to jistil sandál a přilbu jsem nakonec odložil taky a jezdil v klobouku. Nedalo se, pot tekl proudem a neřešil jsem nakonec ani bouračku (semlel mě autobus - naštěstí šlo všechno ohnout a pokračovat). Když to nejelo zastavil jsem v servisu u silnice (děda s kladivem a šroubovákem) a zase pokračoval vesele dál. Vlastně 3x jsem měnil motorku jako celek. Sranda a pohoda bez křečí, bez plánu a nutnosti najet 1000km za den. Neorganizovaný chaos