globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Radši origo, nebo upravenou?
 
27.4.2014 v 00:18
Zdravím. Jen tak ze zajímavosti jsem něco zkusil... Mě to hlava nebere a tak bych se chtěl zeptat vás.
Upřednostňujete radši originální stavy, nebo motorky do kterých bylo investováno?





Anketa: Co kupujete radši?
origo
84%
47
upravené
16%
9
Předchozí
1 2
Následující

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 00:31 | Nahoru | #1
záleží jak jsou úpravy provedené a jaké jsou, rozumné investice nejsou na škodu.

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 00:50 | Nahoru | #2
Ideální je pěkně a kvalitně upravená motorka ke které jsou i původní díly a není problém vše vrátit do původního stavu. V ČR velice málo vídaná věc, protože tady se přes 90% motorek "upravuje" až po bouračce :)

1 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 02:20 | Nahoru | #3
lehky a dobre udelany upravy, proc ne..ale nejaka slepenice radsi ruce pryc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 03:14 | Nahoru | #4

SuperPivis píše: lehky a dobre udelany upravy, proc ne..ale nejaka slepenice radsi ruce pryc.


No nemyslím slepenice, prostě to nejlepší co té motorce můžeš dopřát...

Heleďte, měl jsem motorku, kterou jsem koupil za 25 000. Za půl roku jsem do ní vrazil 42 000, protože jsem řešil každou maličkost, všechno muselo být hned nový a jen to nejlepší (např. spojkový lamely z kevlaru za 1600, místo obyč za 400 atd...)
Pak jsem si koupil úplně tu stejnou motorku za 6500, zadřenou. Opravil jsem ji, přeházel jsem ty pěknější věci na tu starou a potom jsem obě prodal. Tu dobrou, která mě stála 67 000 jsem prodal za 23 000 a tu, která mě stála 7000 jsem prodal za 15 000....

Pro mě je to prostě něco naprosto nepochopitelného a a úvahu těch lidí nechápu... Rozhodně jsem ale ponaučen, že lidi jsou blbí a žádný investice prostě neocení.

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 07:16 | Nahoru | #5
tak to ti asi musí bejt jasný, že takový investice se ti nikdy nevrátí, proto je nesmysl cpát do motorky takový prachy za doplňky a "tuning" když jí pak chceš prodat

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 07:26 | Nahoru | #6
No, ono to je to těžký, treba někdo neoceni kevlar spojku kdyz je v háji přední vidle > příklad, ani jednu moto jsem neviděl.
A jen tak mimochodem, nemyslím si ze je pro běžného smrtelníka kevlar spojka lepsi než obyčejná, ale treba tomu jen nerozumím..

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:01 | Nahoru | #7
Nejvíc se cení originální stav.Drtivá většina lidí má pocit,že jakákoliv odchylka od originálu je podezřelá nebo degradující.I kdyby si úpravou vytvořil stroj s lepšími parametry,nikdo to neocení a většinou to stejně budeš nucen prodat za cenu menší než stroj v originálním stavu.
A úplně nejlépe,když máš na stroji ještě originální samolepky a původní gumy.

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:22 | Nahoru | #8
Tak když už tam máš DT. Pokud je jiná maska i blatník , v člověku vyvstane myšlenka ,že to dostalo ránu na předek.Otevřená motorka a ještě s kitem znamená , že to někdo honil neustále v červeným a původní výkon mu nestačil.Větší objem taky značí větší namáhání spodku a dřív se bude sypat.Tolik úvaha běžnýho kupce.Jo a jakou má výhodu karbonová spojka pro běžný ježdění , kromě toho že s ní ztrácíš cit.

2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:24 | Nahoru | #9
Jestli někdo neocení ty hodiny práce a shánění, aby člověk uvedl mašinu do osobitého a skvělého stavu oproti normální "fabrice", tak je to debil, kterému bych ji ani neprodal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:34 | Nahoru | #10

Hroch_cz píše: Jestli někdo neocení ty hodiny práce a shánění, aby člověk uvedl mašinu do osobitého a skvělého stavu oproti normální "fabrice", tak je to debil, kterému bych ji ani neprodal



V překladu hledáš někoho se stejným vkusem (neber to osobně, ale v 99,9% případů spíš nevkusem) jako máš ty, čímž si hodně zúžíš okruh potenciálních kupců a končíš většinou po dlouhé době nasraný prodejem pod cenou origo stavu, pokud fakt nemáš štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:39 | Nahoru | #11

bushman7 píše: V překladu hledáš někoho se stejným vkusem (neber to osobně, ale v 99,9% případů spíš nevkusem) jako máš ty, čímž si hodně zúžíš okruh potenciálních kupců a končíš většinou po dlouhé době nasraný prodejem pod cenou origo stavu, pokud fakt nemáš štěstí.



Není třeba překládat má slova Modří vědí. Na mašinu si nedávám žádné kraviny, samolepky jdou sundat a nenapadá mne, komu by mohly vadit padáky, opěrky na brašny nebo třeba deflektor na plexiskle. Je ale fakt, že někdo z mašiny dokáže udělat peklostroj. Můj případ to snad není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:41 | Nahoru | #12
Hroch_cz> Ale jo, funkční doplňky beru, ty se dají konec konců odmontovat a prodat samostatně, myslel jsem spíš takové ty mámdomakýbllaminátu podsedláky, nebo nemámnanovékapoty škarpastreety a podobné zázraky samodomo designu .

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 08:55 | Nahoru | #13

bushman7 píše: Hroch_cz> Ale jo, funkční doplňky beru, ty se dají konec konců odmontovat a prodat samostatně, myslel jsem spíš takové ty mámdomakýbllaminátu podsedláky, nebo nemámnanovékapoty škarpastreety a podobné zázraky samodomo designu .



To pak jo, mě vždycky nejvíc pobaví hlášky typu "přestavěná na street". Za co bych snad asi lámal ruce jsou inzeráty, kde někdo prodává pěkný youngtimery v origo stavu s komentářema "vhodná pro stavbu café-nesmyslu". To je debilita s vyzýváním k prznění krásnejch motorek ...

2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 09:54 | Nahoru | #14
Je to pro mě prostě smutný, až to budu prodávat tak vím to zase zavřu, a uvedu do origo stavu s pocitem, že všechny ty prachy a hodiny práce byly k "ničemu"...

Jinak k té kevlarové spojce - Byl jsem mladý a nerozvážný, vůbec nevím jaká je výhoda, bral jsem ji prostě protože byla nejdražší ("asi nejlepší"), teď bych už do moto nikdy takový prachy nevrazil.
Do DT vrážím jen to pro mě nejnutnější, zatím to je 16 000 za 6 měsíců. To je poměrně dobrý oproti těm 42 000 za 9 měsíců...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 10:05 | Nahoru | #15

Hroch_cz píše: Jestli někdo neocení ty hodiny práce a shánění, aby člověk uvedl mašinu do osobitého a skvělého stavu oproti normální "fabrice", tak je to debil, kterému bych ji ani neprodal



já bych to ocenil, řekl bych ti že seš dobrej a dost možná bych chtěl slevu.

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 10:24 | Nahoru | #16
heavyrun> Ono,když si přečteš inzeráty,tak kromě padání ze stojánku jsou všechny motorky v super stavu , po totální GO všeho na co si vzpomeneš , včetně zgenerálkovaných náhradních dílů v regále. To že realita je často jiná , asi nemá cenu psát. Na to pak dojíždí spousta lidí,kteří se o moto opravdu starají , nasypou do toho a prodejní cenu to stejně neovlivní , protože kupec tomu nevěří....
Navíc se spousta lidí snaží ušetřit a úpravy dělají doma na koleně. Samozřejmě je tu řada těch,kteří umí,mají vybavenou dílnu a odvedou lepší práci než značkovej servis. Ale stejně tolik je těch, co tu motorku jenom dok*rví a vydávaj to za super úpravu , a doloží ti i faktury za díly...To že práce nestojí za nic, už ale nezjistíš....
Proto jde kupec často po originále , protože i když počítáš s rozborkou motoru,je předpoklad, že to nebude totálně doj*baný...
Upravenou motorku máš šanci prodat známému,kterej ji opravdu zná , a ví jak ses staral..
Jinak sehnat cizího kupce bude asi problém...
Já osobně jsem takhle koupil upravenou ČZ, která stála za hovno , stála spoustu času a peněz, nepovedlo se ji udělat tak,aby 100% fungoval podvozek (motor byl skvělej) a nakonec se rozprodala na díly...
Současnou motorku jsem kupoval origo a doplňky jako kufry,padáky apod. jsou jenom plus,ale něco se zásadnější úpravou se vždycky vyhnu

2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 11:44 | Nahoru | #17
no, a hlava mi nebere, když má motorka (údajně) najeto poctivých 8 tkm, a je po repasy předních tlumičů, výměně ložiska řízení a spojky. takovou motorku jsem si vždycky přál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 11:44 | Nahoru | #18

heavyrun píše: Je to pro mě prostě smutný, až to budu prodávat tak vím to zase zavřu, a uvedu do origo stavu s pocitem, že všechny ty prachy a hodiny práce byly k "ničemu"...

Jinak k té kevlarové spojce - Byl jsem mladý a nerozvážný , vůbec nevím jaká je výhoda, bral jsem ji prostě protože byla nejdražší ("asi nejlepší"), teď bych už do moto nikdy takový prachy nevrazil.
Do DT vrážím jen to pro mě nejnutnější, zatím to je 16 000 za 6 měsíců. To je poměrně dobrý oproti těm 42 000 za 9 měsíců...



no, teď v 18ti letech jsi už starý a moudrý

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 11:49 | Nahoru | #19

Stev píše: já bych to ocenil, řekl bych ti že seš dobrej a dost možná bych chtěl slevu.



Předem avizuji, že bys žádnou nedostal, pokud bychom společně nenašli nějaké závady, kterých bych si nevšiml

1 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 12:12 | Nahoru | #20
je fakt,že i když do motorky vrazíš plno peněz za doplňky a dokonce k tomu dáš i originální díly,tak stejně moc s cenou jít na horu nemůžeš,protože to málokdo ocení.Ale je pravda,že já bych si další motorku koupil co nejvíc v origo stavu a to jen proto,abych si ji mohl sám šperkovat.Teď jsem koupil vyšperkovanou a pak na Vánoce nevím,co jí pořídit

OMG!!! OMG!!! OMG!!!

Naposledy editováno 27.04.2014 12:13:10

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 12:32 | Nahoru | #21
Nejlíp origo

Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 19:46 | Nahoru | #22
Já koupil mašinu s přepáčkem,ladákem,tlumičem řízení,panc.hadice,ukazatelem zař.rychlosti a ani mi nevadí že jsem to nemusel dokupovat.Takže mě určitě koupit mašinu do které se investovalo nevadí

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 21:48 | Nahoru | #23

mára929r píše: no, a hlava mi nebere, když má motorka (údajně) najeto poctivých 8 tkm, a je po repasy předních tlumičů, výměně ložiska řízení a spojky. takovou motorku jsem si vždycky přál



Jo, přesně tak..!!!

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

27.4.2014 v 23:31 | Nahoru | #24

p.a.t.r.i.k.7 píše: je fakt,že i když do motorky vrazíš plno peněz za doplňky a dokonce k tomu dáš i originální díly,tak stejně moc s cenou jít na horu nemůžeš,protože to málokdo ocení.Ale je pravda,že já bych si další motorku koupil co nejvíc v origo stavu a to jen proto,abych si ji mohl sám šperkovat.Teď jsem koupil vyšperkovanou a pak na Vánoce nevím,co jí pořídit

OMG!!! OMG!!! OMG!!!



Los Babetos!!!

Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 08:39 | Nahoru | #25
sto lidí, sto chutí, každý má rád něco jiného, já jsem kupoval moto s pár doplňky, které bych stejně kupoval, takže jsem byl spokojen, někomu je jedno, jak to vypadá, ale jak jede a někdo si zakládá mít vše v origo stavu

(reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 08:40 | Nahoru | #26

mára929r píše: no, a hlava mi nebere, když má motorka (údajně) najeto poctivých 8 tkm, a je po repasy předních tlumičů, výměně ložiska řízení a spojky. takovou motorku jsem si vždycky přál



pak nemají vznikat fámy, že motor je ve 30 tis km KO

Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 10:31 | Nahoru | #27
Asi tak :
Strejda co tomu nerozumi ,sedel max na fichtloj a kupuje jetej bajk,at radsi koupi drazsi v Origo stavu a postupne podle potreb ci libosti muze vylepsovat-ci kurvit sam.

Jen Motorkari poznaj,dokurvenou vranu nebo vytunenej bajk.
Koupi levnejc stroj s doplnky ktere by stejne na motu chteli a dokazou je vyuzit .
Pokud si nabehnou (neodhali opraveno bouracku) a bajk se sype,nejsou znalci,chybama se clovek uci
a meli koupit Origo stav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 10:49 | Nahoru | #28

heavyrun píše:
Heleďte, měl jsem motorku, kterou jsem koupil za 25 000. Za půl roku jsem do ní vrazil 42 000, protože jsem řešil každou maličkost, všechno muselo být hned nový a jen to nejlepší (např. spojkový lamely z kevlaru za 1600, místo obyč za 400 atd...)
Pak jsem si koupil úplně tu stejnou motorku za 6500, zadřenou. Opravil jsem ji, přeházel jsem ty pěknější věci na tu starou a potom jsem obě prodal. Tu dobrou, která mě stála 67 000 jsem prodal za 23 000 a tu, která mě stála 7000 jsem prodal za 15 000....


Mluvíš o té pobastlené číně Ryjeju (nebo jak se to jmenovalo)?

Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 15:51 | Nahoru | #29
Já radši v neorigu stavu. Ale jako cruiserista, to musí ladit s mým stylem a musí to být originál doplňky.

Občas je mě líto, když vidím rocket III na bazaru s doplňky v ceně originálu bazarového.
To samé valkyrii. Ale zde se bavíme, že ladák od cobry stojí 30tisíc apod.

Pokud někdo reflexními proužky, china kufrem a polepy z aukra chce zvýšit cenu, tak to ani omylem.

Ale obecně cenu udává rok výroby, stav tachometru.... takže je hezké mít 4šanony, 5DVD s fotkama servisu, doplňky za 50tisíc....cenu to nezvedne, spíše jen urychlí koupi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?

28.4.2014 v 17:09 | Nahoru | #30

Číkus píše: Mluvíš o té pobastlené číně Ryjeju (nebo jak se to jmenovalo)?



Jojo, o té pobastlené za 7 litrů mluvím taky
Teď nedávno byla na inzerci za 20
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist