1 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
SuperPivis píše: lehky a dobre udelany upravy, proc ne..ale nejaka slepenice radsi ruce pryc.
No nemyslím slepenice, prostě to nejlepší co té motorce můžeš dopřát...
Heleďte, měl jsem motorku, kterou jsem koupil za 25 000. Za půl roku jsem do ní vrazil 42 000, protože jsem řešil každou maličkost, všechno muselo být hned nový a jen to nejlepší (např. spojkový lamely z kevlaru za 1600, místo obyč za 400 atd...)
Pak jsem si koupil úplně tu stejnou motorku za 6500, zadřenou. Opravil jsem ji, přeházel jsem ty pěknější věci na tu starou a potom jsem obě prodal. Tu dobrou, která mě stála 67 000 jsem prodal za 23 000 a tu, která mě stála 7000 jsem prodal za 15 000....
Pro mě je to prostě něco naprosto nepochopitelného a a úvahu těch lidí nechápu... Rozhodně jsem ale ponaučen, že lidi jsou blbí a žádný investice prostě neocení.
A jen tak mimochodem, nemyslím si ze je pro běžného smrtelníka kevlar spojka lepsi než obyčejná, ale treba tomu jen nerozumím..
A úplně nejlépe,když máš na stroji ještě originální samolepky a původní gumy.
2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
Hroch_cz píše: Jestli někdo neocení ty hodiny práce a shánění, aby člověk uvedl mašinu do osobitého a skvělého stavu oproti normální "fabrice", tak je to debil, kterému bych ji ani neprodal
V překladu hledáš někoho se stejným vkusem (neber to osobně, ale v 99,9% případů spíš nevkusem) jako máš ty, čímž si hodně zúžíš okruh potenciálních kupců a končíš většinou po dlouhé době nasraný prodejem pod cenou origo stavu, pokud fakt nemáš štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
bushman7 píše: V překladu hledáš někoho se stejným vkusem (neber to osobně, ale v 99,9% případů spíš nevkusem) jako máš ty, čímž si hodně zúžíš okruh potenciálních kupců a končíš většinou po dlouhé době nasraný prodejem pod cenou origo stavu, pokud fakt nemáš štěstí.
Není třeba překládat má slova Modří vědí. Na mašinu si nedávám žádné kraviny, samolepky jdou sundat a nenapadá mne, komu by mohly vadit padáky, opěrky na brašny nebo třeba deflektor na plexiskle. Je ale fakt, že někdo z mašiny dokáže udělat peklostroj. Můj případ to snad není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
bushman7 píše: Hroch_cz> Ale jo, funkční doplňky beru, ty se dají konec konců odmontovat a prodat samostatně, myslel jsem spíš takové ty mámdomakýbllaminátu podsedláky, nebo nemámnanovékapoty škarpastreety a podobné zázraky samodomo designu .
To pak jo, mě vždycky nejvíc pobaví hlášky typu "přestavěná na street". Za co bych snad asi lámal ruce jsou inzeráty, kde někdo prodává pěkný youngtimery v origo stavu s komentářema "vhodná pro stavbu café-nesmyslu". To je debilita s vyzýváním k prznění krásnejch motorek ...
2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?
Jinak k té kevlarové spojce - Byl jsem mladý a nerozvážný, vůbec nevím jaká je výhoda, bral jsem ji prostě protože byla nejdražší ("asi nejlepší"), teď bych už do moto nikdy takový prachy nevrazil.
Do DT vrážím jen to pro mě nejnutnější, zatím to je 16 000 za 6 měsíců. To je poměrně dobrý oproti těm 42 000 za 9 měsíců...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
Hroch_cz píše: Jestli někdo neocení ty hodiny práce a shánění, aby člověk uvedl mašinu do osobitého a skvělého stavu oproti normální "fabrice", tak je to debil, kterému bych ji ani neprodal
já bych to ocenil, řekl bych ti že seš dobrej a dost možná bych chtěl slevu.
Navíc se spousta lidí snaží ušetřit a úpravy dělají doma na koleně. Samozřejmě je tu řada těch,kteří umí,mají vybavenou dílnu a odvedou lepší práci než značkovej servis. Ale stejně tolik je těch, co tu motorku jenom dok*rví a vydávaj to za super úpravu , a doloží ti i faktury za díly...To že práce nestojí za nic, už ale nezjistíš....
Proto jde kupec často po originále , protože i když počítáš s rozborkou motoru,je předpoklad, že to nebude totálně doj*baný...
Upravenou motorku máš šanci prodat známému,kterej ji opravdu zná , a ví jak ses staral..
Jinak sehnat cizího kupce bude asi problém...
Já osobně jsem takhle koupil upravenou ČZ, která stála za hovno , stála spoustu času a peněz, nepovedlo se ji udělat tak,aby 100% fungoval podvozek (motor byl skvělej) a nakonec se rozprodala na díly...
Současnou motorku jsem kupoval origo a doplňky jako kufry,padáky apod. jsou jenom plus,ale něco se zásadnější úpravou se vždycky vyhnu
2 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
heavyrun píše: Je to pro mě prostě smutný, až to budu prodávat tak vím to zase zavřu, a uvedu do origo stavu s pocitem, že všechny ty prachy a hodiny práce byly k "ničemu"...
Jinak k té kevlarové spojce - Byl jsem mladý a nerozvážný , vůbec nevím jaká je výhoda, bral jsem ji prostě protože byla nejdražší ("asi nejlepší"), teď bych už do moto nikdy takový prachy nevrazil.
Do DT vrážím jen to pro mě nejnutnější, zatím to je 16 000 za 6 měsíců. To je poměrně dobrý oproti těm 42 000 za 9 měsíců...
no, teď v 18ti letech jsi už starý a moudrý
1 reakcí na tento příspěvek Radši origo, nebo upravenou?
OMG!!! OMG!!! OMG!!!
Naposledy editováno 27.04.2014 12:13:10
p.a.t.r.i.k.7 píše: je fakt,že i když do motorky vrazíš plno peněz za doplňky a dokonce k tomu dáš i originální díly,tak stejně moc s cenou jít na horu nemůžeš,protože to málokdo ocení.Ale je pravda,že já bych si další motorku koupil co nejvíc v origo stavu a to jen proto,abych si ji mohl sám šperkovat.Teď jsem koupil vyšperkovanou a pak na Vánoce nevím,co jí pořídit
OMG!!! OMG!!! OMG!!!
Los Babetos!!!
mára929r píše: no, a hlava mi nebere, když má motorka (údajně) najeto poctivých 8 tkm, a je po repasy předních tlumičů, výměně ložiska řízení a spojky. takovou motorku jsem si vždycky přál
pak nemají vznikat fámy, že motor je ve 30 tis km KO
Strejda co tomu nerozumi ,sedel max na fichtloj a kupuje jetej bajk,at radsi koupi drazsi v Origo stavu a postupne podle potreb ci libosti muze vylepsovat-ci kurvit sam.
Jen Motorkari poznaj,dokurvenou vranu nebo vytunenej bajk.
Koupi levnejc stroj s doplnky ktere by stejne na motu chteli a dokazou je vyuzit .
Pokud si nabehnou (neodhali opraveno bouracku) a bajk se sype,nejsou znalci,chybama se clovek uci
a meli koupit Origo stav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
heavyrun píše:
Heleďte, měl jsem motorku, kterou jsem koupil za 25 000. Za půl roku jsem do ní vrazil 42 000, protože jsem řešil každou maličkost, všechno muselo být hned nový a jen to nejlepší (např. spojkový lamely z kevlaru za 1600, místo obyč za 400 atd...)
Pak jsem si koupil úplně tu stejnou motorku za 6500, zadřenou. Opravil jsem ji, přeházel jsem ty pěknější věci na tu starou a potom jsem obě prodal. Tu dobrou, která mě stála 67 000 jsem prodal za 23 000 a tu, která mě stála 7000 jsem prodal za 15 000....
Mluvíš o té pobastlené číně Ryjeju (nebo jak se to jmenovalo)?
Občas je mě líto, když vidím rocket III na bazaru s doplňky v ceně originálu bazarového.
To samé valkyrii. Ale zde se bavíme, že ladák od cobry stojí 30tisíc apod.
Pokud někdo reflexními proužky, china kufrem a polepy z aukra chce zvýšit cenu, tak to ani omylem.
Ale obecně cenu udává rok výroby, stav tachometru.... takže je hezké mít 4šanony, 5DVD s fotkama servisu, doplňky za 50tisíc....cenu to nezvedne, spíše jen urychlí koupi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radši origo, nebo upravenou?
Číkus píše: Mluvíš o té pobastlené číně Ryjeju (nebo jak se to jmenovalo)?
Jojo, o té pobastlené za 7 litrů mluvím taky
Teď nedávno byla na inzerci za 20