Studený start
Teplý start
Teplý se spojkou
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
2 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
macikcz píše: Díky, takže ten zvuk není dobře a je třeba ten napínák vyměnit? Zvládnu to "na koleně" nebo raději servis? Asi když napínák, tak i řetěz.
není to složité,ale jednoduché úplně taky ne....,musíš sundat chladič,ventildekl,vačkové kolo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
1 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
Ten zvuk je u káček normalni, je to jen ta chvilka než to napne hydraulika. Da se objednat pridavny napinak, jak tu nekdo pise - je to zvrchu, vpravo, na bloku motoru. Uz jsem to videl v Rskousku u nejakyho Skopčáka, ale chrastilo mu to stejně .... Tak zvaž investici :).
Muzes o tom dat pokec s technikem v BMW az tam budes na svolavačky. Az budes mit 30.000 km, nech si zkontrolovat ventilove vule. Jestli sintroufnes tak nove svičky.
Bezny kapaliny si asi vymenis sam.
Uzivej kačko, uz jsem se svezl snad na všech modelech bmw a káčko je nejlepší pecka !!!!
2 reakcí na tento příspěvek Zvuk při startu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
TOLI. píše: Ne na výměnu to není. Ten napínák začne napínat až když tam dojde tlak oleje.Do tý doby chrastí řetězíkek ale nic by se stát nemělo. Na servis zajeď k Cyrilovi a případný dotazy ti určitě rád zodpoví. http://www.cyrilmoto.com/
BMW dělalo už 2x update napínáku. U R (nevím jak u K) se mění ten na levé straně. Nejnovější verze napínáku už nemá odovodovou olejovou drážku a je plně hydraulicky napínanej. A má vyšší přesnost výroby. Takže z něj olej po chcípnutí nevyteče a tudíž napíná pořád. Tedy i bezprostředně po nastartování motoru s novým napínákem (upgradovaný model se pro R dělá opravdu jen pro levou stranu) je motor úplně tichý a nerachtá.U BMW stojí celá sada levého napínáku kolem 2000 Kč
Nahoře starý model. Dole verze 2
Nahoře starý model, dole verze 3
Ty čísla jsou objednací čísla pod kterými to můžeš objednat u BMW
edit: Káčko má jinou verzi napínáku. Ale má podobný upgrade na plně hydraulickou verzi, viz obrázek:
Nahoře starý typ s pružinkou, dole hydraulický se zvětšenou nádobkou na olej.
Objednací číslo u BMW je 11317717287
Se starým napínákem:
S novým napínákem:
Naposledy editováno 26.04.2014 23:38:44
Johnyk12r píše: Ha, to jsme si nerozuměli. Ta svolávací akce je, jak říkáš, na vymenu vodítka uvnitř. Ten přídavný napinak, to je taková mala věc, přidělaná zvrchu na bloku, tvaru válečku. Otiginál tam je jen záslepka.
ne,tak to není...to co tam je,není záslepka,ale napínák,to co vidíš,je jeho horní část,do ní se opírá pružina a pod tím je ještě pístek...
to co píšeš o tom válečku nahoru-to je ten nový napínák-ten starý se vytáhne a zahodí a dá se tam ten nový.má jiný tvar (pružina i pístek je umístěn právě v tom válečku)a je vylepšený,aby netratil tlak oleje...
a k té svolávačce-přesněji nedává se nové vodítko,ale pouze takový plastový kroužek kolem rozvodového řetízku na klikovce.
bohužel soudruzi v BMW místo toho aby udělali svolávačku na chrastící napínaky,které ztrácejí tlak oleje,tak dodatečně vyrobili jen malý plastový kroužek,aby to přeskočit nemohlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
seikos píše: BMW dělalo už 2x update napínáku. U R (nevím jak u K) se mění ten na levé straně. Nejnovější verze napínáku už nemá odovodovou olejovou drážku a je plně hydraulicky napínanej. A má vyšší přesnost výroby. Takže z něj olej po chcípnutí nevyteče a tudíž napíná pořád. Tedy i bezprostředně po nastartování motoru s novým napínákem (upgradovaný model se pro R dělá opravdu jen pro levou stranu) je motor úplně tichá a nerachtá.
U BMW stojí celá sada levého napínáku kolem 2000 Kč
Nahoře starý model. Dole verze 2
Nahoře starý model, dole verze 3
Ty čísla jsou objednací čísla pod kterými to můžeš objednat u BMW
tohle nejsou napínáky z K1200R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
Dolph-cz píše: tohle nejsou napínáky z K1200R
jj, viz edit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
Johnyk12r píše: Ha, to jsme si nerozuměli. Ta svolávací akce je, jak říkáš, na vymenu vodítka uvnitř. Ten přídavný napinak, to je taková mala věc, přidělaná zvrchu na bloku, tvaru válečku. Otiginál tam je jen záslepka.
ten váleček namísto záslepky je olejový rezervoár, kam se natlačí olej který pak dělá olejovou rezervu pro napínák1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvuk při startu
macikcz píše: seikos> super, díky .. Svolávačka na výměnu toho válečku byla nebo to jde z vlastní kapsy? Výměnu lze udělat pouze sundáním záslepky? Vypadá to jednoduše . A vůbec, pokud nejsou žádné problémy, tak se rozvoďák nemění, ne? Pro případ, že by to nebylo nutné.
svolávačka ad Dolph.Výměna je banální. Práce na 2 minuty.
Jen po montáži 4x za sebou nastartovat motorku stylem start-stop a nevytáčet to. Aby se naplnila ta nádržka olejem. Pak už normálně používat.
Naposledy editováno 27.04.2014 06:52:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S | TomasssUrbannn | 5 | 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1 |
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R | Dýmovnice | 27 | 20.10.2023 v 13:54 puffybodie |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Repas spojkového koše BMW K 1200 R | Dýmovnice | 4 | 5.9.2023 v 12:57 Robu |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |