globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přímé sání vs. déšť
26.4.2014 v 08:52
Zdar bando,
máte někdo zkušenosti s přímým sáním na chopperu, co to dělá za deště? Aby mně to neutopilo motor
není to moje moto, ale přesně toto mám

1 reakcí na tento příspěvek Přímé sání vs. déšť

26.4.2014 v 11:43 | Nahoru | #1
Pokud to nebude fakt příval vody, tak to vadit nebude, ba naopak... dříve některé vojenské motory přímo měly vstřikování vody, spíše pro lepší chlazení motoru hnaného "forsáží" (kompresor na plný kotel) nad 100% výkonu - také to byl jen nouzový krátkodobý režim. Někdy se místo vody používala směs vody a methylu, třeba německý systém MW-50. Byl i systém GM-2, což nebylo nic jiného, než notoricky známé "nitro", ale ten se nesměl použít ve výškách pod 9000m. Některé motory DB měly MW-50 i GM-2.
Docela ale nutí k zamyšlení, proč voda v benzinu (ať nachytaná hygroskopicky, nebo přidaná pančováním) způsobuje problémy a motor pořádně neběží, když vstřik vody do sání (do již hotové směsi) motoru naopak pomůže...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přímé sání vs. déšť

26.4.2014 v 12:04 | Nahoru | #2
J.M.K.>Nejde spíš o ochlazení nasáté směsi odpařováním vody tím zmenšení jejího objemu, čímž dostanu do válce víc kyslíku a paliva?Naopak voda v benzínu sníží směšovací poměr nasaješ místo paliva vodu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist