A teď k tématu, doporučuji bastry s kovovou výztuhou, s tou rozetou ti neporadím, ale s originál převodem jsem jedničku prakticky neřadil (jen v opravdu velmi pomalých pasážích a přesně tam je kroska nevhodná), do výjezdů vůbec ne, fakt asi hodně záleží co jezdíš.
Tady ovšem radu většinou nečekej, jakmile je v názvu něco o krosce a enduru tak se tu akorát seběhne známá parta, která v žádném takovém vlákně nesmí chybět, a bude točit stále dokola, že kroska není vhodná na enduro a blá blá blá, nebo mi snad chce někdo tvrdit, že sportovní silniční motorky jsou vhodné na naše cesty?. Babetta je taky na blbnutí v terénu zcela nevhodná, ale kolik zábavy si s ní člověk může užít pochopí asi až ten kdo to dělá a že nebudu nejrychlejší, nebudu brzdit jak kotoučem, pérovat jak na závodním enduru a jiné? Snad nejde o to být první, ale něco si prožít i za cenu, že náčiní nebude ideální.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
podle tebe staci na vsechni jedna!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava krosky na enduro
Edit: A ještě dotaz k tvé KTM. Doufám, že s ní jezdíš jen po nezpevněných cestách, v opačném případě si laskavě kup na silnici silniční motorku a ne cenduro (to je fakt logika jak cip).
Naposledy editováno 25.04.2014 13:06:40
Kalimerro píše: KubaLC8> Promiň, ale jestli nechápeš psaný text tak ti nemám jak odpovědět. Kdo chce pochopit ten pochopí, kdo nechce nepochopí.
Edit: A ještě dotaz k tvé KTM. Doufám, že s ní jezdíš jen po nezpevněných cestách, v opačném případě si laskavě kup na silnici silniční motorku a ne cenduro (to je fakt logika jak cip).
Ja psany text samozrejme chapu, nicmene to co pises jsou pekny kraviny
1 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
Na tohleto téma je tady toho mraky! Kurva jebat na nějaké upravy ostré krosy! Trochu to poladit do měka, sice to moc dobře nejde ale jezdit se natom dá uplně vše!!! Sice tě to rychleji dojebe ale je to jenom v rukácha technice! Vlastní zkušenost Hoj
osobně bych jiné zápalko řešil asi až jako poslední....
větší nádrž je zbytečnost i na tu origo se ujede dost,případně 1,5 l petku s benálem do baťůžku...
co pomáhá a je jednoduché-kup v železářství ocelové kolínko 90° cca 3-5 milimetrů menší,než je výstup z výfukové koncovky a navař ho tam-motor bude mít jemnější průběh a jako bonus to hodně ztichne.
dá se i lehce upravit mechanismus přívěry,aby se otevírala trošku později.
větší rozetu určitě ano,pokud vejde do vodítka tak + 4zuby.
co se týká podvozku-na centrálu naklikej úplně nejmenší útlum a odskok dle potřeby,na předku to samé a ještě snížit hladinu oleje-nevím kolik vážíš,takže cca 20-15 cm od vrchu...
PS:stejně je to v rukách,kdo umí,zajede i na vratech od stodoly ....a znám borce na krosách,co pojezdí všechny enduráky v partii....
vilda.cz píše: To je zase zajímavé téma!!
Na tohleto téma je tady toho mraky! Kurva jebat na nějaké upravy ostré krosy! Trochu to poladit do měka, sice to moc dobře nejde ale jezdit se natom dá uplně vše!!! Sice tě to rychleji dojebe ale je to jenom v rukácha technice! Vlastní zkušenost Hoj
2 reakcí na tento příspěvek Úprava krosky na enduro
,.nádrže děla clarke (průhledné) i IMS ,ale nejsou moc pěkný :D
jaký rok máš ?
Naposledy editováno 13.07.2014 19:24:03