Mám turbo z fordu 1.8td 66kw a chci ho věstavět do pitbiku 250.
Dávám to do pitbiku protože si to chci jen zkusit a když něco zkurvim tak to neni drahý.
Už mám plán jak to udělat,ale radši se poradim s vámi jak byste to udělali vy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
AndělČK píše: Nějaké zkušenosti a znalosti v tomto již mám, proto jsem reagoval na nutnost stejně dlouhých svodů. Dle mého názoru, není při tomto použití(turbo) nutné trvat a bazírovat na stejně dlouhých svodech. Prakticky to totiž nemá valný význam.
podle mně kdyby to nemělo význam,tak se s tím "uzlováním" nikdo nesere.jak velký je ten vliv opravdu nevím,ono asi bude rozdíl jestli má motor 100-150 koní a nebo 300koní.
množství výfukových plynů,jejich tlak i rychlost budou několikanásobné a vliv délky potrubí může růst geometrickou řadou....
...ale to už se dostáváme zbytečně daleko,je hromada dalších faktorů,které mají v součtu obrovský vliv na celkový výsledek.
Naposledy editováno 22.04.2014 21:43:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo do 4t motoru
Dolph-cz píše: podle mně kdyby to nemělo význam,tak se s tím "uzlováním" nikdo nesere.jak velký je ten vliv opravdu nevím,ono asi bude rozdíl jestli má motor 100-150 koní a nebo 300koní.
množství výfukových plynů,jejich tlak i rychlost budou několikanásobné a vliv délky potrubí může růst geometrickou řadou....
...ale to už se dostáváme zbytečně daleko,je hromada dalších faktorů,které mají v součtu obrovský vliv na celkový výsledek.
U 300HP auta bych svody vůbec neřešil. Třeba takhle vypadají z Mitsubishi lancer evolution.
A na těhle sériových svodech jezdí i více než 600HP eva. Takže velký vliv na výkon to nemá. A vyrábí se to především proto,že to lidé chtějí. Daleko větší vliv má třeba výfuk za turbem. A dalších stovky věcí okolo.