bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípá
20.4.2014 v 16:43
Zdravím,mám problém ohledně " chcípní "
Moto má najeto 28 tis km,pokud moto nechám ohřát a vezmu prudce za plyn sem tam se stane že z ničeho nic chcípne.Pokud to udělám za studena je téměř 90% šance že to chcípá( což pochopím,není ohřáta sytič atd)
Dále mám problém s baterií,nechám moto stát 14 dní příjdu k moto a nic ... pokud dám baterii nabít hází mi nabíječka že je doplná nabita,nastartuji jde to,udělám to po druhé a mrtvola - baterie je gelová ( varta ) ta baterie mě tolik netrápí ta se dá koupit nová.
Ale spíše to chcípání mě zaráží,děkuji za ochotu.

EDIT:Omlouvám se za označení špatného typu, jedná se o KTM 950 ADVENTURE S r.v 2004

Naposledy editováno 20.04.2014 16:46:26

Chcípá

20.4.2014 v 17:09 | Nahoru | #1
Máš tam otevřený vyfuky? Máš neřízené karbecy? Mě se to občas taky stane.

Chcípá

20.4.2014 v 19:08 | Nahoru | #2
Ahoj,výfuky jsou originální.
V karbecy jsem se ještě nemontroval,nejdříve bych chtěl zjistit čím by to mohlo být a pak to rozebrat .

Chcípá

20.4.2014 v 19:20 | Nahoru | #3
Www.lc8.cz/forum

Chcípá

20.4.2014 v 19:23 | Nahoru | #4
Začal bych seřízenim karburátorů a ta baterka může bejt v hazlu nebo ňákej zkrat.Nedávno to někdo řešil na LC foru a zkratovali mu myslim upadlí konektory na relátku.

Chcípá

20.4.2014 v 23:43 | Nahoru | #5
Se nediv že to chcípne když zato vemeš prudce tak tam v tu chvíli napereš silně chudou směs trošku mu přidej na směsi ,a u tý baterky změř ampemetrem kolik si to veme když máš všechno vypnutý poznáš skraty, a kondice baterky 2hodiny po nabití by měla mit cca 13,6v - 13,8v
po 24h by tahle hodnota měla být více méně stejná, pokud tam bude příklad 12,5 a méně tak je mrtvá

Chcípá

23.5.2014 v 10:18 | Nahoru | #6
moje Rko mi taky začalo chcípat a to tak že úplně i s přístrojovkou - byl to přerušený vodič do spínací skříňky - jednoduchá identifikace a oprava. Stalo se to jednou, podruhé, potřetí a pak už mi to bylo víc než podezřelé. na začátku mi nedošlo, že jsem vždy trošku pohnul řídítky. jj, bylo to ono.
Pokud máš už starší baterku a nabíjíš ji elektronickou nabíječkou .... je nutné aby vybitá dávala alespoň 8V, pokud nedává, nabíječka nedobije a po pár vteřinách nebo minutách hlásí plné nabití (ale není to pravda).
Dá se to oživit na "obyčejné" nabíječce s regulací ampér - dej tam co nejmíň a pak po nějaké hodině to změř. Pokud bude víc než 8V, připoj na elektronickou nabíječku a ta už si s tím poradí. Řešil jsem to stejné a takto jsem akumulátoru dodal zatím další 2 roky fungování.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist