globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: predni brzda a plyn
17.4.2014 v 19:23
zdravim..dneska jsem jel preplnenou argentinskou a prede mnou to tranzit seslapl protoze to prej pred nim seslapl nejakej plechovkar..jel jsem asi 50 a vzhledem ze transit stal na miste hned,tak jsem dupnul na zadni ,dostal do smyku a zlomil si o nej predni blatni protoze kolem sem vyrovnaval smyk a slo rovne..muj dotaz...je me jasne ze kdybych pribrzdil predni,tak to zvladnu..ale doted jsem pouzival jen zadni z duvodu ze jsem mel obavy ze kdyz to prezenu s predni tak lehnu...otazka zni..kdyz mate ruku na plynu tak mate treba 2 prsty na brzde?nebo preskocite z plynu na brzdu?doted jsem pouzival zadni a kdyby byla krizovka tak sem si rikal ze diky tomu ze jezdim vetsinou u kraje auta,tak ze bych to poslal pri brzdeni vedle nej..dnes sem ale zjistil ze navyk brzdeni zadni zablokoval zadni kolo,prednim sem vyrovnaval smyk a nejake poslani do skviry bylo jen nesplnitelnym pranim..dik za odpovedi
ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..

Blokovaní uživatelé: fockewulf
Anketa: jak pouzivate rukou predni brzdu?
mam ruku na plynu a preskocim na brzdu
5%
14
mam ruku na plynu a jeden prst na brzde
10%
26
mam ruku na plynu a dva prsty na brzde
34%
93
mam ruku na plynu a tri prsty na brzde
0%
1
nepouzivam v krizovkach predni brzdu
0%
0
prsty na brzdu davam jen kdyz mam tuseni
51%
138

1 reakcí na tento příspěvek predni brzda a plyn

18.4.2014 v 22:09 | Nahoru | #1
Otrok -> Mas pravdu v pripade ze nemas abs. S abs je naujcinnejsie predna so zadnou. Oproti cisto prednej mas pri brzdeni naplno (cize ked abs ide celu dobu brzdenia) priblizne o uzasne 2% kratsiu brzdnu drahu. :) To je fakt a nie vymysel.

(reakce na) predni brzda a plyn

19.4.2014 v 19:01 | Nahoru | #2

Peter3P píše: Otrok -> Mas pravdu v pripade ze nemas abs. S abs je naujcinnejsie predna so zadnou. Oproti cisto prednej mas pri brzdeni naplno (cize ked abs ide celu dobu brzdenia) priblizne o uzasne 2% kratsiu brzdnu drahu. :) To je fakt a nie vymysel.



Až na to, že hlavní vtip ABS nespočívá v kratší brzdné dráze. Když jdeš do oseru tak se jednak množství práce redukuje pouze na zamačknout brzdy co to jde a nad ničím nepřemýšlet. Ale hlavně je i při brždění moto ovladatelné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist