globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čistopis
 
15.4.2014 v 18:01
Ahoj,mohl by mi někdo poradit, jak funguje přepis velkého techničáku při dovozu motorky z Itálie? Chtěl bych si přivézt Yamahu Fz 6 N, která má 72 kW, ale potřebuju, aby měla všude pouze 25 kW. Pokud bude motorka seškrcená na 25 kW již v Itálii a z Itálie bude ve velkém TP škrtnutých 72 a vedle napsaných 25, tak po projítí českým čistopisem již bude zapsán pouze současný papírový výkon 25 a původních 72 už nebude figurovat nikde... je to jako by motorka vyjela už z továrny s 25kW. Funguje takto čistopis? Díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Čistopis

15.4.2014 v 19:27 | Nahoru | #1
A to nejde jí přivést tak jak je a nechat jí unás přiškrtit? Jinak jak jí povezeš?

(reakce na) Čistopis

15.4.2014 v 19:31 | Nahoru | #2
burdus> Jde o to aby nebyla uškrcená z více než dvojnásobného výkonu. Nebo aby to alespoň nešlo zjistit.

Čistopis

15.4.2014 v 20:02 | Nahoru | #3
Pokud bude v TP uvedeno pouze 25 kW (což by zřejmě mělo, protože třeba já mám v původním německém 88 kW a v čistopisu 72 kW a o těch původních 88 kW ani zmínku), tak jí řídit zřejmě můžeš. Je to podle mě stejný jako když si koupíš novou motku, která z továrny vyjela s 25 kW (bez ohledu na to jak toho bylo docíleno).

Edit. Tedy vydedukoval jsem, že nemáš dostatečné noty...

Naposledy editováno 15.04.2014 20:11:04

1 reakcí na tento příspěvek Čistopis

15.4.2014 v 21:11 | Nahoru | #4
Uděláš dovozovou technickou, kde ti podle VIN napíše technický protokol a ten pak bude zkoumat dovozový technik na uřadě, který ti dá TP s udaji, který napsal na STK, ale po kontrole!. Ted dělám dovoz a jeto přísnější jak jsem ho dělal před lety. Z itálie musíš mět odhlášku a taky kupní smlouvu, když nejsi fa, tak uředně ověřenou, STK 1200 a přihlášení 2000. Musíš si uvědomit, že v itálii existují podvodníci jak u nás, tak ten výkon uvidíš až na českým TP, nějaký škrtance na to neberou ohled.

(reakce na) Čistopis

15.4.2014 v 21:20 | Nahoru | #5
a ještě si nezapomen z itálie dovézt lejstra o tym škrcení, je to stejný jak u nás.

Čistopis

15.4.2014 v 22:16 | Nahoru | #6
Takže jednoduše po něm chci v Itálie uškrcenou Fz6 N, která projde čistopisem na české, aby tam byl pouze výkon 25kW, pak ju budu moct řídit s řidičákem na 35kW(A2- nebo jak to je)...

Petrumr: Prosimtě, takže až půjde ta motorka na dovozovou technickou, tak musí mít opravdových 25 kW? Nestačí, aby to bylo pouze v italských papírech? Oni jí tam budou měřit výkon ? A jinak potom ještě na úřadě ten dovozový technik bude vědět, že Fz6 N mají prostě v základu 72kW, proto je možné, že by mi je tam třeba znovu napsali a až vedle toho zase 25 kW? Díkec

Naposledy editováno 23.05.2016 22:31:48

Čistopis

15.4.2014 v 22:23 | Nahoru | #7
.

Naposledy editováno 23.05.2016 22:32:27

Čistopis

15.4.2014 v 22:59 | Nahoru | #8
3 roky zpátky sem dělal dovoz, měl sem akorát italské papíry, odhlášku, ale nic o škrcení...jen zápis v TP...a vše naprosto v pohodě, jen se dělal výpis z dekry

e: v CZ TP bylo pak uvedené jen 25 kW







Naposledy editováno 15.04.2014 23:02:37

Čistopis

16.4.2014 v 00:30 | Nahoru | #9
to je v pohode, jen nekoho podplatis, nekoho ochcijes, no proste normalka, tak, jak se asi chovas normalne...

..|..

Čistopis

16.4.2014 v 21:17 | Nahoru | #10
O tym škrcení tam bude zápis jakou formou to bylo děláno, zkus se zeptat na free moto, kde ted mají na škrcení slevu.

Čistopis

20.4.2014 v 18:28 | Nahoru | #11
Tady DavR1 vysvětlil jak je to s tím čistopisem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist