http://www.motorkari...d=79&&pgr=13
SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km
2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám
2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke
momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.
náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty
EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový
naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka
svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať
nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!
radosť jazdiť na nej :)
na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí
a dokonca aj zatáča
Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07
3 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Copo, nelze šitové materiály, technologie a zpracování svádět na prodejce v čr. Prostě to odpovídá ceně. Třeba na čínskou inazumu250 to samozřejmě nemá.
Když budu mít 50tisíc, koupim šestiletou ybr250 než novou yuki350.
když budu mít 25tisíc, koupim šestiletou yuki350 než 20letou cb250.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
bledemon píše: Opět se to tu bude dělit na 2 tábory, přitom pravda je někde uprostřed. Odjezdit se to dá, na standart to samozřejmě nemá. To přirovnání s loganem celkem sedí (i když regal raptor na tom bude hůř, nemá v zády zahraničního partera).
Copo, nelze šitové materiály, technologie a zpracování svádět na prodejce v čr. Prostě to odpovídá ceně. Třeba na čínskou inazumu250 to samozřejmě nemá.
Když budu mít 50tisíc, koupim šestiletou ybr250 než novou yuki350.
když budu mít 25tisíc, koupim šestiletou yuki350 než 20letou cb250.
sitacke materialy SPT nema, problem bol servisakoch u predajcoch. Ked niekto utiahne kyvnu vidlu tak, ze sa skoro ani sama nepohne, tak to problem v materiale nieje. Tak isto by sa ukrutil hriadel kludne na Honde, Kawe, KTM....
Jediny sitacky material bol v pouzitych palivovych hadiciach. Po mojom zisteny s hadicami predajca ich standartne vymenil na novych SPT a majitelov SPT zavolal na vymenu a skontrolovanie kyvnej vidle. Potom uz problem nebol zo ziadnou SPT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 | 27maco97 | 1 | 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971 |
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 | Peter639 | 5 | 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973 |
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 | fatman | 23 | 25.11.2013 v 20:54 fatman |
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... | Peter_John | 67 | 29.10.2012 v 11:10 bledemon |