globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

6.11.2015 v 11:50 | Nahoru | #1
kecuf> Bufík pro Tráboše. Je celkem univerzální, má i vlastní nádrž, vzduchová cesta má dvě samostatné větve (výměník a hořák s postranním výfukem - jinak to statně ani být nesmí), takže zplodiny do auta nejdou. Jen bude problém v tom, že Popular těžko bude mít někde v dělicí stěně průchodku dost velkou na to, aby tudy šla provést hadice do interiéru a pak se ještě drbat s rozvodem vzduchu, pokud by měl být rozdělován.

milan1963> Ohledně toho namrzání okna - nešlo by zevnitř namontovat to pomocné sklo s topnými pásky, jako má ten pán (jméno bohužel pokaždé zapomenu, údajně je z Hradce a má stavební firmu) v té černé Hadimršce? Sice by to pochopitelně neutáhlo dynamo, ale snad to stačí zapnout jen občas a na chvíli, nebo bych klidně dal do auta pomocný akumulátor (a klidně i přes vypínač napojil na instalaci auta, aby se pomocná baterka dala dobíjet za jízdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

6.11.2015 v 13:15 | Nahoru | #2
J.M.K.> Jak jsem už psal - dnes už s Popularem v mrazu takřka nejezdím, takže žádná přídavná zařízení montovat nechci. Navíc s tou montáží bufíka z Trabanta do předválečného auta by byl problém , jak montážně ( muselo by se řezat do mezistěny) , tak technicky - dynamo má výkon 90 V a tak jezdím i bez svícení, jinak bych daleko nedojel. To pomocné topné sklo dnes už mám, ale před 25 až 30 lety, kdy jsem s autem jezdil v zimě běžně, jsem ho neměl. F. Pecín ho na své Tatře 57 má, ale jen jako zajímavost, nepouští ho.
Než toto všechno, je lepší namontovat vyhřívání rukou na motorku. Tam to má větší smysl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist