globalmoto_kveten





Téma: Jindřichův hradec
10.4.2014 v 10:32
Přátelé a kamarádi ďábelských strojů, zastavte se v Otíně u Jindřichova hradce a koukněte co pro vás chystáme, pokud mě tam zastihnete,rád pokecám.Ještě každý z nás najede pár km než si budeme moci dát pořádnou baštu a drink, ale hlavní je, že už se na tom maká !


























1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

21.5.2014 v 23:16 | Nahoru | #1
J.M.K.> když jsem byl ve škole,tak se mi taky líbil,připadal mi jako správnej sporťák,ještě erko. . .Ale pak jsem si koupil první auto za 5tis(škoda 100)s motorem ze 110 a byl jsem spokojenej nedám na ně dopustit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jindřichův hradec

21.5.2014 v 23:40 | Nahoru | #2
kadajc> Verze Sport Coupé a Rally, ty skutečně jezdily jako čert, stejně tak X1/9 - ta má stejný motor, akorát uprostřed před zadní nápravou. Však to také bylo auto roku 1969, ale kvůli pokrokovosti agregátu a využití obestavěného prostoru. Radši buď ale rád za tu hundrtku, ta byla na čs. poměry uzpůsobená. U F128 na našich cestách dost trpělo přední zavěšení, motor potřeboval vysokooktanový, kvalitní benzin a hlavně potřeboval točit. Když s tím jezdili strejci jezedáci, zvyklí na škodovácké motory, které se točily, jako když sere a maluje, tak motor rychle odrovnali. Byli i takoví kosáci, co ubrali trochu předstih, aby to dokázalo jezdit na Special 91, ale i tak se motor rychle zničil. O expertech přidávajících do benzinu naftu nemluvě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist