globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chci motorku, nechci skůtr
4.4.2014 v 16:14
Zdravím všechny, strašně dlouho sním o motorce... mám řidičák B, moc se mi nechce dělat rozšíření na motorku... takže začínám koukat po nějaké motorce, kterou je teď možný řídit na Béčko... Jenže je to samej skůtr a to se mi fakt nelíbí. Našla jsem jen Gileru DNA s automatem, ale ta se mi taky zrovna nějak moc nelíbí.
Líbí se mi naháči a sportovnější endura... nevíte někdo o nějaké takové slabší motóře s obsahem do 125ccm a s automatickou převodovkou, ale prosím... když už to je skůtr motorově, tak ať tak aspoň nevypadá Díky P.S. Klidně i slabší moto.

21.4.2014 v 09:01 | Nahoru | #181
Macinka1>Jak vidím tu tvoji zatnutou obří pěstičku, tak se začínám trochu bát.

21.4.2014 v 09:35 | Nahoru | #182

Jiří78 píše: Macinka1>Jak vidím tu tvoji zatnutou obří pěstičku, tak se začínám trochu bát.

se podívej na tu mikinu,dostaneš nakládačku.Ale na tobě to už nepůjde moc poznat.

21.4.2014 v 10:15 | Nahoru | #183
XTeZeto>Však říkám, že se bojím.

Chci motorku, nechci skůtr

21.4.2014 v 12:39 | Nahoru | #184
Macinko, ta mikina je jen módní doplněk nebo se věnuješ bojovému umění a jestli ano, tak jakému?

3 reakcí na tento příspěvek Chci motorku, nechci skůtr

21.4.2014 v 13:40 | Nahoru | #185

21.4.2014 v 13:55 | Nahoru | #186
Macinka1>Tak to si šikovná. Ptal jsem se na ty bojové sporty proto, že moje dcerka začala taky dělat thaibox. Je dobré když se o sebe holka dokáže postarat, myslím tím třeba v případě napadení nebo nějaké pouliční potyčky. Snad to holky nebudete potřebovat mimo tělocvičnu.

3 reakcí na tento příspěvek Chci motorku, nechci skůtr

21.4.2014 v 14:06 | Nahoru | #187

21.4.2014 v 14:16 | Nahoru | #188

Macinka1 píše: Je určitě dobře, že něco takovýho dcerka dělá, ale obávám se, že ve skutečné rvačce bez pravidel a rozhodčího jí to na ulici moc k užitku nebude... i když útočníka může odradit už svojí odvahou... ale snad jí nikdy nic takovýho nepotká... a když jo, tak ať mu pořádně natluče, hajzlovi jedna dobře mířená na kule a zdrhat

21.4.2014 v 14:44 | Nahoru | #189

Jsem právě rád, že něco dělá. Máš pravdu, bitka bez pravidel je hnus, ale nožná jí pomůže, když bude vědět kam a jak praštit. Alespoň si vytvoří čas na to aby mohla zdrhnout. Ale tak jak píšeš, snad to nikdy potřebovat nebude. Když tak jí ještě kromě staforda pořídím dvoumetrového nasraného plešounka. A bude klid.

21.4.2014 v 14:46 | Nahoru | #190

FishX3 píše: Prostě musí chodit ulicemi s hodnými, milými motorkáři, co žerou jen cizí malý děti a cikáňata. Doporučuji plešouny jako jsem já případně miláček Vici. Pak není žádná bitka třeba.

Ahoj FishX3, tak jak píšeš a plešounků není nikdy dost.

21.4.2014 v 14:48 | Nahoru | #191

FishX3 píše: Hele, chlapíci. Sachsík moc pěknej, jistě dost veselí na 2 kolech, ale že by na tom měl být člověk víc v bezpečí jen proto že by v kombu vypadal jak blb ? Jinak řečeno, držka v 60km/h bude stejná ať vedu tohle, skutra nebo např GS500 (velký motorky nezminuji, všichni víme že ty pod 100km/h nemažou..... ). Takže proč píšu? Aby zde neznalci náhodou nedostali pocit, že tahle motka má kolem sebe silový pole který je ochrání ....

21.4.2014 v 14:50 | Nahoru | #192

Matess727x píše: ...no nijak takhle jsem to nemyslel. Ten Sachcík jede v pohodě kilem a v kile se vyválet by žádná paráda nebyla. Je to stejně nebezpečný jak jakákoli jiná motorka. Jen u téhle se mi líbí, že když se chci v létě projuchat kolem komína, tak se nenavlíkám do motohadrů. To je věc, která mě na poježdění na motorce v nějakým tom letním pařáku odrazuje-a na velký motce je to přecijenom bez motohadrů o kousek nebezpečnější.

Jsem léty praxe došel k závěru že největším nebezpečím sama sobě jsem si já sám

21.4.2014 v 14:57 | Nahoru | #193

chiro2 píše: Matess727x>

Že jsem tak dotěrnej, jak je to s dílama? Myslím spotřebáky. Přesně jak jsi psal, nemusel bych se navlíkat do hader a kolem komína , prostě na kochačku, jako stvořený a pokud to jede 70 či 80 km/h, aniž bych ju trápil, nebo by jízda byla nepřijemná, asi bych už dlouho neotálel. Ten plexi štítek se dá koupit, nebo je to samodomo výroba? Za info díky!

...plexik je klasickej,..nějakej za pětikilo a úhledně namontovanej-bylo potřeba vrtnout dvě dírky-a vypadá to dobře ne? Jinak do té 90-tky je to s trápením motůrku v pohodě,...ideální je těch 70-80. Což mě na kochačku letní krajinou stačí. Jinak Sachce máme doma dva,..a zatím jsem toho-krom tuningu na nich moc neřešil-krom menší rozety. Ale s dílama to bude asi na pikaču páč... (ikdyž je to takový jak kolo-spoustu si toho uděláš sám a motor je stejnej jak u hodně modelů čínskej skůtrů a pitbajků) ...zrovna v pátek jsem byl v KTM ve Vlašimi (vlastně jedinej ofiko dist.těch MaddAssů) a tam mi pán řekl, že výroba zkončila,...protože se začínaj firmy soustředit na nějaký ty elektro-moto a kola.

21.4.2014 v 14:58 | Nahoru | #194

FishX3 píše: :)

Jsem léty praxe došel k závěru že největším nebezpečím sama sobě jsem si já sám

...jj, jasně,...musí člověk prostě dávat pozor no. A vleze-li na motorku, dobrovolně se vystavuje nebezpečí.

22.4.2014 v 21:39 | Nahoru | #195
Macinka1> keby niekto chcel gileru tak tu je jedna...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci motorku, nechci skůtr

22.4.2014 v 22:29 | Nahoru | #196

jerry-sk píše: Macinka1> keby niekto chcel gileru tak tu je jedna...
http://motorky.bazos...-rp-sk-B.php [/quote]

Prodávající je taky dobrej Pacient!

23.4.2014 v 06:25 | Nahoru | #197

Macinka1 píše: Ta mikča je klubová... Losinskej oddíl - MMA ... začínala jsem s thaiboxem a teď se teprve snažím nějak přijít na kloub tomuto smíšenýmu bojovýmu umění Takový to muchlování na žíněnkách, to mi ještě moc nejde Myslím teda co se bojových sportů týče

pánové jak to tak čtu, tak si raději všechny nápinky s kozama dvakrát promyslete tu jde o koule a né o kozy

23.4.2014 v 07:24 | Nahoru | #198

já věděl, že to líbání pozadí nebude jen tak bezproblémové to mě sere nejvíc-ve všem je vždycky háček

23.4.2014 v 08:40 | Nahoru | #199
Woky> Pánové chtěla poradit a ne urazit.Některé rady jsou ubohé.

23.4.2014 v 14:26 | Nahoru | #200
Pozri Macinka všetko sa dá, ak nechceš robiť A-čko tak môžeš jazdiť aj tak - šak vodičák je len kúsok plastu ten k jazdeniu nepotrebuješ. Akurát budeš musieť nahodiť pekný kukuč na hliadku ak ťa zastavia. Len či to zabere neviem. V klube baby tiež chceli jazdiť a mali presne taký istý problém ako ty. No a dnes jazdia na 125 Shadowkách celkom bez problémov a to predtým nejazdili ani ma babete. Keď niečo chceš tak sa všetko dá, chce to svoj čas. Baby to urobili tak že si kúpili jednu motorku (my sme mali len velké) a chodili sme s nimi na odlahlé parkovisko a tam sa naučili jazdiť až potom išli do autoškoly. Zo začiatku to bol nervák ale potom to šlo.
Čo by si chcela aby ti tu poradili.

23.4.2014 v 14:30 | Nahoru | #201
NGSP> Macka chtěla motorku ... ne skutra a ani "čopra"

Ponaučení: chopper vyzbuzuje pláč

Naposledy editováno 23.04.2014 14:31:00

24.4.2014 v 10:25 | Nahoru | #202
No veď ja jej nič nenúkam každý si vyberie čo sa mu páči, poniektorý máme aj viacej vrnčadiel.
Ony tie automaty sa chovajú trochu ináč, normálne radenie je predsa len o inom a motorke pristane viac. Preto ich zas tak veľa na motorkách nenájdeme.

24.4.2014 v 10:27 | Nahoru | #203
NGSP> Klííd, sranda nadhled.... stejně kočka už jde do autoškoly a co si vybere pak je jinej příběh .... i když učit se na chopperu mi přijde jako nesmysl, řešil bych klasiyké moto s klasickýma vlastnostma než se vytříbí co vlastně chce... takže klasika , nějakwej pulitr - šestka . Nic extremniho tj nějakej naháč

24.4.2014 v 10:49 | Nahoru | #204

24.4.2014 v 11:07 | Nahoru | #205

NGSP píše: No nepripadá mi že by bol problém sa učiť na takej mašine na ktorej chcem jazdiť. Inak by si museli kúpiť niečo a potom to predať - ony si tú mašinku požičiavajú aj počas výletov takže sa na nej striedajú . Až nedávno kúpili ešte jednu.

Sam fakt že jim stačí malorážny čopřík dává tušit že té jízdě moc nedají, vědět na čem chci jezdit je problém u znalých natož u neznalých a pokud se chci učit, nebudu si záměrně házet klacky pod nohy, nebudu se učit (pokud mohu) na něčem co je těžké, silné nebo má zbytečné nešvary - raději základní návyky a zkušenosti získám na rozumném pro mne dobře ovladatelném stroji pokud možno bez chyb a až se naučím , půjdu kam mne srdce potáhne. Další aspekt je první motka otloukánek - jednak díky chybám se neubráním šrámům a jednak to, že má šrámy je osvobozující - nebojím se tolik. Chápu tebe i tvé známé, ale jedna motka ve stáji pro několik lidí je opravdu a typ - většina z nás má problém zcela opačný - chtělo by víc motorek , chceme jezdit s lidmi se kterými se přátelímne a ne si před vyjížďkou tahat kratší sirku kdo jede kdo ne....

Naposledy editováno 24.04.2014 11:09:57

Chci motorku, nechci skůtr

24.4.2014 v 14:21 | Nahoru | #206
Majú čo chceli . A na čom začať, no na tom čo je k dispozícii. My sme začínali na pinčloch v 12-tich ale vtedy tu nič iné ani nebolo -ešte dobre že ich fotrovia dostávali v práci . No u bab po 40-ke začať jazdiť na motorke, ja to teda dosť obdivujem to chce asi riadnu kuráž. Len ktosi poznamenal že keď dovlečú aj tretiu či potom nezmenia aj partu na jazdenie .

4.5.2014 v 11:55 | Nahoru | #207
Macinka1>Ahoj kočeno, tak co nového, co motorky a co válení se po žíněnkách?

8.5.2014 v 12:12 | Nahoru | #208
Jiří78> Ahoj zatím žádná změna nikam. Zatím zkoumám, co by pro mě bylo nejlepší a šetřím. S válením po žíněnkách je to taky stejný, pořád jsem amatér ale zapálený Díky za optání

8.5.2014 v 13:09 | Nahoru | #209
Macinka1>Nazdárek, tak já motorku mám už vybranou, ale taky musím šetřit. Potřebuju tak 130 000Kč, to je balík, tak jsem zvědavý co, kdy ,jak? Zatím ahoj

20.5.2014 v 12:41 | Nahoru | #210
chiro2> Co mame za problem?