http://www.kawa-er5-forum.hustej.net
Naposledy editováno 05.04.2014 04:41:15
Teď jsem sundal tu vrchní pokličku co pod ní je ta menbrána, vypadá v pořádku a žádný bordel tam nebyl. Ale nastal problém když jsem ji tam chtěl vrátit zpět, asi už je vytahaná nebo co, protože ji nemůžu dostat do drážky a a přiklopit víčko aniž bych ji tam skřípnul nemáte někdo nápad jak by to šlo ??? nebo budu muset koupit novou?? a kde se dají sehnat věci na opravu ? nějaká opravárenská sada pro karburátory??
Naposledy editováno 05.04.2014 12:16:12
1. Netěsný ventil v plovákové komoře (každý karburátor má jeden).Může to být jeden nebo i oba dva. Ventil je třeba vyměnit (bývá vymačkaný), vyčištění v 99% nepomůže. To 1% znamená, že se ti díky nějaké nečistotě seknul ventil a po jeho vyčištění by mohl opět fungovat správně.
2. "Netěsný" kohout (přepínač přítoku paliva) pod nádrží.Tady někdy vyčištění stačí. Nebo pomůže jen vyměnit "O" kroužek na membráně a samotná původní membrána může zůstat.
http://www.wemoto.cz...fuel_tap_repair_kit/
http://www.wemoto.cz...rettor_float_needle/
Když máš vše v pořádku, kohout (pokud ho nemáš přepnutý do polohy PRI) ti bez nastartování nepustí benzín. Když nastartuješ, kohout ti benzín pustí, napustí se ti plováková komora (komory) a při dosažení předepsané hladiny ti ventil v plovákové komoře uzavře přívod benzínu.
Většinou se to dělá tak, že se vymění ventily v plovákových komorách a na kohout se kašle s tím, že benzín protíkající přes netěsný kohout podrží v předepsané hladině právě ventily v plovákové komoře.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |