globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK diskrétně...
3.4.2014 v 22:10
Nazdar,
potřeboval bych udělat na motorce STK, ale nemam ji ve 100% stavu. Obě brzdy brzdí, všechno svítí, bliká, troubí, zatáčí a nic z toho nekape. Ovšem formálně je na ní několik "vad".
Už z principu nehodlám poslouchat dementní státní nařízení a tak ty mouchy ani nehodlám opravovat. Moh by mi někdo do zpráv dát vědět, kde se to tak moc neřeší nebo jakej postup volit při "obálkové" metodě?
Díky
Hipík

Naposledy editováno 03.04.2014 22:15:53
Anketa: Taky vás štvou zbytečný předpisy a byrokracie na STK?
Ano
29%
66
Ne
67%
152
?
4%
10

1 reakcí na tento příspěvek STK diskrétně...

3.4.2014 v 23:37 | Nahoru | #1
Kdybych neznal tvoje předchozí zásahy do slavné motorky značky VDO a výše popsané kousky s ní vyvedené, hodnotil bych podle fotek tvoje Virago jako celkem zajímavou úpravu, která není ojedinělá (na FB stránce příznivců Virago je 125 a 250 podobně přestavěných cisterna). Ovšem pochybuji, že disponuješ svářečským průkazem a dostatečným vybavením k provádění spolehlivých materiálových styků, zvláště v tak namáhaných místech. Pokud dělám podobnou úpravu a myslím to vážně (to znamená, že nemám rezervní origo rám (není to nic nesehnatelného) pro podobné případy a nejsem teda nijak pojištěn pro případ, že se přestavba nepovede), tak si především zjistím, co je potřeba k tomu, aby tvůj výtvor prošel STK běžnou cestou. Není to nic nemožné, jde to, ale není to zdarma.
Osobně bych si z toho vzal ponaučení do budoucna - já když cokoli ve svém autě upravuji, mám v zásobě upravovaný díl v původním stavu pro případ, že úprava se nepovede (plast praskne, vrták ujede,..) nebo je možné, že časem budu chtít věc vrátit do původního stavu.

Edit: TeĎ koukám, že už jsi ji tak koupil, sorry, to je dvounásobná chyba (stejná jako u minulého tématu s nebrzdící 105-kou).

Jo, a asi některý z těch zásahů neblaze ovlivnil vlastnosti toho Viraga, mám též dvácu Virgla, a nevim nevim, pomalejší než čína to asi nebude. Asi něco nemáš v motoru v nejlepší kondici

Naposledy editováno 03.04.2014 23:42:07

(reakce na) STK diskrétně...

3.4.2014 v 23:44 | Nahoru | #2

skodovak píše: Kdybych neznal tvoje předchozí zásahy do slavné motorky značky VDO a výše popsané kousky s ní vyvedené, hodnotil bych podle fotek tvoje Virago jako celkem zajímavou úpravu, která není ojedinělá (na FB stránce příznivců Virago je 125 a 250 podobně přestavěných cisterna). Ovšem pochybuji, že disponuješ svářečským průkazem a dostatečným vybavením k provádění spolehlivých materiálových styků, zvláště v tak namáhaných místech. Pokud dělám podobnou úpravu a myslím to vážně (to znamená, že nemám rezervní origo rám (není to nic nesehnatelného) pro podobné případy a nejsem teda nijak pojištěn pro případ, že se přestavba nepovede), tak si především zjistím, co je potřeba k tomu, aby tvůj výtvor prošel STK běžnou cestou. Není to nic nemožné, jde to, ale není to zdarma.
Osobně bych si z toho vzal ponaučení do budoucna - já když cokoli ve svém autě upravuji, mám v zásobě upravovaný díl v původním stavu pro případ, že úprava se nepovede (plast praskne, vrták ujede,..) nebo je možné, že časem budu chtít věc vrátit do původního stavu.

Edit: TeĎ koukám, že už jsi ji tak koupil, sorry, to je dvounásobná chyba (stejná jako u minulého tématu s nebrzdící 105-kou).

Jo, a asi některý z těch zásahů neblaze ovlivnil vlastnosti toho Viraga, mám též dvácu Virgla, a nevim nevim, pomalejší než čína to asi nebude. Asi něco nemáš v motoru v nejlepší kondici



Je vidět,že nečteš a pouze reaguješ. On to nestavěl
Já koukám taky ne

Naposledy editováno 03.04.2014 23:45:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist