Já mám xb 31 vodníka a výkon motorky je o něco větší než u vzducha ale ty chladiče to je největší slabina týhle motorky !!! Stačí jeden pád i blbý překlopení ze stojánku a chladič je prasklej.Proto jsem udělal ochraný rámy
![](//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/14/216917_181693sector1100894264.jpg)
Jezdíme ve skupinách kde jezděj samý veliký obsahy jako Husaberg fe 501,450 ,hondy crf 450 ,husqvarny 610,410 a ktm 400,beta 450 takže už máme vyzkoušeno že v hodně těžkým terénu kde je potřeba mít motorku co nejlehčí vyhrává xmoto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
a ostatní maj výhodu třeba při výjezdech přece jen maj o pár KW víc ale při normální jízdě lesem a lesních cestách v pohodě stačím já s xb 31 vodníkem i kamarád s xb 31 vzduchem. Přišel jsem na to že jsou dva druhy xb 31 jedna verze je s motorem lonchin kde je rozvod dělanej tyčkama myslím že to je označení OHV a pak novější motor OHC kterej by měl mít rozvod řetězem a ten novější motor je o něco kvalitnější a líp zpracovanej a nedivím se že někdo nadává na starší typ protože už jen výměna filtru sání je peklo !! A dostupnost a ceny dílů to se nemuže rovnat žádná značka. Na xmoto byla obědnaná pístní sada za cca 900kč v neděli o pulnoci a v uterý už byl balíček dovezenej a montovalo se !! U značek se čeká na díly v pohodě i měsíc a myslím že můžu s klidem říct že jsem za ten rok a pul na xmotu najel víc jak kluci se značkovejma motorkama a proto nevěřím tvrzení že je lepší olítanej japonec než nová čína.