2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oleják z auta
mára929r píše: docela mě zaujala ta poznámka o těch brzdách, asi bych si nelajznul dát brzdy z fildy na svou R1, protože si ani nedokážu představit jak by to asi brzdilo
ty bych dal tak max na panelku (samozřejmě myslim to obrazně a zcela teoreticky, pro rejpaly - vim že tam jsou bubnové brzdy )
a co se týká olejů, asi bych si nelajznul dát automobilový olej do motorky (i kdyby byl společný s mokrou spojkou) protože se motorky vyvyjejí a stejně tak i věci kolem nich (spotřební a provozní zboží)
Tak jako na felicii se dají koupit čínské brzdové destičky co blbě brzdí, tak stejné kšunty se dají koupit i na motorku.
To ale platí naopak i na felicii si můžeš koupit destičky se stejnou směsí, co používájí závodní speciály a co bude perfektně fungovat na motorce. Vše je jen o penězích. Čínské přední destičky na feldu se dají koupit za 100kč (4ks). A nebo si tam můžeš dát sadu za 5tis Kč. Takže tady nehraje roli z jakého auta, ale jaké destičky.
V 90letech žádná norma JASO neexistovala a do motorek se dával třeba Mogul GX-FE 10W-40, kde výrobce dodnes uvádí "Používá se s úspěchem i pro čtyřdobé motory moderních motocyklů www.oleje.cz/p/mogul-gx-fe-10w-40-1-l-nalevany--2769
A světe div se, spojka neklouzala a motorky z 90tých let jezdí dodnes i když na žádný motorkový olej nejezdili.
Naposledy editováno 29.03.2014 11:11:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) oleják z auta
protože brzdové destičky z číny vyrobené z lisovaného sena by si dal na motorku (nebo i auto) jen idiot nebo sebevrah!
a máš recht, já si pamatuju když jsem zdědil po dědkovi fichtla, tak v tom nebyl olej, ale žlutá sračka, kterou 10 let nikdo neměnil, protože to prostě jelo, a věřim že by to jelo i dneska, kdybych fichtla nezhuntoval
ale do své nové motorky (sice stará 10 let, ale najeto 9 tkm) leju jen to nejlepší co doporučuje výrobce, i když věřim že by to jelo i na ten olej co uvádíš