Toto téma je nejen tu ale všude furt omýláno dokola a dokola, ale i tak tu zavedu novou diskuzi.
Pneu na Africa Twin
Cesta a lehký terén (polňačky) - Mitas E07 vepředu i vzadu
Terén a lehká cesta (přesuny) - TKC 80 vepředu a Mitas E09dakar vzadu
Pokud se pletu, zkuste mi to osvětlit :) A ano, soudě výběru pneu jsem asi gumová socka.
Sám jezdím na E07 vepředu i vzadu a ty gumy jsou fajn. Nájezd neskutečně vysoký. Výlety po asfaltu neznají mezí ale v deštivém počasí či tvrdším/mokřejším terénu si pilot musí dávat hodně majzla.
Aakorát jsem si furt nejistý v klopení na "stupačku" , vzhledem k tomu, jak se ty rádoby "špalíky" na okrajích lesknou jak psí kulky(E07). Je na to nějaký recept? Krom toho, že si mám najít již dříve koupený pytlík s odloženým sebevědomím. Od jistého pádu mi to klopení prostě už tak moc nejde. Přejíždí se ty hrany jemným smirkem? Nebo to mám prostě naklopit kam až to půjde a doufat, že to neustřelí.
Dík za zkušenosti a rady.
Neboj se ta guma to zvládá. A socka nesocka, ta guma je skvělá a proč kupovat něco dražšího o stejné kvalitě.
K60 Scout mi vydrzel na zadku cca 6000km (5500 a zbytek jsem zhulil)
E-07 mam ted, minulou sezonu (celou) najeto 1800km, neco jsem zhulil na okruhu a dojedu tuto sezonu.
E-09 jsem mel na LC4ce a docela dobre
Klopenu na stupacku je o odvaze, no...
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
Naposledy editováno 25.03.2014 14:35:54
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
Na suchym asfaltu se da jit na stupacku s obema.
JInak vono je to sice doby ty pseudospunty i na ty polnacce nebo na kaminkach, ale v bahne je to stejne vo hovne, a polnacku (suchou) das i s anakee2.
Takze ja kdyz mam jet na vylet tak obouvam nejaku gumu bez spuntu protoze kdo ma ten radnal poslouchat
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
......tu contiescape jsem měl na nx650 a vydržela cca 5-6tis km ale pravda že jsem jí dával na prdel.
a co se mi líbylo že při brždění ostřejším pískala.
wáca píše: určitě 07 teď budu dávat druhou sadu na AT.....ale někam na výlet jako je ukrajina,rumunsko a pod. bych radši něco hrubšího jako je třeba ta 09 nebo 10
......tu contiescape jsem měl na nx650 a vydržela cca 5-6tis km ale pravda že jsem jí dával na prdel.
a co se mi líbylo že při brždění ostřejším pískala.
gugo píše: Hele ja jednoznacne pocituju rozdil mezi E07 a K60 na mokrym asfaltu. K60 je mekci guma.
Na suchym asfaltu se da jit na stupacku s obema.
JInak vono je to sice doby ty pseudospunty i na ty polnacce nebo na kaminkach, ale v bahne je to stejne vo hovne, a polnacku (suchou) das i s anakee2.
Takze ja kdyz mam jet na vylet tak obouvam nejaku gumu bez spuntu protoze kdo ma ten radnal poslouchat
Pod to se podepíšu K 60 je o dost lepší na mokrém asfaltu , mnohokrát zkoušeno!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
vonmi píše: NotCry.Radeon-> Ahoj hlavně záleží co od té pneu čekáš E07 je rozdělená tak na 50/50 teren a silnice.Je pravda že je nevhodná pro mokrou trávu a bláto.Ale při suchém terenu je nepřekonatelná s velkým nájezdem - pokud pojedeš dálku cca 10tis km tak se na té pneumatice vrátíš i domu. E08 pneu pro silniční ježdění tak 20/80 polní cesta jinak hlavně asfalt.
jezdím hlavně silnici. Nějaký extra enduro určitě ne. Spíš mi jde o silniční využití. Kdyby mitas dělal něco jako anakee 2, tak bych nevádal. Je pravda, že blíž tomu je E08 než ta 07.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
Naposledy editováno 25.03.2014 22:55:33
Najezdy na silnici - predek neco okolo 4.000 km a zadek jsem menil okolo 12.000 km (14 by dala).
Ten borec říkal, že supr kombinace pro takové to delší cestování i do nehostinějších podmínek je E10 na předku a E09 Dakar na zadku (díky obdélníkovým špalkům vydrží na předku E10 více než E09) Sám jsem si loni E09 Dakar (oproti klasice má zesílené bočnice a dál nevím) pořídil na předek. Mám ji tam asi 1200 km a ještě se z ní neohoblovaly ani ty fousky z formy, takže asi ještě chvilu vydrží
Mitas je pro mě srdcovka, kupuju jen je. Pokud jsou tací, kteří nevěří, tak Pavel Suchý dal cestu kolem světa na třindě na čtyžech zadních (a ta poslední, nazutá v Argentině, v Brně vypadala jako nová) a přední těch skoro 50 tisíc dala celé (taky podle toho vypadala)
Za mě Mitas
Jo a slyšel jsem, že letos příjde nová E07, ale jaký bude rozdíl nevím
Jinak za mě palec nahoru asi jsem si opravdu vybral dobré gumy od Mitasu :)
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
já mám na malý Tenérce XTZ-660 E-07 komplet. Na XTZ-750 teď dávám komplet E-08. S E-08 nemám najeto nic tak nedovedu posoudit, ale s E-07 mám minulou sezonu a ta guma je fakt fajn. Mám ještě poser proušky(jsem málo vyježděný), ale na suchu drží dobře. Jel jsem zatím jen jednu cestu v mokru a jistota tam nebyla. Jak je moc vody začne tancovat zadek, ale to asi na každý gumě. Myslím si že za ty prachy je Mitas nepřekonatelný.
Jirka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
Sema píše: georgeCZ>Já jsem nějaké zhoršení chování na vodě nezpozoroval. Což mě mile překvapilo, stará E-07 z tvrdší směsi (jezdil jsem ji na TA) nebyla na mokru nic moc.
Nemáš nějaký zkušenosti s E08 na GS? Táta má taky GS1100 a dojíždí metzelery a že chce zkusit Mitas. Furt mele o E08. Jezdí hlavně silnici a občas si projede v klídku lesík.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Africa Twin mitas E07/TKC80+mitasE09
Sema píše: E-07 jezdím od loňska na GS a jsem maximálně spokojen. A klopit jdou až na ucho, jak se říká. Nic silničnějšiho už obouvat nebudu. Ještě chci vyzkoušet kombinaci E-10 vpředu a E-09 vzadu na více off akce. Prý je to lepší než E-10 komplet.
prej jo, taky do ní pudu, ted mám sadu E10 a zadek celkem mizí takže E 10 dopředu a do zadu E 09 ..
o O7 sem přemejšlel ale nějak mě odrazuje ten tvar :) asi zkusim E08 proste silničnější gumy
jetam píše: prej jo, taky do ní pudu, ted mám sadu E10 a zadek celkem mizí takže E 10 dopředu a do zadu E 09 ..
o O7 sem přemejšlel ale nějak mě odrazuje ten tvar :) asi zkusim E08 proste silničnější gumy
Jo ten tvar u těch 07 ve mě taky nebudí silniční důveru. Ta 08 mi přijde od pohledu silničnější. Bohužel momentálně neznám nikoho kdo by měl tu 08 s novou směsí. Já mám tu starou a ta stojí za prd... Jinak tu novou 07 měl kámoš z vesnice na GS a říkal, že silnice bez problémů
Naposledy editováno 26.03.2014 16:13:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |