1) Komunikovat spolu. Jezdíme v rozestupu max tak půl km, pokud neletíme, tak blíže, pokud ano, tak si nepotřebujeme povídat,spíš jde o to nahradit nynější domlouvání při jízdě vedle sebe se zvednutým plexi něčím kulturnějším a zvládnout se upozornit na případné problémy.
2) Aby se to umělo spojit s telefonem (android). Já sice hovory na moto ignoruji, muž ale po každém vibrování kapsy musí kontrolovat, kdo to prudí, už má tedy držák na moto, takže vidí, ale to je zastavit..vyřídit..+ navigace, na koukání sice stačí ale není špatný, když ještě upozorní slovně, že už se něco bude dít.
3) Máme silniční moto a integrální helmy, představovala bych si nejlépe něco jako sluchátko do ucha, mikrofon na suchý zip dovnitř helmy a ovládání na levém řídítku. Nebo nevím, jak by se jiné ovládání k helmě přidělalo..
4)Mluvení by bylo fajn bez nutnosti mačkání tlačítka, i když nevím, jak by to fungovalo při případném hovoru..
No a nejlépe za to hned nevyhodit desítku, když kloudně nevíme, jestli to užijeme. Vloni mě málem sejmul střelec v autě, což muž díky tomu, že jede za mnou, vidí o pár sekund dřív, než já, tak proto by rád upozornil a já bych ho následně ráda uklidnila, aby neměl snahu řidiče z auta vytáhnout a proplesknout (Ne, neudělal to zatím nikdy , já vymetala škarpu a následně byla tak v šoku, že jsem jí nerozhodila, že než člověku docvaklo, o co šlo, bylo auto v trapu
Díky za každou radu a nápad, nejlépe na něco konkrétního anii
Existují i neznačkový řešení neb řešení, které jsou přímo uřčený do konkrétní přilby, takže záleží co používáte za přilby.
Za značkovou HF je tohle docela slušná cena, ale i tak za dvě dáte 6.000 Kč. Je otázka jestli nepřiplatit a nejít do novějších verzí, které umožňují komunikovat i mezi 5ti jednotkami a mohou mít bezdrátové ovládání na řídítkách.
1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Edit- hovor lze zvednout bud hlasem nebo lze nastavit ze se zvedne stred. tlacitkem. Ale zase toto nefunguje v rezimu interkomu!!! To nikde nepisou. Jde to pouze kdyz je interkom ve dvou. Kdyz se jede ve trech, tak proste telefon nefunguje.
Naposledy editováno 24.03.2014 18:49:38
(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
anii píše: Jé díky, působí to zajímavě, za domácí úkol si to pročtu. 6 tis je sice pro začátek dost, ale jestli by to mělo fungovat... jen by mě zajímalo, jaký to může být rozdíl oproti třeba tomu, co píše dva_hrnce
Srovnání v praxi nemám, co jsem se dočetl, tak F4 apod. umí zesilovat hlasitost automaticky
podle okolního hluku.
Já osobně pri poslechu hudby mel volume tak na polovině a slyšel v poho i okolo 140, ve meste si kolečkem uberu abych lépe slyšel okoli, dal jsem si to na přilbu na levou stranu abych mohl držet plyn kdyz na to hrabu a dobrý.
Ta F4 bude mozna lepsi, ale stejně si myslim ze vic záleží na přilbě než na přístroji jak je to ve finále slyšet.
A já ty ušetřený 4tis.raději proleju nádrži, bohuzel se mi za to nechtelo dávat tolik peněz.
I kdyz urcite plati ze člověk neni tak bohaty aby kupoval levné věci, ale kdyz mi to pár sezón vydrží, tak budu spokojeny..
(reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Pořídil jsem si to především pro komunikaci se spolujezdcem před dovčou v IT a rozhodovala především cena - tak to popíšu. Na nutnou komunikaci to vcelku jde, výdrž baterie skoro celý den, jak to ale roztáhneš nad 80 km/hod u ž není nic rozumět. Hudba z mobilu se v tom poslouchat nedá (párovat BT s telefonem jde. Za jízdy v tom pořád tak trochu něco šumí, ale jedním stiskem to uspíš a je klid - pak to zase někdo zmáčkne a komunikuješ. Jak říkám, když nejsou prachy a něco chceš tak to jde, ale věřím, že si brzy koupím něco lepšího. Mezi motorkama - na vzdálenost jsem to nezkoušel, max na benzině, když jdu platit, manželka slyší vše (tak si musím dávat bacha ) Nazdar
Já mám androida spojenýho s navigací a když mě někdo volá(na navi se ukáže kdo), tak jen zmáčknu na displeji velký zel.obdelník a mluvím v klidu za jízdy
Já osobně jsem max. spokojenej.
Naposledy editováno 24.03.2014 19:36:38