chtěl sem se zeptat, jestli nevíte kde bych sehnal centrální stojan na stromka? A vyplatí se tahle investice?
Dík všem M.
Naposledy editováno 30.06.2015 15:05:56
1 reakcí na tento příspěvek Centrální stojan na V-strom 650
Jirka_S píše: Chtěl bych se zeptat těch co mají centrální stojan od toho chlapíka z Litomyšle, jestli nemá na něm motka boční "vakl"? Viděl jsem jej na jednom Stromkovi a motka když se za ní vzalo, tak se docela na něm vrtěla. Co mi povídal Hamouz když jsem Stromka kupoval, že doporučuje originál od Suzuki - cena s jeho slevou cca 6500,-, že má vyměnitelná pouzdra na čepu. SW Motech má jenom trubku, do které jde čep a že se to po čase vychodí, potom to mlátí a opravit to nejde. U originálu se vymění tyhle dvě pouzdra a je to zase vpořádku. No nevím - na svém Pegasu jsem měl myslím od Motech a ani po 80tis. km stojan žádnou vůli na čepu nemá, ale je pravda, že ty pouzdra byl asi nějaký výkovek nebo co.
Mám ho na svém stromku a nic se nevrklá doporučuji .sice sníží asi o 2 cm průjezd ale to sem vyřešil kratšíma kostmi které sem si udělal práce asi na 2 hoďky.
1 reakcí na tento příspěvek Centrální stojan na V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Centrální stojan na V-strom 650
Defacto z 99% používám jen centrální stojan. Mám moto v garáži před regálem, takže na stromka lezu jak na žebřík. Pro představu vážím 103km. Zatím bez známek vůle či nějakého opotřebení. Nevím, jaký je originál, ale toto byl kauf jak sviňa. Současně ho kamarád kupoval na nový typ stromka a taky OK.
K montáži,, při natahování pružin si samozřejmě za pružinu chytnu očko třeba z ocelového lanka, natáhnu a hotovo za 5s.
HonzaMT píše: Kdyz das kratsi kosti, je pak stale dostatecny prostor pod zadnim kolem, kdyz je motka na centralnim stojanu?
Dával jsem 125cm kosti a prodlužoval centrál o 1.5 cm. Po nasazení nových pneu jsem tam měl vůli jen 1 cm, u starých 2 cm.