Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Dekker.dave píše: Veverčák> Jel jsem Mejto se všema retardérama a ten poslední je děsnej opruz
JJ, je sakra divnej, proto jsme ho p5ed lety zavrhli. Tak můžeme dát půl hodinu bez horního a půl s horním i třetím (tedy jen jedna rozjížďka) a zbytek normálka, protože je pravda, že třeba Petr nemá šanci tu 250 do toho kopce dost roztočit, tak by to už dvě rozjížďky v kuse mohlo být otravné .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Je to poměrně rychlá zatáčka a ne každý si troufne jet ve 140 na koleno na silnici a stejně tak nemá každý příležitost si to vyzkoušet na velkém okruhu. Celý den by to byla nuda, ale dát to na jednu nebo dvě rozjížďky mi nepřijde marné. Stejně tak nezní špatně dát si alespoň jednu i 3. retardér .
Tak ono v zatackach kde se jede ve 140 s kolenem na silnici bych doporucil na silncnich gumach moc nejezdit To uz bych silne doporucoval slicky/okruhovy vzorkovany gumy. Ale ver ze v Mejte to neni ani tahle bez retardetu
Pro srovnani ... ani cilova zatacka v Brne se nejede vic nez nejakejch cca 120 ... nereste co Vam ukazujou tachometry, ty v naklonu HROZNE KECAJ :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ozzy_ píše: Tak ono v zatackach kde se jede ve 140 s kolenem na silnici bych doporucil na silncnich gumach moc nejezdit To uz bych silne doporucoval slicky/okruhovy vzorkovany gumy. Ale ver ze v Mejte to neni ani tahle bez retardetu
Pro srovnani ... ani cilova zatacka v Brne se nejede vic nez nejakejch cca 120 ... nereste co Vam ukazujou tachometry, ty v naklonu HROZNE KECAJ :)
Tachometry kecají kvůli tomu, že v náklonu jsi na kraji gumy a aktuální obvod kola je proto jiný. Sice má jedna motorka náhon tachometru na předním kole a jiná to řeší třeba podle otáček, stejně tak to 160ka guma zkreslí míň, protože jí stačí menší náklon, 190 zase víc, ale plus mínus autobus to přidává každému podobně a tachometr má na motorce skoro každý, zatím co diagnostiku, která ti je schopná říct přesnou aktuální rychlost v zatáčce už má málokdo, takže mi přijde uvádět "rychlost na koleně" jakš takš směrodatný údaj.
Jinak, šikovnější borci tam dost možná i těch 140reálných dají, já se musím spokojit se 140 na tachometru a i tak mám smrt v očích, protože ten plot se najednou zdá vždy být hrozně blízko .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Tachometry kecají kvůli tomu, že v náklonu jsi na kraji gumy a aktuální obvod kola je proto jiný. Sice má jedna motorka náhon tachometru na předním kole a jiná to řeší třeba podle otáček, stejně tak to 160ka guma zkreslí míň, protože jí stačí menší náklon, 190 zase víc, ale plus mínus autobus to přidává každému podobně a tachometr má na motorce skoro každý, zatím co diagnostiku, která ti je schopná říct přesnou aktuální rychlost v zatáčce už má málokdo, takže mi přijde uvádět "rychlost na koleně" jakš takš směrodatný údaj.
Jinak, šikovnější borci tam dost možná i těch 140reálných dají, já se musím spokojit se 140 na tachometru a i tak mám smrt v očích, protože ten plot se najednou zdá vždy být hrozně blízko .
schvalne si pust racechrono a pak se podivej na detail, kolik tam skutecne jedes ;).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: schvalne si pust racechrono a pak se podivej na detail, kolik tam skutecne jedes ;).
Možná máš lepší GPS senzor, mému mobilu už ostatně bude 5 let, ale já Racechronu moc nevěřím. "Metr sem, metr tam" udělá v zatáčce hodně a když vidím ty trasy, které tam namaluje, tak ta důvěra ještě o něco klesne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Možná máš lepší GPS senzor, mému mobilu už ostatně bude 5 let, ale já Racechronu moc nevěřím. "Metr sem, metr tam" udělá v zatáčce hodně a když vidím ty trasy, které tam namaluje, tak ta důvěra ještě o něco klesne.
rozhodne bude mnohem presnejsi nez tachometr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: rozhodne bude mnohem presnejsi nez tachometr
No, já bych ten tacháč tak nezatracoval, co jsme koumali a zkoumali, fakt to ve stejné zatáčce ukazovalo stejně rychlým jezdcům (za sebou) podobné hodnoty. Klidně si to tam můžeme ve čtvrtek otestovat .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: No, já bych ten tacháč tak nezatracoval, co jsme koumali a zkoumali, fakt to ve stejné zatáčce ukazovalo stejně rychlým jezdcům (za sebou) podobné hodnoty. Klidně si to tam můžeme ve čtvrtek otestovat .
to klidne otestujte, ja budu testovat, jak lita embraer 190
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: to klidne otestujte, ja budu testovat, jak lita embraer 190
Letíš do země tulipánů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Místo přidávání před horizontem naopak držet nebo ubírat a trefit přesně stopu zatáčky, kterou vůbec nevidíš, zní jako ta správná zábava.
Naposledy editováno 12.09.2017 11:27:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Krejza píše: Mně naopak přijde jako fajn alternativa dát třetí, ať již s nebo bez druhého.
Místo přidávání před horizontem naopak držet nebo ubírat a trefit přesně stopu zatáčky, kterou vůbec nevidíš, zní jako ta správná zábava.
Ten třetí bych určitě zkusil, ale ze začátku raději i s tím, že se pojede horní. Bez horního bys tam měl slušnou rychlost a nechci, aby někdo zazmatkoval, vytuhnul a poslal to tam rovně. Pak už stačí, aby ho někdo zrovna předjížděl vnějškem, a průser je na světě.
Mr.Dreamer píše: Ten třetí bych určitě zkusil, ale ze začátku raději i s tím, že se pojede horní. Bez horního bys tam měl slušnou rychlost a nechci, aby někdo zazmatkoval, vytuhnul a poslal to tam rovně. Pak už stačí, aby ho někdo zrovna předjížděl vnějškem .
Tak to by si takovej srdcař, kterej by tam šel na vnějšek, rozhodně nezasloužil
Mr.Dreamer píše: Ten třetí bych určitě zkusil, ale ze začátku raději i s tím, že se pojede horní. Bez horního bys tam měl slušnou rychlost a nechci, aby někdo zazmatkoval, vytuhnul a poslal to tam rovně. Pak už stačí, aby ho někdo zrovna předjížděl vnějškem, a průser je na světě.
v te prave zatacce s vedomim, ze je po ni retarder, predjizdet vnejskem nemuze vubec nikdo .. a pokud ano, nezaslouzi prezit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Tak můžeme dát půl hodinu bez horního a půl s horním i třetím (tedy jen jedna rozjížďka) a zbytek normálka, protože je pravda, že třeba Petr nemá šanci tu 250 do toho kopce dost roztočit, tak by to už dvě rozjížďky v kuse mohlo být otravné .
Tak už jsem sehnal nějaké koně navíc, takže na mě nemusíte brát zřetel : ) Ale i tak díky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
PetrS píše: Tak už jsem sehnal nějaké koně navíc, takže na mě nemusíte brát zřetel : ) Ale i tak díky!
Převrtal jsi to na 450?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
PetrS píše: Mr.Dreamer> Přesně tak a rovnou jsem to dal i do jiného šasi, aby se to už tak hrozně nehoupalo : )
Tak to pořádně trénuj, protože tam bude jezdit i huska, která se odlaďuje na mistrák a na 250ccm už se nevymluvíš .