globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovní motorky - začátečník
 
14.3.2014 v 18:08
Zdravím všechny zkušené motorkáře

Na středně stará kolena jsem se rozhodl pro motorku a potřeboval bych poradit...

Na velké mašině jsem seděl naposledy rok poté, co jsem udělal řidičák. No a ten jsem dělal před cca 15ti lety. Má představa je cestovní moto na cesty po republice + pravidelné ježdění přes město a kolem města (měsíčně cca 400 - 600 km, což je přehnaný odhad). Jsem opravdový začátečník a tak bych rád něco co se bude dobře ovládat, bude pohodlné na ono průběžné cestování i dálky a co zvládne i polní cestu. Tedy ideálně nějaké "cestovní enduro" (nekamenujte mě, pokud jsem to nazval blbě), nebo nějakou obdobu - primárně budu z 95% na silnici.

Takže... dobrá ovladatelnost, "nesmrtelná" spolehlivost, pohodlí pro výšku 190cm, možnost třech kufrů, objem min. 600 a cena ojetiny ideálně do 50-60 tis.

Předem moc děkuji všem za rady a názory a předem děkuji za shovívavost. V motorkách se prakticky moc nevyznám...

Naposledy editováno 14.03.2014 18:09:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní motorky - začátečník

20.3.2014 v 07:43 | Nahoru | #1

Tommy_Angelo píše: Taky by mě zajímalo kde to pan Milánek vyčetl nebo slyšel někde od Franty Šišky ze vsi že Pegasa se serou a jak mu koukám do motorek sám žádné Pego nikdy nevlastnil a až teďkom se koukám si koupil pořádnou motorku jinak předtím samé Jawky ale jak už vím předem tak zazní (ale měl ji kamarád ) na jak říkám takové miluji co mluví a jen se práší Jinak Pego na začátek skvělá a spolehlivá volba a jak píše výše Aranka i po zimě není problém nastartovat stačí startovací sprej fouknou do sání a jede se

Jinak nic proti Milánkovy



mas pravdu vubec ho neznam jen jsem s nim projel 40tis km a prakticky komplet balkan - vzhledem k tomu ze v bande jsme meli 3 pegasa a dohromady se na nich najelo pres 100tis km muzu to povazovat za obstojnej vzorek a nektery problemy se daji nazvat vylsovene chronicky - hlavne elektrika spotreba na urovni karburoatorovyho varadera taky mluvi za vse kazdy sveho stesti strujcem

na druhou stranu zase takova sbirka zajimavych mist kde se daji vyndat karburatory nebo se v tom dloubat se s jinou motorkou tezko sbira
2010 rumunsko opustene udoli 20km od nejblizsi civilizace 3st. C
http://www.dostalov..._2010_moto/d3_05.jpg
2010 Budapest centrum 30st. C
http://www.jawamania.../235897/N17.9_19.JPG
2011 rakousko http://img7.rajce.i.../images/P1080573.jpg
2011 italie - dolomity
http://rybkabohunka....7.2011/#P1080586.jpg
2011 rumunsko
http://rybkabohunka....8.2011/#P1080921.jpg

kazdy sveho stesti strujcem

jinak kazdy stroj ma sve chyby mne uz proslo rukama x stroju ale par postrehu a prvenstvi ktere jsme jinde nez u pegasa nezaznamenal :
1) jediny stroj u ktereho se ROZPADAJI PLASTOVE PATICE ZAROVEK - DOTEKEM !
2) jedine cenduro ktery ma filtr s plochou mensi nez 50% jawy 350
3) jedina motorka u ktere umi schnit do 10ti let vyfuky skrz
4) jedna z mala motorek u kterych jde silovy proud pres spinacku - timpadem jedina co dokaze uvarit baterku dosucha dosucha
5) kdybych potkal toho kdo nechal zaslepene a neobrobene ORIGINALNI NALITKY PRO SITIC v karburatorech mikuni na vsech ostatnich moto 100% spolehlive a dal tam svuj debilni trubicovy system dostane na budku jeste dneska
6) u ktere jeste moto se kvuli vyndani airboxu musi sundat vyfuky a ODKLOPIT CELA PODSEDLOVKA?
7) tohle nebude az tak velka "chyba" ale narvat 5ty ventil do 4ventilove hlavy tak aby jediny mel vahadlo a tim se zkratil servisni interval na uroven vahadlovych motoru kvuli JEDNOMU sacimu svedci o celkove koncepci stroje - byt svy nedomyslene a za kazdou cenu

Naposledy editováno 21.03.2014 10:39:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní motorky - začátečník

20.3.2014 v 07:59 | Nahoru | #2
milanek81> len tak pre moje info, prezrad mi aku povest ma f800vkovy motor od loncinu v tvojej gske? podla fotky co mas v profile- vysypana masina na tej ceste, si dovolim tvrdit, ze ta postretne to, co kazdeho s tymto cinskym radovym zazrakom "od" BMW, teda ak ho este za 20-30 tisic km budes mat. A suhlasim, talosi a ich elektrikarske umenie je tragedia, na druhu stranu, ked si to upravis, nie je s tym problem. Ale nie kazdy sa motorkam rozumie a venuje aj po tejto stranke.
a doplnim, 800tovkove gs som strasne chcel, ale po tom co som zistil o tom motore, tak ma to preslo, ale inak fakt nadherny stroj.....

Naposledy editováno 20.03.2014 08:02:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist