globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovní motorky - začátečník
 
14.3.2014 v 18:08
Zdravím všechny zkušené motorkáře

Na středně stará kolena jsem se rozhodl pro motorku a potřeboval bych poradit...

Na velké mašině jsem seděl naposledy rok poté, co jsem udělal řidičák. No a ten jsem dělal před cca 15ti lety. Má představa je cestovní moto na cesty po republice + pravidelné ježdění přes město a kolem města (měsíčně cca 400 - 600 km, což je přehnaný odhad). Jsem opravdový začátečník a tak bych rád něco co se bude dobře ovládat, bude pohodlné na ono průběžné cestování i dálky a co zvládne i polní cestu. Tedy ideálně nějaké "cestovní enduro" (nekamenujte mě, pokud jsem to nazval blbě), nebo nějakou obdobu - primárně budu z 95% na silnici.

Takže... dobrá ovladatelnost, "nesmrtelná" spolehlivost, pohodlí pro výšku 190cm, možnost třech kufrů, objem min. 600 a cena ojetiny ideálně do 50-60 tis.

Předem moc děkuji všem za rady a názory a předem děkuji za shovívavost. V motorkách se prakticky moc nevyznám...

Naposledy editováno 14.03.2014 18:09:30

1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovní motorky - začátečník

19.3.2014 v 07:32 | Nahoru | #1
Nevím jak je to u mototrek, ale denně opravuju auta a moje zkušenost je - auta
se přestala dělat kolem r.2000. Od tý doby je to spotřebí zboží (až na vyjímky).
Výrobci to šulej kde se dá a někdy i kde se nedá.
Docela by mě zajímalo, jak je to u motorek - pokud je to podobné pak nový stroj
nemusí být zrovna výhra.

(reakce na) Výběr cestovní motorky - začátečník

19.3.2014 v 08:06 | Nahoru | #2

Pep1 píše: Nevím jak je to u mototrek, ale denně opravuju auta a moje zkušenost je - auta
se přestala dělat kolem r.2000. Od tý doby je to spotřebí zboží (až na vyjímky).
Výrobci to šulej kde se dá a někdy i kde se nedá.
Docela by mě zajímalo, jak je to u motorek - pokud je to podobné pak nový stroj
nemusí být zrovna výhra.



Ano, i u motorek se šulí, kde se dá. Málo se chromuje, z plechu už je obvykle pouze nádrž, lakuje se čím dál míň - nahrazuje se univerzálními černými matnými plasty. Kdysi se vyráběly na motorky krásný poctivý výfuky - to se dneska už taky nevidí. Je to obvykle výfuk jak na auto, maximálně je překryt buď plechem nebo v horším případě plastem. A začínají se do toho srát ABS, několikastupňový kontroly trakce, volby jízdních režimů (zapalování, palivový mapy) ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist