Téma: Norsko-Rusko přidejte se.

10.3.2014 v 18:56
Ahoj, v červnu tohohle roku vyrážíme na cestu kolem Norska a Ruska.

Datum je pevný 2.6. ráno se vyráží. 3.6. večer je zamluvený trajekt na severu Dánska Hirtshals-Stavanger(není problém doobjednat, cena 54€). Trasu mám načrtnutou na webu . Pro podrobnější informace se ozvěte, nemám problém zodpovědět jakoukoliv otázku.

Rádi bychom jednu, maximálně dvě motorky, které by se přidaly k nám. Je nám oběma okolo 20, proto bychom rádi, kdyby se připojil někdo alespoň podobně starý. A hlavně někdo veselej .

Popřemejšlejte a kdo by chtěl, určitě se ozvěte.

10.3.2014 v 19:08 | Nahoru | #1
vypadá to na super výlet kolik máte celkový rozpočet?

10.3.2014 v 19:13 | Nahoru | #2
Tak 10000 km si každej přepočte podle svojí motorky, trajekt je tich 1500kč, víza podle toho jak si kdo zařídí, jídlo na 3-4 tejdny no a pak pár malých trajektíků za nějaký stovečky . Jo a za ubytování se platit nic nebude . Chceme to tak levný, jak to jen jde...

10.3.2014 v 19:44 | Nahoru | #3
počítal bych, že pod 40 tis Kč se bude asi problém dostat

edit: počítám i se sadou novým pneu

Naposledy editováno 10.03.2014 19:45:23

10.3.2014 v 20:21 | Nahoru | #4
to bych chtěl jet, ale tolik dovolené nedostanu ani kdybych na kolenou prosit přišel

2 reakcí na tento příspěvek Norsko-Rusko přidejte se.

11.3.2014 v 08:47 | Nahoru | #5

12.3.2014 v 11:55 | Nahoru | #6
Prachy> Kolik dnů cca?Vypadá to velice lákavě, popřemýšlím.. (KTM 990 Adventure, 23 let).

12.3.2014 v 14:11 | Nahoru | #7

Prachy píše: Tak s časem u nás tolik problémů neni. Jsme totiž studenti. Problém je potom s penězma. Jinak do 40k se vejdem 100%

12.3.2014 v 14:46 | Nahoru | #8

JardelT píše: tak když si vezmu 10 tis km(tak jen za benzín dáte 15 tis Kč, sada pneu 5 tis Kč), potom už tam máš trajekt za 1,5 tis + další trajekty, tak kdyby celkově jsi dal za ně 3 tis, pak už ti zbývá 17 tis na ubytování, jídlo, památky atd, věřím, že se to dá zvládnout, ale já rád na dovolené odzkouším nové věci(jídlo, pití), takže jsem to měl napsat tak, že já bych to za 40 tis nedal

souhlas, jestli si to chcete užít včetně místního jídla, občas lepšího noclehu, tak těch 40 tis. je hodně na hraně vzhledem k severským cenám

edit. moje prům. spotřeba 6,2 - 6,4/100

Naposledy editováno 12.03.2014 14:47:35

12.3.2014 v 14:55 | Nahoru | #9

mirazciny píše: to ti to žere nějak málo, nebo blbě počítám (obojí je v mým dnešním stavu "blbcův den blbec možné)

12.3.2014 v 15:02 | Nahoru | #10

JardelT píše: psal jsem to na jeho Transalpa, u mě by to bylo 20 tis za benzin a 6 tis za sadu, měl jsem jet letos do Skandinávie(3 týdny, 9 tis km), ale po bližším studování cen benzínu ve Skandinávii mi to vyšlo na skoro 50 tis Kč celkově(25 tis benzín+pneu+olej), ubytování + jídlo + nějaká zábava, aby 50 tis stačilo

benzín a jídlo je tam nejvyšší položka, loni jsem to plánoval a finančne mi to přišlo moc.. taky si to tam chci projet, jenom asi víc přes Finsko, ale zatím ty peníze radši prožeru za krevetový špízy v Řecku na pláži

1 reakcí na tento příspěvek Norsko-Rusko přidejte se.

12.3.2014 v 15:21 | Nahoru | #11

12.3.2014 v 15:41 | Nahoru | #12

JardelT píše: já byl ve Skandinávii na 14-denní dololené autobusem něnějakých 16 let nazpátek a stále na to vzpomínám, krásná příroda, cesty, prostě komplet se mi to líbilo, proto jsem tam chtěl jet, ale zatím si nemůžu dovolit dát 50-tis za dovolenou(můžu, ale nechci, místo toho si zajedu na týden do Dolomit + udělám si nový obyvák), Řecko mě moc neláká, ale člověk nikdy neví

do budoucna bych se chtěl podívat víc na sever

12.3.2014 v 16:03 | Nahoru | #13

mirazciny píše: Já mám celkem poježděný jih Finska, auto, loď, na delší trasy letadýlkem.. jednim slovem kouzelný. Tam jsem v lese prvně viděl ostružiny velký jak holubí vejce.. tenkrát jsem je ochutnával s velkou nedůvěrou, jestli to je vůbec jedlý

do budoucna bych se chtěl podívat víc na sever

tak to ti můžu zatím závidět, já projel autobusem komplet skandinávii, bylo to náročný, ale stálo to za to