globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Už jen AJP PR5 :)
10.3.2014 v 00:21
Čistě teoreticky uvažuju prodat silnici a jezdit zas enduro. Nechci nějaký kladivo, proto mě zaujaly tyhle "tupý" endura. Celkem je pro mě teď oříšek co vybrat. Zkusil někdo oboje a může porovnat? Na Motorkářích v testu se spíš klonili k 250, ale říkám si jestli ten 2T neudělá vír v nádrži a s tou mini bandou, co to má to nedojede nikam. Jsem zmaten, cítím se jak malý dítě v curárně

Naposledy editováno 23.03.2014 20:13:21

2 reakcí na tento příspěvek Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 10:14 | Nahoru | #1
Tak sem si včera projel PR5ku.Sice jen na motardech s menší rozetou,ale pro seznámení a představě co to umí stačí.Podvozek je fakt dobrej,žehlí kde co,sice to bude chtít trošku poladit dle každýho soudruha ale ovladatelnost na jedničku.Mužů srovnávat jen s FS650 a FS 570 ale přišlo mi to ještě obratnější,takový lehčí.Sériové výfuk bez vložky nadělá dost kraválu-naštěstí máj nějaký tlumící vložky,což je dost rozdíl.
Jednička je strašně krátká,prakticky nevyužitelná,leda tak na hooodně dlouhej výjezd,rozjede se v poho na 2ku,pěkně se točí,nic extra ve srovnání s ostrou 250 ale na těch 20KW až nečekaně lehce.
Zpracování mě přijde adekvátní,co se mi nelíbí je podsedlový rám(čti rámeček) z jeklíku snad 25*25mm což při prvním kotrmelci musí jít do kopru.Druhý co mě hned trklo do oči je plastovej dekl z pravé strany,kde životnost nebude kdo ví jaká,na druhou stranu stojí náhradní asi 400,-
Úsměvný byli zrcátka snad z pionýra co mě nenadchlo zapínáč/přepínač světel,čudlík u něj co nemá funkci a přepínáč blinkru-holt už sme zvyklí na vymačkávací,tady jen kolíbka-parkrat sem nechtěně zatroubil v domění že vymačknu blinkr.
Origo blastry a jeho uchycení je taky legrační-to se dá vyřešit celohliníkovejma
Dost mě překvapil rozdíl SM a enduro rozety 42-43/50 takže na špuntech věřím že to vyjede kde co
Brzdy sympatický,v pancířích opět jinej SM kotouč takže těžko srovnávat
Sice homo pro dva,ale kam by si druhý sedl nevím-zadní stupačky spíš atrapa-ale to vše si člověk stejně odmontuje
Zas takových negativ sem nenašel,tak sem objednal a čekám kdy dorazí

Naposledy editováno 25.02.2015 10:25:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 16:53 | Nahoru | #2
COMATIK> Frajer Až jí budeš mít, piš do deníku, rád si počtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už jen AJP PR5 :)

25.2.2015 v 22:19 | Nahoru | #3
COMATIK> Ten podsedlový rám mi taky nepřípadá nijak extra masivní. Na druhou stranu by měl ten jekl teoreticky snést na ohyb více než kulatá trubka. Celkově je ten podsedlák i hodně krátký (končí hned za sedlem), takže při nějakém přehození to budou pravděpodobně nejdřív "tlumit" plasty



A to, že by ho někdo přetěžoval váhou spolujezdce asi taky moc nehrozí, protože jízda vzadu je fakt utrpení. Měl jsem tu čest se kousek svézt po louce jako spolujezdec na PR4ce a musím říct, že v tomhle ohledu zlatej Fichlt . I zadní pérování si docela nezdravě keclo, a to jsme hubeňouři...

Jinak taky uvitám co možná nejvíce informací a poznatků

Naposledy editováno 25.02.2015 22:32:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Enduro na severu moravy AJP PR5 250 Enduro Juri10 1 5.1.2022 v 20:00 EnduroLife
Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2... AJP PR5 250 Enduro DanielKu 3 13.12.2021 v 11:24 udinar
Problém s KTM Freeride 350 KTM Freeride 350 DirtBike120 14 22.4.2020 v 20:27 zdenysrx6
Olej do vidlic ajp pr5 AJP PR5 250 Enduro Jakub_ttr 2 9.7.2019 v 18:23 Jakub_ttr


TOPlist