v manualu u motorky mam napsano ze jezdi na natural 95.Logika veci me rika ze cim vic oktanu tim lepsi komprese a min eko sracek...takze by mel motor jet lepe...na druhou stranu me napada zda diky vetsim tlakum ve valci se nesnizi trvanlivost motoru zvlast kdyz se jedna o chinu...dik za postrehy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) natural 95 versus natural 100
Everts72 píše: Já si pro sichr vozim stooktan z Německa, nemíním si odkraglovat vstřiky biosračkama
Dobře děláš, my všichni ostatní si je pravidelně odkráglováváme...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní brzda Zipp PRO 50 | Liulic | 1 | 9.12.2018 v 16:26 Motofun |
Motor Lifan 150ccm Zipp PRO 50 | Liulic | 9 | 7.12.2018 v 21:55 banda1250 |
Zipp pro 50-podezření přidření moto... Zipp PRO 50 | Liulic | 4 | 20.11.2018 v 09:15 sered |
Zpětné zvýšení motocyklu-tlumič Zipp PRO 50 | Liulic | 3 | 18.11.2018 v 11:38 parezi |
Výběr motorky pro začátek Romet Pony, Zipp PRO 50 | aXicek | 4 | 3.9.2018 v 13:44 Lad22 |