2 reakcí na tento příspěvek výběr motokrosové motorky-začátek
boraicho píše: Nevim proc by mela 200 mat kratsi servisny interval ako 125tka. Jasne ze zajem mam.
KTM 200 EXC, je v podstatě 125ccm a má nasazen pouze větší válec, oběm 200 ccm. Spodek je pořád 125, tudíž větší nápor na ojnici, kliku.... pochopil?
boraicho píše: Nevim proc by mela 200 mat kratsi servisny interval ako 125tka. Jasne ze zajem mam.
Naproti tomu, když budeš jezdit na Krosu 250 na poloviční výkon, odjebeš ji. Zalepíš přívěru,výfukem ti poteče mazut, atd... A teď se v tom vyznej viď ;)
Edit: z toho plyne: Chceš li jezdit variabilně a klidně i na nízké otáčky, kup si enduro, lépe většího obsahu. Delší servisní interval, menší spotřeba..... Chceš li jezdit na trati, kup menší obsah kros a dávej mu víc nažrat, než dusit větší obsah. Kros je na trať a dávat plnej. Enduro je na vrkání klidně od volnoběhu. Nekonstuoval to asi žádnej blbec!!
Naposledy editováno 09.03.2014 22:39:42