globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kape benzin
6.3.2014 v 23:54
Zdravim,

Dneska jsem zacal davat do kupy motorku po zime (klasicka udrzba-vymena oleje apod.). Kdyz jsem vymenil olej, tak jsem zkusil nastartovat... Dlouho to nechtelo naskocit, tak jsem dal palivovy kohout na polohu PRI na chvili... Pak uz jsem nastartoval, ale potom jsem si vsiml, ze mi z pod nadrze ukapava benzin... Nevite, cim by to mohlo byt??? Nevim, jestli to teklo uz predtim, ale kdyz jsem menil olej, tak jsem si niceho nevsiml...

Diky moc za rady

Kape benzin

7.3.2014 v 00:01 | Nahoru | #1
Kohout jsi měl na pár minut dát na PRI ještě před startem, aby karbce natekly. Jinak se nediv, že to nechtělo chytnout. Ale "ukapává z pod nádrže" by chtělo upřesnit... koukal ses, kde přesně to rosí? Možná tam bude vidět, když si zespodu na nádrž posvítíš, ale jistější je nádrž odklopit. Přímo na nádrži je ještě jeden dvojitý kohout, něco se mohlo něco uklepat tam, možná jen zpuchřelá hadice. Hlavně, když bys nádrž sundaval, tak si poznamenej, jak jsou napojené hadice mezi kohoutem na nádrži a "provozním" kohoutem na rámu. Pokud je přehodíš, budeš mít zaměněné polohy ON a RES.

Kape benzin

7.3.2014 v 07:20 | Nahoru | #2
A nezapomněl si pořádně zavřít odkalovací šrouby na karburátoru?

Jinak z nádrže to může téct jen kolem místa, kde jsou hadičky. Pokud to není tama, tak máš pravděpodobně prolezlou nádrž

Kape benzin

7.3.2014 v 09:48 | Nahoru | #3
Prikladam foto... Nejvice to teklo tam, kde je ten kohout nebo co to je... Nicmene dnes rano, kdyz jsem to kontroloval, tak do misky toho moc nenateklo...



Kape benzin

7.3.2014 v 10:11 | Nahoru | #4
Vypadá to, že máš kapku na odtoku pro odkalení karburátoru. Zkus jestli nejsou povolené ty výpustné šrouby

Kape benzin

7.3.2014 v 10:19 | Nahoru | #5
Jeste me napadlo, dneska jsem to zkousel projizdet... Kdyz jsem nastartoval i se syticem, tak se otacky vubec nezvysovaly, ikdyz to se syticem bezelo pet minut... Pak jsem vypnul a drzelo otacky porad stejne (kolem 1500)... Tak jsem jezdil po ulici a vubec to netahlo,semtam i chciplo... Pri 6 tis uz to vubec nelezlo nahoru... Kdyz jsem potom na miste zkousel vytacet motor, tak to najednou zacalo drzet otacky na 3 tis a nelezlo to dolu... Nemuze to spolu souviset??

Kape benzin

7.3.2014 v 10:45 | Nahoru | #6
bordel v nadrzi? :) me delalo po zime to same, sytic naplno ale otacky porad 1500-1600 i kdyz sem ho po startu vypinal zapinal pak jsem akorat poradne prohybal motorku zleva do prava, pak uz to zacalo byt ok....

Kape benzin

7.3.2014 v 11:53 | Nahoru | #7
Kdy si naposledy dělal, nebo nechával dělat podtlaky?

Kape benzin

7.3.2014 v 12:13 | Nahoru | #8
no, já ani jednou... mám to asi rok...

Kape benzin

7.3.2014 v 13:01 | Nahoru | #9
Tak to udělej, nebo nech udělat podtlaky a nejlépe hned i zkontrolovat ventilové vůle.

GS na to trpí. Někdo si ho koupí jako TOP stav připraveno na sezónu jen sednou a jezdit, rok na tom jezdí a potom to zase jako TOP stav prodá a na servisní úkony nikdo nesáhne, dokud se to nějak neposere...

Kape benzin

7.3.2014 v 13:18 | Nahoru | #10
Pokud to na podzim jezdilo normálně, prvně bych zkusil vypustit všechen benzín a nalít tam nový, čerstvě koupený u pumpy. Zkontrolovat, jestli tam jde benzín - stačí vytáhnout podtlakovou hadičku z motoru a pusou udělat podtlak. Z hadičky, co napájí karburátory, musí začít téct benzín. Pokud by to nepomohlo, tak karbecy ven a vyčistit, důkladně stlačeným vzduchem projet všechny díry. Zkontrolovat, jestli není v plovákách benzín a jestli nejsou prasklé membrány.

Kape benzin

7.3.2014 v 13:24 | Nahoru | #11
A nebo ti prostě vyschly gumičky v karburátoru (na ventilkách na hladiny) a teď netěsní a valí ti to přepadem. Až se nabobtnají benzínem do správného rozměru, tak to zase bude cajk.

Kape benzin

7.3.2014 v 13:56 | Nahoru | #12
Měl jsem podobný problém na mladýho GS a zjistil jsem,že nechal kohout na PRI a tím tam pořád valil benzín,natekl do airboxu a zacpal vzduchový filtr.Také to kapalo ven po airboxu.Původní majitel si taky asi hrál s nádrží,přehodil hadičky a kohout chodil obráceně.Každopádně ty podtlaky by to chtělo udělat.

Kape benzin

7.3.2014 v 19:12 | Nahoru | #13
Měl jsem stejný případ. Sytič na plno a víc jak 2tis. otáček to nedalo. Tak stačilo rozebrat karbece, vyčistit, profouknout, profouknout hadičky a vše bylo v pořádku. Nejspíš bordel.
Kapání bude asi tím, co píše kubacech, kapka ti padá, aspoň z fotky to tak vypadá, z odkalovacího kanálku. Dotáhni ten šroub a pak uvidíš.

Kape benzin

8.3.2014 v 14:37 | Nahoru | #14
takže radíte vyčistit karbce a dotáhnout ty šrouby??
Dneska mi to totiž nedalo a jel jsem to projet trochu dál.... Pořád to jelo tak nic moc, nad 4 tis se dostat byl problém.... Najednou v tom střelilo nebo co a jelo to úplně normálně... Ale samo od sebe to drželo otáčky na 6 tis. a neklesalo to, takže motorka jela sama Pak jsem si všimnul, že je za mnou oblak dýmu... Když jsem motorku vypnul a znova nastartoval, tak pořád držela na 6 tis. ....

Kape benzin

8.3.2014 v 16:51 | Nahoru | #15
Fakt to raději oprav a seřiď, než se to posere totálně

Nejelo ti to na jeden válec, než to jak píšeš střelilo?

Kape benzin

8.3.2014 v 17:53 | Nahoru | #16
Na jeden to určitě nejelo.... Díky všem za rady!!!

Kape benzin

8.3.2014 v 20:25 | Nahoru | #17
nebylo to dříve zavřené? A otevřené zalepením děr šoupátkách?

Kape benzin

9.3.2014 v 12:18 | Nahoru | #18
Tak to nevim...

Kape benzin

13.3.2014 v 19:33 | Nahoru | #19
Borci,
tak jsem vyčistil karburátory, zkontroloval jsem airbox, filtr, vyměnil za nový benzín.... dal všechno zpátky, kohout na PRI, nastartoval jsem a ono to teklo snad ještě více než předtím.... tak jsem dotáhl ty odkalovací šrouby a to tak šikovně, že mi praskla ta jedna nádobka u karburátoru (nevím, jak se to přesně jmenuje)... Tak teď mi poraďte...

Díky



Kape benzin

13.3.2014 v 19:43 | Nahoru | #20
Raději už na nic nesahat A a teď brouzdat po bazaru a shánět nový díl

Naposledy editováno 13.03.2014 19:43:36

Kape benzin

13.3.2014 v 19:49 | Nahoru | #21
A čím to tak může být, že to pořád kape přes ty odkalovací díry nebo co to je?? netěsnily šrouby nebo co??

Kape benzin

13.3.2014 v 22:48 | Nahoru | #22
Tak jsem zjistil, že tu plovákovou komoru neseženu.... takže nový karbec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist