bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZZR 1400 - baterie
3.3.2014 v 19:33
Čau motorkaři,

tak jsem se byl o víkendu projet a baterka po nabití nic moc. Tak si říkám nic - koupím novou. A teď k tématu. Mám tam baterii ještě originál, takže má za sebou 7 let. Je to ale typ FTZ 14-BS. 12V 14Ah. Sehnat jí na netu nemůžu. Dá se tato baterie nahradit YTX 16-BS???

děkuji za radu.

1 reakcí na tento příspěvek ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 19:49 | Nahoru | #1
YTX14-BS, když už. Tu tam dát můžeš, neboť tam patří.

ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 19:52 | Nahoru | #2
tady co třeba tady

Naposledy editováno 03.03.2014 19:54:15

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 20:05 | Nahoru | #3

Fidži_CZ píše: YTX14-BS, když už. Tu tam dát můžeš, neboť tam patří.


FTZ 14BS

Věř mi, že to mám napsané správně, když už . A ten rozdíl mezi FTZ14-BS a YTX14-BS je minimálně v tom, že FTZ má 14Ah a YTX má 12Ah. Nebo se pletu?

2 reakcí na tento příspěvek ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 20:31 | Nahoru | #4
Tak vysledek tohodle tematu me taky zajima. Ted resim to same v GTR. Ta baterka co tam je origo uz fakt nikde neni a podle oznaceni jsou nove baterie XXX 14BS s 12Ah a origo je 14Ah. Myslim, ze by kapacita nemel byt tak velky problem jako velikost baterie, protoze v GTR mam takovy tesny suplik. Nebo je velky problem i rozdil kapacit? Neni dulezitejsi startovaci proud?

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 20:51 | Nahoru | #5
gtrcbf>

No to je přesně ono. Já mám na moto zapojený třeba alarm a ještě další spotřebič, takže pro mě je i důležitá kapacita. Je zajímavé, že spousta lidí to nahrazuje YTX 14 BS, ale kapacita tomu prostě neodpovídá, proto jsem sem dával dotaz na YTX 16 BS, která má 14Ah a mě příjde podobnější k origo, ale protože si nejsem jistý, tak ten dotaz.

Tak kdo nám odborně poradí.

Děkuji!

ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 20:58 | Nahoru | #6
Dejte si tam klidne plochou baterku, dulezity je napeti (12V), rozmery (ale muzou byt i mensi, date si tam rozperu) a zbytek je uplne sumafuk, staci kapacita od 10Ah (mozna i 8Ah), startovaci proudy maj vsechny baterky podobny. Jestli mas alarm, tak je to snad taky jedno jestli je to 12 nebo 14 nebo 16Ah, dulezitejsi je, ze tu baterku vubec sezenes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:09 | Nahoru | #7

gtrcbf píše: Tak vysledek tohodle tematu me taky zajima. Ted resim to same v GTR. Ta baterka co tam je origo uz fakt nikde neni a podle oznaceni jsou nove baterie XXX 14BS s 12Ah a origo je 14Ah. Myslim, ze by kapacita nemel byt tak velky problem jako velikost baterie, protoze v GTR mam takovy tesny suplik. Nebo je velky problem i rozdil kapacit? Neni dulezitejsi startovaci proud?



No, tak jsem to asi rozhřešil. Nejpodobnější je opravdu YTX 16BS, která má 14Ah, ALE!!, protože tam máme ten debilní kastlík , tak jí tam nedostaneš a proto je i podle aplikační tabulky Yuasa konktrétně na zzr 1400 a GTR 1400 YTX 14BS s 12Ah, protože jsou stejně vysoké.

takže asi tak

ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:19 | Nahoru | #8
tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:29 | Nahoru | #9

Alarm píše: No, tak jsem to asi rozhřešil. Nejpodobnější je opravdu YTX 16BS, která má 14Ah, ALE!!, protože tam máme ten debilní kastlík , tak jí tam nedostaneš a proto je i podle aplikační tabulky Yuasa konktrétně na zzr 1400 a GTR 1400 YTX 14BS s 12Ah, protože jsou stejně vysoké.

takže asi tak



Tak ještě jednu věc. Musím se podívat do moto, ale mám za to, že startovací prod je 230A což má YTX 16BS. YTX 14BS má startovací jen 200A. Dá se ale koupit YTX14H-BS a ta má 240A. Takže jestli je na originálu 230A, tak půjdu do verze "H"

ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:33 | Nahoru | #10
starter ma odber kolem 60A na motorce, u ZZR nebude pres 100A, takze je to jedno

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:39 | Nahoru | #11
Alarm> Dival sem se na yausa stranky a jestli sem to pochopil, tak to H za 14 znamena zvlastni rozmer. aby se nam tam ten H rozmer teda vesel. Mensi baterka mi neva, ale prostor je tam fakt tesny, ze pomalu zavazi i draty...

2 reakcí na tento příspěvek ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:43 | Nahoru | #12
jinak na louis.de maji gelovku s 14Ah se spravnym oznacenim.jenom cena je trosku jinde.tady Zatim teda nemam uplne jasno: vadi ten mensi startovaci proud, nebo kapacita? Kapacita je dulezitejsi na vydrz baterie pri zhaslem motoru a zapojenem nejakem odberu,ne? Pri jizde je to sumak, pokud stiha alternator.Je to tak?

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 21:58 | Nahoru | #13
gtrcbf>

Ano je to tak co se týká kapacity. Ale to "H" znamená větší startovací proud. Konkrétně je u 14BS u typu "H" z 200A na 240A. Rozměry jsou stejné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

3.3.2014 v 22:02 | Nahoru | #14

gtrcbf píše: jinak na louis.de maji gelovku s 14Ah se spravnym oznacenim.jenom cena je trosku jinde.tady Zatim teda nemam uplne jasno: vadi ten mensi startovaci proud, nebo kapacita? Kapacita je dulezitejsi na vydrz baterie pri zhaslem motoru a zapojenem nejakem odberu,ne? Pri jizde je to sumak, pokud stiha alternator.Je to tak?



Tak na takovou cenovku prdím. Potřebuju teď jen zjistit kolik je startovací proud (ten budeš mít stejnej jako já, jsou to stejné motory) a podle toho vezmu YTX 14-BS nebo YTX 14H-BS.

Pokud někdo náhodou ví, jaký startovací proud je u ZZR 1400 a napíše mi. Budu vděčný. Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

4.3.2014 v 14:03 | Nahoru | #15
Alarm> podívej se na hlavní pojistku...startér určitě nebude mít větší proudové nároky, než je pojistka...

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

4.3.2014 v 16:30 | Nahoru | #16

hayamišák píše: Alarm> podívej se na hlavní pojistku...startér určitě nebude mít větší proudové nároky, než je pojistka...



No tak to jsem zvědavej jestli jí najdu. V elektrice fakt kovanej nejsem . Nechtěl byl mi radši napsat jestli na zzr 1400 stačí startovací proud udávaný na YTX-14BS 200A

2 reakcí na tento příspěvek ZZR 1400 - baterie

4.3.2014 v 17:13 | Nahoru | #17
Podle hlavni pojistky to urcite nepozna, protoze startovaci proud jde z baterie pres startovaci relatko primo na starter a nejde to pres zadnou pojistku. Hlavni pojistka byva vetsinou 30A a tak malo na start urcite stacit nebude. Ja jsem koupil ZZR 1400 od svyho strejdy, baterka je v ni YTX-14BS a s touhle baterkou najela bez problemu asi 20tis.km, takze si myslim, ze bude dostacovat.

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

4.3.2014 v 18:35 | Nahoru | #18
martingl> jenom jeste drobnost: od koho mas tu baterku? Yausa, Varta, Delo? Jen pro info. Jinak dik za zpravu, ze bezna 14BS staci

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

4.3.2014 v 19:07 | Nahoru | #19

martingl píše: Podle hlavni pojistky to urcite nepozna, protoze startovaci proud jde z baterie pres startovaci relatko primo na starter a nejde to pres zadnou pojistku. Hlavni pojistka byva vetsinou 30A a tak malo na start urcite stacit nebude. Ja jsem koupil ZZR 1400 od svyho strejdy, baterka je v ni YTX-14BS a s touhle baterkou najela bez problemu asi 20tis.km, takze si myslim, ze bude dostacovat.



A já si říkal, že jsem podle manuálu našel jen 30A pojistku . Taky jsem vycházel z toho, že když je startovací proud 200 až 240A, tak je to nějaký divný .

Dík za typ na baterku, pořád je to ta levnější varianta, než všechny ostatní varianty

ZZR 1400 - baterie

5.3.2014 v 08:58 | Nahoru | #20
ajooo...máte pravdu, zapomněl jsem na relátka ...omluva

1 reakcí na tento příspěvek ZZR 1400 - baterie

5.3.2014 v 09:51 | Nahoru | #21
Podle mě to moc řešíš. Jestli chceš, tak si kup Motobatt MBTX12U. Má 14,4Ah a startovací proud 280A.

http://baterie-motoc...cz/motobatt-mbtx12u/

Mám jí ve Falcu a to je podstatně citlivější na stav baterky než tvoje motorka. S ní mi div nevyskočí startér(nadneseně řečeno).

Naposledy editováno 05.03.2014 09:54:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

5.3.2014 v 11:50 | Nahoru | #22

Fidži_CZ píše: Podle mě to moc řešíš. Jestli chceš, tak si kup Motobatt MBTX12U. Má 14,4Ah a startovací proud 280A.

http://baterie-motoc...cz/motobatt-mbtx12u/

Mám jí ve Falcu a to je podstatně citlivější na stav baterky než tvoje motorka. S ní mi div nevyskočí startér(nadneseně řečeno).



Tak teď jsi mě opravdu potěšil. To je přesně to co jsem scháněl a je to i za dobré peníze. Fakt děkuji. Dám tam tohle, když jsou shodné Ah, jako má originál . Dík moc .

Akorát nechápu startovací proud 280A? já vidím jen 200A

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1400 - baterie

5.3.2014 v 12:04 | Nahoru | #23
Alarm> 280A je ve stejné normě jako udává Yuasa. Těch norem je víc, většina udává tu kde je víc ampérků. I proto nemá smysl je řešit. Ty hodnoty jsou fakt jen orientační.

(reakce na) ZZR 1400 - baterie

5.3.2014 v 12:26 | Nahoru | #24

Fidži_CZ píše: Alarm> 280A je ve stejné normě jako udává Yuasa. Těch norem je víc, většina udává tu kde je víc ampérků. I proto nemá smysl je řešit. Ty hodnoty jsou fakt jen orientační.



Dík mooooc Fidži. Hodně jsi mi pomohl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 kaw.asaki 16 14.1.2024 v 11:05 čydlo
Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400? [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 1400 Alarm 90 19.8.2020 v 21:32 Vlada-XX
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 Patrikos 0 18.4.2020 v 14:15 Patrikos
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 Killdr 4 3.10.2019 v 08:34 nena1
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 Killdr 5 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR


TOPlist