globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lakovani komaxitem
5.2.2014 v 09:46
Chci se zeptat. Včera jsem s jednym faaaakt dobrym lakyrnikem ktery me upresnil co se tyce lakovani kol. prej komaxitove lakovani je to nejhorsi co muze byt. je to sice levne ale komaxit neexistuje ani jeden na venkovni pouziti. komaxit je prej vnitrni barva a uz vubec ne na masiny. prej to po roce dvou zacne na hliniku korodovat. mate nekdo s komaxitem zkusenost a drzi vam ci vam to dela nejakej bordel??
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

5.2.2014 v 09:51 | Nahoru | #1
Na kolech nemam, na hlinikovych kufrech to maka... i přes šrámy co utržily. Žádné loupání či koroze, bublinky...

lakovano zde

BGV, spol. s r.o.

http://www.bgv-lakovna.cz/

+420 603 887 957

Provádíme povrchové úpravy kovů, prášková lakovna, práškové lakování, tzv. komaxit-komaxitování správně nanášení práškových plastů. Předúprava - tryskání - otryskávání - pískování. Povrchové úpravy prášková nátěrová hmota - PNH. Vyrábíme doplňky pro motorkáře. Moto kufry, alu kufry. Na hliníkové kufry máme držák kanystru. Naše boční alukufry a topcase jsou vhodné na všechny motorky. Motocyklové kufry. Držák příchytka na motokufry. Automobilové nájezdy, auto nájezdy pro autobazary a autosalony.
Kontaktní údaje
Adresa:
Přemyslovců 613/25a
747 07 Opava-Jaktař
GPS:
N 49°56.91777', E 17°51.92542'
Telefon:
+420 603 887 957
Telefon:
+420 553 719 674
Email:
bgv.opava@seznam.cz

Naposledy editováno 05.02.2014 09:52:33

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 10:04 | Nahoru | #2
Komaxit je obchodní značka práškové alkydové pryskyřice vyráběné už od komančů. Dneska říkají komaxit každé práškové barvě klidně i s jiným pojivem, ale silně pochybuju že by se mezi něma nenašla žádná outdoorová a ani u těch alkydových pryskyřic to není z principu vyloučené, záleží jak to pojivo nakrmí antidegradantama. Tady něco našel i strejc Google a dotyčný tam i venkovní použití zmiňuje - měl by se použít krycí lak.
Prášková barva Ano či ne?

Naposledy editováno 05.02.2014 10:09:24

1 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

5.2.2014 v 10:06 | Nahoru | #3
Já mám komaxit (práškovou barvu snad z plastu) na dvou rámech motorek, a to co vydrží komaxit by teda klasický lak nevydržel. Spadlo mi na to kladivo a nic se laku nestalo. Dají se už použít i komaxity "základovky"

(reakce na) lakovani komaxitem

5.2.2014 v 10:11 | Nahoru | #4

Kubeja píše: Já mám komaxit (práškovou barvu snad z plastu) na dvou rámech motorek, a to co vydrží komaxit by teda klasický lak nevydržel. Spadlo mi na to kladivo a nic se laku nestalo. Dají se už použít i komaxity "základovky"


Máš ten komaxit přelakovanej? Ty krycí laky můžou vydržet hodně hulvátské zacházení, viděl jsem to na předních světlech při testování.

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 10:12 | Nahoru | #5
Mám ho na modre zetce cca 3 roky
Otec ho ma na ramu na peraku 7 let
na 501 ma komaxit delanej pred 20 lety ve firme Narex co se delal na brusky a drzi porad!!!!

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 10:23 | Nahoru | #6
Mám v "komaxitu" stojan pod přední i zadní kolo, sušák na prádlo, regál v dílně, madlo na dveřích, .. a určitě spoustu dalších věcí, na které se dokonale hodí

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 11:24 | Nahoru | #7
ja mam komax na ramu na sradoj asi 2-3 roky a pohoda, mam ho i na kolech, nikde se neloupe nebo tak neco, jen ta bila na kolech trochu zasla, ale jinak drzi v klidku

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 13:32 | Nahoru | #8
Komaxit se dneska dává snad na všechno a to včetně věcí co slouží stabilně venku vystaveny povětrnostním vlivům.
Měl jsem to jednu sezónu na kolech od Benelli (než jsem ji rozstřík a prodal ), drželo to super...

1 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

5.2.2014 v 13:53 | Nahoru | #9
Tvuj lakyrním ma sice pravdu z teoretickeho hlediska protože komax opravdu nema skoro zadne antikorozni vlastnosti,nicmene prakticky se delaji kola komaxem uplne bezně a jeste si nikdo nestezoval.Musi to ovsem byt kvalitne udelane a ne od nejakyho patly

(reakce na) lakovani komaxitem

5.2.2014 v 14:28 | Nahoru | #10

Fany07 píše: Tvuj lakyrním ma sice pravdu z teoretickeho hlediska protože komax opravdu nema skoro zadne antikorozni vlastnosti,nicmene prakticky se delaji kola komaxem uplne bezně a jeste si nikdo nestezoval.Musi to ovsem byt kvalitne udelane a ne od nejakyho patly


...protože se většina druhů "komaxitu" v případě vnějšího použití, hned jako následující operace, stejně přelakovává bazbarvým lakem

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 16:27 | Nahoru | #11
Jasne protoze me bylo receno ze pod komaxit se ty kola ojebavaj na priprave. Ze se nevybrusujou do detailu bo ten komaxit to vse schova. Tak seru na to. Kdyz rikate vseci ze to drzi tak to dam tez. Protoze je rozdil dat za kolo 500 az 700 nez 1500 nebo 2000 a ve finale je cista barva s lakem mozna horsi jak ten komaxit.

1 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

5.2.2014 v 16:29 | Nahoru | #12
Dik vsem za radu

(reakce na) lakovani komaxitem

5.2.2014 v 16:30 | Nahoru | #13
FishX3> hodim oko na ty stranky jak budu doma z ovy to je kousek

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 16:46 | Nahoru | #14
Komaxit musí být i venkovní, děláme dětská hřiště a vše co je kovové je v komaxitu. A drží to už pár let beze změn. A to se k tomu děti nechovají pěkně, to mi věřte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakovani komaxitem

5.2.2014 v 17:04 | Nahoru | #15
FishX3> hodim oko na ty stranky jak budu doma z ovy to je kousek

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 17:06 | Nahoru | #16
Děláme komaxit v práci na rámy kol a ty nikdo nešetří ale před nanesenim se rámy vozi na chromat ten hlinik uzavře a tim pádem neoxiduje

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 17:36 | Nahoru | #17
Mladýmu jsem dělal Simsona komplet komaxit a takhle vypadá po dvou rokách Co se týká třeba lakování nádrže tak ten komaxit tak hezky nevypadá.Na nějakou slušnou motorku bych to nedal ale třeba ten rám klidně



lakovani komaxitem

5.2.2014 v 19:32 | Nahoru | #18
robievame s hlinikom a tiez nam zo zaciatku povedali ze komaxit a hlinik sa moc radi nemaju. Odporucili nam dat pred praskovanim na surovy hlinik naniest CHROMAT , je to daka chemicka uprava hliniku, nieco podobne ako elox ale je to taky nazltly povlak a potom vraj drzi praskova farba tak ako na zeleze. Doteraz sme pri tomto postupe nemali reklamaciu na praskovany hlinik. Aj niektore diely na moto co som si daval robit su uplne bez problemov.

2 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

5.2.2014 v 21:06 | Nahoru | #19
Jen se trošku vetřu k tomu komaxitování. Na kolik cca vyjde nakomaxitovat boční nosiče kufrů? Cca, je mi jasné, že to je různé dle místa a tak, ale +- nějak .

lakovani komaxitem

5.2.2014 v 21:44 | Nahoru | #20
Než založíš takovéhle inteligentní vlákno, tak bys mohl vyvinout trochu úsilí a pohledat. Na toto téma se tu x krát diskutovalo. Prášková barva má své obhájce i odpůrce. Já patřím k těm druhým. V komaxu jsem měl na staré mašině rám a kola. Kola se časem začala díky přezouvání na límcích loupat. Ne až na hliník, ale krycí vrstva od barevné. Na rámu kam ukápl benzín, tak mapa- prostě to má jen trochu vyšší mechanickou odolnost, ale ne chemickou oproti laku. Komaxit je vrstva celkem silná a lehce pod ní zmizí třeba číslo rámu.

lakovani komaxitem

6.2.2014 v 07:10 | Nahoru | #21
Ahoj a já mám v komaxitu dva rámy ja JAwách a nemá to chybu.

(reakce na) lakovani komaxitem

6.2.2014 v 13:29 | Nahoru | #22
juris88> Chci se zeptat. Včera jsem s jednym faaaakt dobrym lakyrnikem ktery me upresnil co se tyce lakovani kol. prej komaxitove lakovani je to nejhorsi co muze byt.....

Dám ti adresu a tfon na firmu v Ostravě kde mi dělali komaxitem 3 rámy i nádrže, disky na dodávku ..., a na toho faaakt dobrého lakýrnika se vy...kašli.

/protože on potřebuje kšeft - stříkat, komaxit nedělá, tak jej sprznil, dacan /

(reakce na) lakovani komaxitem

6.2.2014 v 13:58 | Nahoru | #23

Dr.fík píše: Jen se trošku vetřu k tomu komaxitování. Na kolik cca vyjde nakomaxitovat boční nosiče kufrů? Cca, je mi jasné, že to je různé dle místa a tak, ale +- nějak .


Napis Fishx ten ma cele kufry v komaxu

lakovani komaxitem

6.2.2014 v 20:51 | Nahoru | #24
Ahoj. Hrozně důležitá je příprava povrchu před lakováním. Pokud nepočítám nějaké broušení atp. před nanesením prášku se ještě povrch čistí, odmašťuje a upravuje ve speciálních lázních aby barva držela. Někdy pro zvýšení korozní odolnosti se ještě povrch nastříká spec. tzv. zinkovým základem.

(reakce na) lakovani komaxitem

6.2.2014 v 21:27 | Nahoru | #25

Dr.fík píše: Jen se trošku vetřu k tomu komaxitování. Na kolik cca vyjde nakomaxitovat boční nosiče kufrů? Cca, je mi jasné, že to je různé dle místa a tak, ale +- nějak .



+- 200kč

lakovani komaxitem

6.2.2014 v 22:31 | Nahoru | #26
Kdysi jsem vozil tažná zařízení na komaxit do fabriky u Boleslavi, který vyráběl soukromník. Jedno jsem si nechal namontovat na auto, bylo z jeklu. Asi po roce se mi odloupla celá spodní plocha, tak jsem to sundal a odrbal a někde to šlo samo a asi tak 40. procent bylo jakoby úplně spečený s tím železem, kdyby to bylo takhle všude, tak je to nesmrtelný.Mluvil jsem o tom s nějakým mistrem z tý fabriky a měli tam na odmašťovně brigádníky a ti to obsírali a to byl celej problém.

lakovani komaxitem

6.2.2014 v 22:50 | Nahoru | #27
Tohle jsem nikdy neslyšel ani nezažil...

Nicméně komaxit jsem měl na motorce (rám + kola) vypadalo
to super a vydrželo to fakt moc. Když mi v rychlosti přes dvě kila
ulítlo hodně těžký závažíčko a mrdlo do rámu tak tam byla jen šmouha.

A vím tak o cca 15ti motorkách který ho měli na kolech a všechno drželo
super, žádný domrdání od kamínků, škrábance atak... a stejně tak si proto
každej z těch lidí nechá dát komaxit na kola znovu.

Jasně, věřím tomu že když ti někdo dělá nějakej spešl lak na kola tak toho
komaxitem nedosáhneš ale to záleží na každým. To co vydržel komaxit na těch bajkách
by lak nevydržel. Proto si to tady 99% lidí co znám nechávalo jen komaxitem.

lakovani komaxitem

7.2.2014 v 15:27 | Nahoru | #28
Komaxit sám o sobě drží dobře. Ale když se poškodí a pod něj se dostane voda, tak to vesele hnije, aniž je to zvenku vidět. Pak dojde k tomu, že se odloupou celé kusy.

lakovani komaxitem

7.2.2014 v 18:36 | Nahoru | #29
blbost..

1 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

7.2.2014 v 19:11 | Nahoru | #30
Začal mi vrtat hlavou jeden nápad, už asi hodinu googlím a nic (všude akorát RAL vzorníky barev... a právě že barev). Ukradnu proto tohle téma na jeden rychlý dotaz:

Existuje bezbarvý komaxit? Případně přesněji - existuje bezbarvá prášková barva?

Díky!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35405 Dnes v 12:25 Kubik19
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist