bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Raptor 1000 výkonové verze
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 15:27 | Nahoru | #1
Tipuji to na skrcenou francouzkou masinu.

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 15:51 | Nahoru | #2
Kdysi mělo několik států legislativou omezený vvýkon na max. 99 kobyl- jinak se to tam nesmělo prodávat. SRN, F,atd- koukni na německá fora, divil bych se, kdyby tam něco nebylo-odblokování tan byl národní sport.

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 16:02 | Nahoru | #3
Tuším, že by to mohla být právě francouzská verze. Něco už jsem zkoušel projíždět, ale v angličtině se mi toho moc najít nepovedlo a co se týče němčiny, tak tam jsem v prdeli a nebo prostě neumím hledat

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 17:07 | Nahoru | #4
zdělej nádrž a filtr změř jakou díru (průměr) máš na každém válci na sání tady na foru ti to( dewwil ) řekne přesně co a jak

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 17:13 | Nahoru | #5
jinak koukám že to mám k tobě za rohem toš až budu doma tak se stavím jestli teda můžu já budu doma až příští pátek(výkend). ty tam máš motor suzuki jako my ale my máme v základu 98kW no nejjednoduší sekrcení se dělávalo vložením menšího sacího kroužku

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 18:21 | Nahoru | #6
Německy umím, snažil jsem se něco v rychlosti najít ale nic....

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 20:16 | Nahoru | #7

Pepa1098 píše: jinak koukám že to mám k tobě za rohem toš až budu doma tak se stavím jestli teda můžu já budu doma až příští pátek(výkend). ty tam máš motor suzuki jako my ale my máme v základu 98kW no nejjednoduší sekrcení se dělávalo vložením menšího sacího kroužku



Jo, klidně se můžeš zastavit, akorát příští týden už jsem zabitý. Ale některý víkend to budu stejně celé rozhazovat, čekají mě ventily, svíčky, nastavení TPS...tak bych se pak ozval 98kW by se mi taky líbilo :)
Hlavně doufám, že se tu objeví někdo, kdo mi bude schopný poradit

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 20:19 | Nahoru | #8
seškrcovalo se jenom francie ne? asi to budou restrikce a možná přemapovat jednotku si myslím

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2014 v 20:20 | Nahoru | #9
odškrcení je hračka je to drátek do řídící jednotky foto kterej to je tu dával assasin jdu to hledat. Taky mám 73 kw v tp

edit tak to mám to byl fofr

www.motorkari.cz/forum-detail/

Naposledy editováno 30.01.2014 20:32:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 20:37 | Nahoru | #10

Majklos píše: odškrcení je hračka je to drátek do řídící jednotky foto kterej to je tu dával assasin jdu to hledat. Taky mám 73 kw v tp

edit tak to mám to byl fofr

www.motorkari.cz/forum-detail/



Díky moc...jsem jsem to v rychlosti proletěl a píše se tam i něco o jiných vačkách. Týkalo se to i tebe nebo si jenom stříhal drát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:01 | Nahoru | #11

Rogerer píše: Díky moc...jsem jsem to v rychlosti proletěl a píše se tam i něco o jiných vačkách. Týkalo se to i tebe nebo si jenom stříhal drát?



Střihni drát a uvidíš, pokud nic nepoznáš na výkonu/při jízdě tak mrkni k sacím hrdlům od airboxu zda tam nejsou restrikce, nebo teď je zima tak to udělej obojí... Když to bude furt stejný tak to budou možná ty vačice, ale to jsem viděl pouze jedno TLR co mělo škrcený vačky a kluk pak za nekřesťanský prachy kupoval ostrý... Jen pro zajímavost nebyl Raptor i jinak přemapovanej v ECM(řídící jednotce)? Někde jsem o tom četl, možná by stačilo dát tam ECM a Throttle Body z TLS jestli má stejný štekry a 92kW taky dobrejch

e: mý TLR má v TP 72kW a původ je taky Francie, stačilo šmiknout drát a vyndat restrikce, což udělal už majitel přede mnou

Naposledy editováno 30.01.2014 21:03:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:08 | Nahoru | #12

dewwil píše: Střihni drát a uvidíš, pokud nic nepoznáš na výkonu/při jízdě tak mrkni k sacím hrdlům od airboxu zda tam nejsou restrikce, nebo teď je zima tak to udělej obojí... Když to bude furt stejný tak to budou možná ty vačice, ale to jsem viděl pouze jedno TLR co mělo škrcený vačky a kluk pak za nekřesťanský prachy kupoval ostrý... Jen pro zajímavost nebyl Raptor i jinak přemapovanej v ECM(řídící jednotce)? Někde jsem o tom četl, možná by stačilo dát tam ECM a Throttle Body z TLS jestli má stejný štekry a 92kW taky dobrejch

e: mý TLR má v TP 72kW a původ je taky Francie, stačilo šmiknout drát a vyndat restrikce, což udělal už majitel přede mnou



92kW by byla zas o trochu větší prdel no já se budu modlit aspoň za ten kouzelný drátek a taky doufám, že už to přede mnou někdo neudělal, jinak bych byl nas... jakou zdechlinu jsem si koupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:15 | Nahoru | #13
Rogerer> koukám, že to má otevřený laufy tak snad někdo už ty restrikce v sání odstranil a zapomenul jen střihnout ten drát, ale to by bylo strašný při jízdě, bylo by to chudý a střílelo do laufů, no mrkni na to, třeba tam dal někdo jen ty koncovky a na zbytek hodil bobka Možná to vlastnil jen nějakej posera co se to bál otevřít

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:29 | Nahoru | #14

dewwil píše: Rogerer> koukám, že to má otevřený laufy tak snad někdo už ty restrikce v sání odstranil a zapomenul jen střihnout ten drát, ale to by bylo strašný při jízdě, bylo by to chudý a střílelo do laufů, no mrkni na to, třeba tam dal někdo jen ty koncovky a na zbytek hodil bobka Možná to vlastnil jen nějakej posera co se to bál otevřít



Restrikcí sem si právě nevšiml, když sem kontroloval vzducháč. Střílet to střílí tak nějak normálně, sem tam si odplivne, na svíčkách jsem chudou směs taky nepozoroval. Spíš bych čekal, že to bude takové trošičku ostřejší, SV co sem měl předtím, se odlepovalo předkem možná i trošku víc jak tohle. A to většina říká, že s tímto nejde jezdit bez tlumiče řízení Maximálku jsem s tím měl asi 230 tacho na dálnici nalepený na nádrži, jestli to má nějaký vypovídající údaj...No a přede mnou je v papírech akorát nějaký pražák Uvidím co tam najdu, až to rozhodím...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:38 | Nahoru | #15
Rogerer> no u Raptora udávaj max. 237,3km v sérii, tudíž to je možná jak má být, já bych tunil jednotku za tu z TL1000S a dal TLS převod 17:38 Raptor má snad 16:40 tudíž do pomala, ale nebude tak ucukanej v nízkých rychlostech jako TLS...

e: kolik má raptor průměr sacích hrdel nebo škrtících klapek? V tom by mohl být zakopanej pes, že má úzký sací hrdla, vím, že Bimota s tím experimentovala v modelech SB8R a nejvýkonější verze s motorem TLR měly 59mm a výkon oproti sérii z 99kW to mělo 104 a něco kW, byly to modely Santa Monica A Gobert Replica... Jinak TLS by mělo mít 51-52mm

Naposledy editováno 30.01.2014 21:51:04

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:49 | Nahoru | #16
Převod tam mám asi origo. Pod 3 tis s tím nejde pořádně jet, taky to docela škube. Co se týče toho poladění, stačila by akorát ř. jednotka z TLS nebo by to chtělo i se vstřikováním ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:54 | Nahoru | #17
Rogerer> pokud to má ty hrdla stejný jako TLS tak bude stačit jednotka, popros někoho z okolí s TLS zda by ti ji na jednu projížďku nezapůjčil, ale zeptej se ještě Assassina zda je to Compatible, ale snad bude, on bude vědět na 100% nebo poradí víc, je to guru přes TLS...

e: vstřiky to ukrměj

Naposledy editováno 30.01.2014 21:55:21

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:58 | Nahoru | #18
dewwil já bych ten převod nechal tak jak je... jezdil jsem raptora a k tomu sem se párkrát svezl na TL-S a tam mi to přišlo dlouhé až zbytečně

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 21:58 | Nahoru | #19

dewwil píše: Rogerer> pokud to má ty hrdla stejný jako TLS tak bude stačit jednotka, popros někoho z okolí s TLS zda by ti ji na jednu projížďku nezapůjčil, ale zeptej se ještě Assassina zda je to Compatible, ale snad bude, on bude vědět na 100% nebo poradí víc, je to guru přes TLS...



Už jsem ho s něčím otravoval, ale říkal, že Raptora nezná jako TL. No půjčit, to se lehko řekne tady těch samohybů tu moc nejezdí...V sobotu zkusím ty hrdla změřit, ať vím, na čem sem

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 22:01 | Nahoru | #20

tomasNJ píše: dewwil já bych ten převod nechal tak jak je... jezdil jsem raptora a k tomu sem se párkrát svezl na TL-S a tam mi to přišlo dlouhé až zbytečně



To souhlasím, delší převod bych taky nedával, spíš možná ještě o zub míň. Většinou jezdím do 2 kil a ani to tu nemám pořádně kde roztáhnout...

2 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 22:13 | Nahoru | #21
gdyž už si teda na tom odjel sezonu... máš ve 4-5 tis. otáček takové "jalové" místo??
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 22:24 | Nahoru | #22

tomasNJ píše: gdyž už si teda na tom odjel sezonu... máš ve 4-5 tis. otáček takové "jalové" místo??
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...



Jo, něco takového malého tam možná bude. Ale moc se v těchto otáčkách nezdržuju, takže to nepotvrdím ani nevyvrátím

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 23:02 | Nahoru | #23
jo a už ti prasknul přední blatník?
igdyž už máš ten novější s menšíma dírama na boku...:)
a kotouče máš už taky jinačí... ty originály se rády kroutí

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 23:08 | Nahoru | #24
Jo, mám prasklé oba zadní úchyty plus nějaké další na plastech u podsedlovky...prej nemoc tady této hračky. Zkusím ten blatník pak dát na nějaký kousek gumy nebo něčeho. Kotouče asi budou origo, moc opotřebované nejsou a nějaké zvlnění jsem zatím taky nepozoroval. Doufám, že to tak i zůstane

Raptor 1000 výkonové verze

30.1.2014 v 23:21 | Nahoru | #25
origo kotouče vypadají jinak...
jo ty plasty na sedle sou taky hitparáda

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2014 v 00:56 | Nahoru | #26
Rogerer> Tohle jsou originál kotouče a blatník mi zatím nepraskl a na zlepšení průběhu výkonostní křivky pomáhá vyhození těch baněk na sání viz. moje moto, někde jsem měl i graf před a po vyndání a ta díra docela zmizela





Naposledy editováno 31.01.2014 01:08:29

Raptor 1000 výkonové verze

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2014 v 08:03 | Nahoru | #27
Je to jako tls, nemecky a dalsi verze maj jiny saci hrdla - kdyz sundas airbox, otevres klapky a kouknes do valce tak to gumovy saci hrdlo ma ovlanej symetrickej prurez, skrcena verze ho ma z jendy strany lehce ubranej- neni symetrickej. Ty se vymenuji a k tomu se striha drat na jednotce kterym se prepina druha sada map. Pokud je to francouzska verze tak tam se to neskrtilo hrdlama, ale saci vackou s mensim zdvihem - sundat dekl zmerit, naprava je vymena vacky.

Az budu na pc hodim sem fotky

(reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 08:05 | Nahoru | #28

tomasNJ píše: gdyž už si teda na tom odjel sezonu... máš ve 4-5 tis. otáček takové "jalové" místo??
mi to tak nějak jalovatělo gdyž jsem držel konstantní plyn a jel třeba na 4-rku...
to jen tak pro zajímavost jestli to dělal jen můj raptor nebo to dělají všechny...



Jo dela to u vsech i u TL ... Da se to trochu polecit peclivym naladenim

1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze

31.1.2014 v 09:30 | Nahoru | #29
strakon> Tak aspoň ty kotouče nebudu muset měnit já Úchyty mě postup času popraskaly snad všecky, tak doufám, že po zavaření to už vydrží. Ty baňky zkusím teda taky vyhodit a uvidím, co to s tím udělá.

assassin> Zkusím na to mrknout. Kdyby to bylo na vačkách, tak to by mě teda moc nepotěšilo Náhodou rozměr origo vaček někde nemáš ?

Nemáte někdo obrázek, kde se propojují piny na servisním konektoru ? Vím, že je to tu snad 100x, ale nemůžu to najít.

Zatím vám všem moc děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze

Skvělá odpověď, děkuji! 31.1.2014 v 11:31 | Nahoru | #30
Rogerer> Tady máš tu fotku propojení. Co tam máš za filtr? t2.gstatic.com/images
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 3KP 7 9.6.2021 v 17:24 Gahan37
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 zoom 10 17.5.2021 v 22:15 3KP
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 ancaaa 9 7.4.2021 v 21:30 strakon
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 Daniel37 14 10.11.2020 v 08:31 Ivos


TOPlist