globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Optimal 95E
25.1.2014 v 21:10
Čus, lejete někdo tenhle benál ? Zkušenosti jsou jaké ?
Anketa: Jezdim v zimě
Seru na to, je kurevská zima, nepohodlý a sůl
90%
43
Jó dá se to
10%
5

2 reakcí na tento příspěvek Optimal 95E

5.8.2016 v 08:01 | Nahoru | #1
Nevíte někdo (nejlépe od zdroje) jak je to tedy s benzínem Optimal 95E? Já jsem se ptal na pumpě a pumpař věděl hovno. Jediné co mi řekl, že si to kupují a pochvalují motorkaři. Viděl, že to leju do motorky tak zapojil marketing
Jsou tu 3 stránky hovorů H a vesměs nikdo nic neví.

Já to tankuju už druhý rok, protože mám pumpu za garáží a zkušenosti zhruba takto:
Po koupi motorky, která dlouho stála, docházelo občas k cukání a motor se od určitých otáček dusil. Párkrát jsem natakoval "lepší" benzín a pak jen tento Optimal a od té doby klid, mašina jede pěkně (čtyřvál - karburátor). Spotřeba ani chod motoru se ale nijak neliší od jiných benzínů (netankuju jen tady). Trošku mě straší ta informace, že by v tom mohl být spíše vyšší podíl "lihu". To starým motorům - hlavně gumovým a plastovým částem nedělá dobře...

(reakce na) Optimal 95E

5.8.2016 v 12:50 | Nahoru | #2
donovanstangiano> Kupuju ho taky, ale do svojí Š 120. Auto jezdí dobře. Jisté je jedno - po delším stání chytá s Optimalem hned, pokud dám obyčejný N 95, hůř chytá i jede. Asi je to biosložkou...

(reakce na) Optimal 95E

11.8.2016 v 12:41 | Nahoru | #3
donovanstangiano> Na pumpě většinou vědí hovno, když dneska tam prodává každý, co má díru mezi půlkama. Ale co mám info od člověka "zevnitř" (je mimochodem i na tomto fóru), tak "Optimal95" je totéž, co obyčejný N95, jenom je v něm už přimíchaný VIF, takže člověk se pak nemusí crcat s jeho dávkováním. Na Accentu Optimal používám a možná občas je znát slabé zlepšení zátahu motoru a možná spotřeba je o pár decek nižší, ale do veterána leju N95 a přidávám PbAditiv a ještě právě VIF - a projevilo se to sakramenstky, motor se hodně zlepšil (tady holt není žádná elektronika, která do jisté míry dovede ty sračky v benzinu vykompenzovat) a hlavně benzin (což se jinak stane vlivem přidaného lihu) nedegraduje delším skladováním, takže nemám problém s prvními starty po zimě, i když na podzim neodstavím s nádrží naplněnou po hrdlo. Ale stejně je vidět, jak dnešní benziny zdaleka nejsou to, co bývaly před 10 lety - zatímco s pořádným benzinem se toto nesmělo udělat - jinak by se motor beznadějně uchcal - tak dnes i v létě musím zavřít přívěru, nechat natáhnout čerpadlo a 8x šlápnout plyn, aby motor čapnul na poprvé a nezhasl.
Mimochodem, zmíněný VIF jako jediný je vyvinutý přímo na míru pro benziny, jaké se u nás prodávají, proto také skutečně funguje, na rozdíl od všelijakých zahraničních "univerzálních" srágor, které neudělají ani placebo efekt a navíc někdy mohou i oddělat motor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist