Vyčetl jsem ve fóru,že amortizaci by neměli uplatňovat.
S jednáním této pojišťovny jsem už dost znechucen.Radili by jste v tomto případě předat případ přímo advokátní kanceláři,nebo jim odepsat,že případ předávám právnímu zástupci a počkat si na odpověď?
Díky za odpověď hlavně od odborníka v problematice.
edit-ještě k geesu,jak cenu motocyklu stanovila AXA:
Všeobecná hodnota vozidla s dph:241 200 kč
Hodnota zbytků vozidla -133600
Pojistné plnění k výplatě 107 600kč.
K motorce-R1200GS, DOHC 2010, plná palba, na drátech a hoodně doplňků Touratech a BEGR, pravidelný servis.
Já osobně jsem počítal s všeobecní cenou 300 tis.kč.Takže takhle u nás funguje systém plnění povinného ručení.Nikdy nesouhlasit s totální škodou a trvejte na opravě.
Naposledy editováno 17.01.2014 14:00:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace za poškozené oblečení.
Naposledy editováno 17.01.2014 21:48:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace za poškozené oblečení.
Píšeš "na západ od nás" - ono už se to chystá i tady.
Předražené díly/způsobují to obchodníci/ a předražená práce - teda na naše poměry. Brachanec dělá v německu /jsou tam i s manželkou/ obyčejného plechomrda a má měsíčně 2400e + jeho baba 900e. Nájem mají 900e. Takže na život cca65000k/měsíc. A to je jiná písnička. J.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace za poškozené oblečení.
homat píše: Benda1> Ono s těmi totálkami je to u nás trochu divný. Sám autor uvádí, že si totálně zbouranou motorku nechal aby ji uvedl do pojízdného stavu. To je přeci logicky nesmysl. Běžný standard na západ od nás je, že je po nehodě, kdy došlo k vážnějšímu poškození je odebrán technický průkaz a rozhoduje se o opravitelnosti vozidla. Pokud se vozidlo opravuje, musí poté projít speciální technickou kontrolou, která kromě stavu po opravě zhodnotí i zda bylo vozidlo opraveno dle požadovaných postupů výrobce. Když neprojde nebo když k opravě vůbec nedojde vzhledem k finančním nákladům, které převyšují časovou cenu vozidla je z toho vrak bez TP a bez možnosti to dostat zpátky na čísla. U nás vzájemným obcházením ze strany pojišťovny a vlastníka je z toho kočkopes. Další věcí je, že například v GB nebo NL vstupuje mezi pojistitele a pojišťovnu nezávislá firma, která slouží jako určitý moderátor a dbá na to aby opravny nevydrbávali s pojišťovnou a obráceně což by ve finále odnášel pojistitel .
Ano, souhlasím, tak by to mělo být i u nás, ale v tom případě by Nori za tu zbořku musel dostat čtvrt míče a pojišťovna by si vrak nechala...to chci vidět, jak se u nás změní legislativa tímto způsobem, jj...