po třetím tréninku na motokrosu jsem skončil bez stupačky a s berlí v ruce. Tak trochu zpytuju svědomí a přemýšlím, co jsem udělal špatně.
Stalo se toliko, že jsem před skokem nechal moc dlouho otevřenej plyn a motorka se za letu přetočila na zadní kolo - po dopadnu jsem šel na záda. Stalo se mi to před tím několikrát a věděl jsem, že si na to mám dávat pozor - ale asi jsem dával pozor málo.
No, chtěl jsem se zeptat. Máte před skokama něco jako "zavírací bod" - jako místo na trati, kde zavřete plyn? Nebo to jezdíte na pocit a funguje to? Obecně jezdím většinu trati na okruhu podle bodů. Na motokrosu jsem jel víc na pocit - bo jsem měl trochu problém to vůbec projet - natož se ještě soustředit na body. Nicméně po téhle zkušenosti si aspoň tenhle jeden před každým skokem najdu.
Jinak vím, že jsem měl v letu vymáčknout spojku a dupnout na brzdu. Ale v Mohelnici jsou ty skoky relativně krátký (aspoň mi tak příjdou - jinde jsem zatím nejezdil) - takže než jsem stačil říct "do hajzlu", tak jsem se válel na zemi. Prostě začínám, no
3 reakcí na tento příspěvek jak na skoky
Ale v enduru máš situace, že abys to přejel, musíš to...přeskočit .
A jak říká Dolph, napřed techniku. Skok je efektní záležitost, někdy aj efektivní, ale vždycky nebezpečná.
Královnů tratí je zatáčka. A abys soupeře předjel, k temu sů potřeba (nejlíp) zatáčky dvě, ve správné vzdálenosti a každá jinam. A nepoplantat to.
Mě právě toto dělalo problémy, protože s tým adrenalínem se hůř špekuluje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na skoky
tady jsou vidět léta praxe a přemýšlení
No jo, na krosu sů skoky, keré se většinů dajů přejet...
Ale v enduru máš situace, že abys to přejel, musíš to...přeskočit .
Tohle by se snad mělo dát jako definice do příručky