Téma: jak na skoky
16.1.2014 v 15:17
Ahoj,
po třetím tréninku na motokrosu jsem skončil bez stupačky a s berlí v ruce. Tak trochu zpytuju svědomí a přemýšlím, co jsem udělal špatně.

Stalo se toliko, že jsem před skokem nechal moc dlouho otevřenej plyn a motorka se za letu přetočila na zadní kolo - po dopadnu jsem šel na záda. Stalo se mi to před tím několikrát a věděl jsem, že si na to mám dávat pozor - ale asi jsem dával pozor málo.

No, chtěl jsem se zeptat. Máte před skokama něco jako "zavírací bod" - jako místo na trati, kde zavřete plyn? Nebo to jezdíte na pocit a funguje to? Obecně jezdím většinu trati na okruhu podle bodů. Na motokrosu jsem jel víc na pocit - bo jsem měl trochu problém to vůbec projet - natož se ještě soustředit na body. Nicméně po téhle zkušenosti si aspoň tenhle jeden před každým skokem najdu.

Jinak vím, že jsem měl v letu vymáčknout spojku a dupnout na brzdu. Ale v Mohelnici jsou ty skoky relativně krátký (aspoň mi tak příjdou - jinde jsem zatím nejezdil) - takže než jsem stačil říct "do hajzlu", tak jsem se válel na zemi. Prostě začínám, no

2 reakcí na tento příspěvek jak na skoky

16.1.2014 v 16:50 | Nahoru | #1
nevím asi instinktivně :) jakou to más motorku ? predpokladam 2t ?

Vse to je o postoji pri odrazu v kombinaci s plynem. teoreticky to asi moc popsat nejde, je třeba na tom pracovat :)

spojka ti je na skoku k nicemu :)

Naposledy editováno 16.01.2014 16:54:05

(reakce na) jak na skoky

16.1.2014 v 16:56 | Nahoru | #2
Joraell> měl na mysli spojkování při zašlápnutí zadní brzdy za letu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak na skoky

16.1.2014 v 17:48 | Nahoru | #3

Joraell píše: nevím asi instinktivně :) jakou to más motorku ? predpokladam 2t ?



KTM EXC 250. Čili enduro 2T 250.

Taky jsem si říkal, že na 125 by se mi to třeba nestalo - ale to teď těžko hádat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist