již to tu sice bylo probíráno v jiném vlákně, ale mám jiný výběr.
Je mi 44 let a váha kolem 100 kg a 187 výška. Chtěl bych si koupit motorku na delší jízdy po ČR, Slovensko, Alpy, Ukrajina apod. Jízda převážně po silnicích a v menší míře šotolina a polňačky při různých přejezdech. Budu jezdit převážně plně naložen (někdy s drahou polovičkou) Vybral jsem si podle jiných vláken Hondu Transalp a BMW 650 GS. Můžete poradit co by bylo k mé postavě a zkušenosti (jsem úplný začátečník, naposled jsem seděl na pinckovi před 25 lety) lepší? Rozpočet mám pouze 60 (max 75) tis.
Děkuji předem za názory.
Jezdíme převážně s ženou a nejezdím kolem 20000 km za rok.
Máme celkem dost najeto a myslím si, že ježdění ve dvou a ještě naloženo po šotolině je docela nebezpečné!!
Občas takhle třeba v Rumunsku když se jede do Ravensca nebo Bigar a je to opravdu záhul!
Jo takhle sám ,to jo to by bylo super
Jinak !!
Na ježdění ve dvou je Bawo 650 malé a Transalp taky!!
Jedinou slušnou bezproblémovou a nenáročnou motorkou pro dva i s plně naložením do 650 je v strom!
Litrový je moc těžký a taky větší spotřeba phm
Takže za nás JEDINĚ Suzuki 650 v Strom a přejeme správnou Volbu a taky Moc Moc šťastných kilometrů Mirek a Iva z JM
ta vypada docela slusne
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem a koupí.
,mněl jsem africa twin ta je robustnější,v plné pol. a s přítelkyní to bylo na hraně a je drobné postavy,ale na brody a do středního terénu super,pokoukal bych možná po jiné.Přeji dobrý kup
Naposledy editováno 16.01.2014 10:07:53
klondajk píše: nebo levnejsi varianta http://www.tipmoto....tdm-850.html [/quote]
taky mě hned napadla. Na delší cesty dvou "dospělých" lidí s bagáží bych hledal něco kolem litru.... Varadero, V-Strom, Tiger, R1100 GS - vše se za tu horní hranici dá pořídit.
Je ovšem potřeba počítat s investicema jak do motorky, tak do vybavení (kufry, držáky, padáky....) Pokud se má celkově vejít do ca 75tis, je TDM 850 asi jediná rozumná volba...
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem a koupí.
Už tu padla i TDMa850. Pojede rychleji a bude víc tahat než ty 650, ale 850 mají své neřesti (mrkni do diskuzí). Oproti tomu Tě Alp650 bude vozit dozblnutí a motor si neřekne o nic. Je to držák a to je jeho deviza, proto na něm lidi jezdí křížem krážem dodnes světem.. A je velice pohodlný. Ne tolik jak Vardero, ale hodně se mu blíží.. Za mě bych Ti doporučil Alpa. Rozhodl jsem se pro něj díky vzhledu, ser. zvuku, spolehlivosti a celkově je mi sympatičtější, než Strom. Ale tohle je můj Alpem nakaženej názor. Kdyby si chtěl něco vědt, klidně se ptej. Dobře vyber!
Salut TM
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem a koupí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem a koupí.
Na stromka bys musel cca desítku přihodit, aby to za něco stálo. Jinak strom 650 je pohodlnej stejně, né-li víc, je to stříkačka, míň žere, víc jede.
Na ty tvoje požadavky mi sedí víc. Pokud máš jasno +- v kubatuře a "cenduro" a pro 2 osoby nebo 1 s nákladem, tak bych se snažil vytřískat maximum. Sice si pak řekněš, přihodím dalších 10 a je to TDM 900, ale to bys pak asi nevybral nikdy.
Pokud je ten finanční strop opravdu neměnná záležitost, pak je to jasný a není o čem se dál bavit. Pokud je tam varianta ještě něco lehce přidat, ještě bych popřemýšlel.
A hlavně si oboje Alpa i Smrka zkusil. Možná se pak stane něco, co rozhodně a naše komenty budou podružná záležitost.
Myslím si totiž, že když sedneš na Alpa 650 a pak na smrka, budeš překvapen, že tam rozdíl opravdu je a nebudu říkat v čí prospěch, protože každému sedne něco jiného.
U mě tehdy vyhrála stříkačka s menší spotřebou a větším výkonem. Koupil jsem za 78 tis. po řetězovce, gumách a deskách bez doplňků 2005. Bylo to od známýho, ale inzert měl za 81 tis.
Tady opravdu vyhrává, jak celkově motorka na budoucího majitele lépe zapůsobí a hlavně, při této cenové relaci, jaká nabídka se v požadovaný okamžik naskytne. Dobrý stav, dobrá cena, navíc u takto profláknutých motorek, to se někdy dost blbě kombinuje.
Čaďous píše: ThomsonMotorson> Děkuji za podrobný popis. Nejspíš to vyhraje Alp.
Není zač. Jsem zvědav, jak si vybereš. Určitě nám to sem šupni, nechám si to ve sledovaných
--------------------
Oldy. Napsal jsi to, jak to je. Ono to navyšování mě provází běžně. Ale zase se mi ještě nepovedlo koupit díky tomu krám..
Jo k té stříkačce. Měl jsem Varana05tku a říkal sem, že už nechci karbec. Teď mám Alpa s karbecem a můžu ti říct, že ten hladkej chod stříkadel, je k uzoufání nudně monotoní.. U těch karbeců je cítit to bušení srdce motorky. Karbec je ku.va karbec! I když si vezme víc, ale umí ti to vrátit, věř mi..
Jinak Čadous má strop 75, což je asi částka, kdy už to lehce přeinvestoval. Držel bych se 68-72tis a tam je zase na Alpu. Kolem 70ti koupíš lehce Alpa v parádním stavu. Ja ho koupil s novou: řetězovkou, brzd. deskama, los ventilos, pad. rám, nosič boč. kufrů, top case 48l, hl. stojan, vyhř. hefty, kryt řetězu Motech nerez, vzducháč.. Kdyby mě to nebavilo, tak na něj nemusím šáhnout. Ale mám ho rozdělaný skrz kontrolu a spojku. Jdu po ložiskách, šroubech, elektrice atd.. Ale to odbočuju.. O spolehlivosti Smrka mu napiš ty. Ten nemám najetej.. Taky si to rád počtu.. porovnáme to..
Fandy2 píše: TDM900
http://www.sbazar.cz...jeto-37000km [/quote]
Pěknej kousek. A zrovna MotoTrade má super reference.. Chtěl jsem od nich taky moto, ale pak jsem koupil jinde..
Jenže jistě nemá vyhř. hefty 2tis, padací rám 3tis, boč. kufry plast 4tis, zásuvka na nabíječku atd.. A to se ti nesmí nic posrat.. Aby na ní mohl ve dvou jezdit na více dnů, tak s top casem asi nevydrží (jde to, to netvrdím).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |