http://www.motorkari...z-tenere-588085.html
ve 45tisicich nové pneu, investice výměna oleje a filtru
Naposledy editováno 12.01.2014 15:56:26
libca. píše: Ty vole, sorry, že ti to řeknu na plnou hubu, ale jsi pořádný blbec. Čekáš, že v dnešní době bude málo kilometrů na ukazateli pravdivých? Podívej se na sebe, proč by to tak bylo, když to můžou stočit a někdo jako ty se na to vrhne celý dychtivý. Pak se nemám divit, když mi z deseti odpovědí na inzerát 9 napíše, že 40t km na Fazerovi je moc.
Opravdu idioti takoví lidi.
amen
kuzmič píše: Motorku jsem neviděl, ale jsou mi sympatičtější motorky s více najetými km, než všechny ostatní co mají najeto do 30ti tisíc
Zrovna prodávám auto s nestočeným tachometrem a jsem všem pro srandu s 270 tisíci km, to prostě je už dávno po smrti....
Přeju hodně štěstí, já vloni prodával auto s 320 000km na tachometru. Lidi který mi volali...no katastrofa, už nikdy více.
ja1 píše: musíš kupovat v servisu nebo privát a ne od handlíře. a nejlépe od prvního majitele
Už jsem v Německu viděl i oficiálního dealera, že se jednomu auto změnily čísla na tachu (auto jsem viděl osobně, ne na netu). Pravda, že to v Německu je trestné,ale co jsem se bavil s kolegy z Němcka, tak je to spíš mrtvý paragraf...
1 reakcí na tento příspěvek najeto přes 50tisic
Ať si koupí něco o pár tisíc dražšího s 20t km, bude spokojenej
2 reakcí na tento příspěvek najeto přes 50tisic
No a proč vznikla tahle fáma, že mašina s více jak 50-70tkm je v háji ? No protože Čech chce vždy výhodný nákup, tak proč mu ho neposkytnout ...líííííídl je levnější !!!
Naposledy editováno 13.01.2014 09:43:47
1 reakcí na tento příspěvek najeto přes 50tisic
1) odpovídá to Jawě 250/350, tedy nejrozšířenější motorkce široko daleko, kterou zná skoro každý,
2) nebyl zde dlouhotrvající plynulý přechod na čtyřtakty a jejich vývoj od 80. let byl zastoupen pár kousky srdcařů, veksláků či synáčků mocných. V devadesátých letech se sice najednou vyrojila fůra "západních" motorek, ale většinou se jednalo o nejopotřebovaněšjší (nejlevnější) pasti na hranici životnosti. Z dvou kil se stočily na přijatelných 30 - 50 tisíc a šly na hladový nezkušený trh. Pár km po koupi se logicky hned rozbily a protože ND nebyly k sehnání a stály/stojí majlant, různě se to lepí a šulí. Takže jsme tu měly fůru šrotu s imaginárními 50 tisíci km v dezolátním stavu => posílení názoru, že motorka vydrží sotva 50 tisíc. Že ale ve skutečnosti měly 200 tisíc, to běžný uživatel motorky nevěděl - a očividně neví ani dnes...
3) vcelku dost se tady kašle na servisní intervaly, resp. dodržování preventivní výměny dle servisního plánu. Montují se co nejlevnější náhražky, bastlí se, co se dá. Případný neúspěch se pak řeší prodejem...
Při zdejší mentalitě bude opravdu ještě dlouho trvat, něž bude motorka s reálnými 50 tisíci úplně normální motorkou bez záludností.
Naposledy editováno 13.01.2014 11:00:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto přes 50tisic
pzn.1 ja uz docela dlouho 2T nemam.
Měl jsem doted XT660 X. Takze vim co znamena servis teto motorky.
V inzeratu je napsano po servisu. Ale problem je v tom ze nikdo nevi po jakem. Myslim si ze olej a filtr je běžná vec.
Takze ta motorka je na 100% stocena, nabourana a slepena ze vsechno moznych dilu, mozna i kradenych. Pokud ti neukazi vsechny kompletni faktury za servisy a pripadne opravy za cele 4 roky, muzes pocitat s tim, co jsem napsal nahore.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto přes 50tisic
.shgR_ píše: t_freedom>
Měl jsem doted XT660 X. Takze vim co znamena servis teto motorky.
To bych neřek, když se jich chceš ptát jestli měnili píst...
1 reakcí na tento příspěvek najeto přes 50tisic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto přes 50tisic
t_freedom>
pzn.1 ja uz docela dlouho 2T nemam.
Měl jsem doted XT660 X. Takze vim co znamena servis teto motorky.
V inzeratu je napsano po servisu. Ale problem je v tom ze nikdo nevi po jakem. Myslim si ze olej a filtr je běžná vec.
hele...tyhle kydy znám dobře... kór u Ducati, když se prodávaj, každej napíše po servisu(protože tu je servis trochu finančně náročnější)...a pak zjistíš, že vyměnil olej, filtr, popř. vzducháč(tedy pokud máš štěstí), nafoukl kola a namazal řetěz.
Na tyhle věci stejně nedej, olej a filtr se mění při každý koupi. Nic moc ti ten blábol neušetří - bóže, koupíš 3l oleje a filtr. Ikdyby to nemělo ventily udělaný, co tě to bude stát min prověrka - otevřít víko a strčit měrky? Pokud koupíš motorku "bez servisu" dáš za to 3500CZK a máš svý jistý, že to tak skutečně je. No a ten zmíněnej píst ... to je ústřel dost vedle...
Raději koupím mašinu po letech s 50tkm, než s 15tkm...
vilemx píše: Proč je tady zakořeněno, že 50 tisíc znamená u motorky konečnou nebo komplet generálku?
1) odpovídá to Jawě 250/350, tedy nejrozšířenější motorkce široko daleko, kterou zná skoro každý,
2) nebyl zde dlouhotrvající plynulý přechod na čtyřtakty a jejich vývoj od 80. let byl zastoupen pár kousky srdcařů, veksláků či synáčků mocných. V devadesátých letech se sice najednou vyrojila fůra "západních" motorek, ale většinou se jednalo o nejopotřebovaněšjší (nejlevnější) pasti na hranici životnosti. Z dvou kil se stočily na přijatelných 30 - 50 tisíc a šly na hladový nezkušený trh. Pár km po koupi se logicky hned rozbily a protože ND nebyly k sehnání a stály/stojí majlant, různě se to lepí a šulí. Takže jsme tu měly fůru šrotu s imaginárními 50 tisíci km v dezolátním stavu => posílení názoru, že motorka vydrží sotva 50 tisíc. Že ale ve skutečnosti měly 200 tisíc, to běžný uživatel motorky nevěděl - a očividně neví ani dnes...
3) vcelku dost se tady kašle na servisní intervaly, resp. dodržování preventivní výměny dle servisního plánu. Montují se co nejlevnější náhražky, bastlí se, co se dá. Případný neúspěch se pak řeší prodejem...
Při zdejší mentalitě bude opravdu ještě dlouho trvat, něž bude motorka s reálnými 50 tisíci úplně normální motorkou bez záludností.
myslim si přesně to samý - začarovanej kruh, protože pořád nejvíc frčej stočený tacháky, lidi to chtěj a pak tady ventilujou, že maj motorku co má najeto +- 50 tkm a je defakto na odpis
Naposledy editováno 13.01.2014 12:25:47
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto přes 50tisic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) najeto přes 50tisic
Brejlovec píše: Zrovna včera byl u mne kupec. Klábosili jsme asi půl hodiny, všechno prohlídl, motorka se mu líbila, ale že má moc najeto. Že ostatní mají míň. Večer volal, že se ještě nerozmyslel. Asi tak.
A nabídnul si mu, že mu na budík natočíš kolik potřebuje? :)
Stewe píše: .shgR_> pročti si Klub nad 100.000km
paráda na 220tis km jsem našel i svůj stroj to mám co dělat abych jej dohnal, i když kdo ví,třeba jsem už před ním, když se tak stáčíNaposledy editováno 13.01.2014 13:40:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |