globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Drahej vzducháč na gs 500 e?
11.1.2014 v 21:50
Má někdo s tímhle zkušenosti- výdrž reálná a vyplatí se si připlatit?

http://www.ebay.co.uk/itm/400405236053

Díky!


Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:06 | Nahoru | #1
počítej ještě čistící sadu na KN filtry, ale životnost je prý výrobcem stanovena na 500tis km při dodržení správného čištění a používání

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:08 | Nahoru | #2
Nevymýšlej ptákoviny a dej tam filtr, jaký tam patří. Větší proustnost by vyústila v chudou směs, což bys musel kompenzovat přeštelováním karbců a navíc u motorky, jakou je GS500, užití propustnějšího filtru skutečně nemá praktický význam.

1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:15 | Nahoru | #3
Nemá to smysl na seriovku.... A reálně mám s KN a podobnými filtry zkušenost, že tak po pěti vypráních se začne rozpadat ta "látka" uvnitř a pak to už ani není filtr...

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:28 | Nahoru | #4
jedna z replik...obyč filtr od hiflo kolem 500,- taky by stačil

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:35 | Nahoru | #5

WenCa píše: Nemá to smysl na seriovku.... A reálně mám s KN a podobnými filtry zkušenost, že tak po pěti vypráních se začne rozpadat ta "látka" uvnitř a pak to už ani není filtr...



to čumim, to se mi ještě nestalo

Drahej vzducháč na gs 500 e?

11.1.2014 v 22:48 | Nahoru | #6
a KN se u nas da sehnat skoro za stejny koruny

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 10:38 | Nahoru | #7
přesně jak tu zaznělo,dej tam origo nebo náhradu od Hifla,na GS to fakt nemá smysl

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 11:08 | Nahoru | #8
Dej tam obdobu filtru z motokrámu. GSu to je úplně jedno. Stejně tak i benzín. Prostě tyhle pětikila mají geniální plus v tom, že jsou velmi levné na údržbu a nemusíš řešit kraviny jako filtry, lepší benzíny, oleje atd. Dej tam právě ty věci co jsou levné, a GS bude nejspokojenější, ty ušetříš celkem hodně peněz. Pokud chceš do motorky rvát víc peněz, kup si nějakou voňavku a nebo je dávej do benzínu a objevuj svět :)
Zde by se hodilo přísloví Škody: „Simply clever!“

Edit: písmenko

Naposledy editováno 12.01.2014 11:08:52

1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 11:36 | Nahoru | #9
já ho tam dal a zmizela díra ve výkonu kolem 6k jinak v návodu je že že se má čistit až v 40k pokud nemusíš v prašném prostředí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 13:07 | Nahoru | #10
kubacech> zvýšení výkonu o 6K? a stálo to za to?

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 13:10 | Nahoru | #11
svobodadav> on myslím myslel díru ve výkonu kolem 6ti tisíc otáček

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 15:12 | Nahoru | #12
svobodadav> jo, protože mě to sral ten průběh, kde začnu předjíždět a mezi kolem 6000 otáček se to najednou začne dusít, jako by jel jen jeden válec

viz graf
modrá - Sériové provedení
červená - Výfuk Yoshimura komplet
zelená - Výfuk Yoshimura komplet, filtr K&N



Naposledy editováno 12.01.2014 15:14:00

Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 15:29 | Nahoru | #13
já co si tak mlhavě pamatuju,tak kdysi před 15ti lety jsem měl GS500 rv.91 a ta ďoura tam byla taky,nedalo se to vychytat ať se zkoušelo cokoli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 17:05 | Nahoru | #14
kubacech> a na spotřebě se to nějak promítlo?

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 17:34 | Nahoru | #15
svobodadav> než jsem nechal seřídit směs a jezdil s chudou tak to jelo za 3,5-4, teď když jedu sám do práce, nebo školy jezdím za 4-4,5. Když jedeme s partou kolem komína, tak to žere 4,5-8

2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

12.1.2014 v 23:34 | Nahoru | #16
Vida... a já měl r. 2003, jen koncovka Yoshimura RS-3, jinak vše origo a spotřeba byla 3.5l/100km. když se za ní hodně vzalo, tak si dokázala vzít i 5 litrů, ale jet za "osmičku", to si moc dobře představit nedovedu.

Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 00:07 | Nahoru | #17
KN jsem mel na GS a bylo to uplne v pohode. Zadny stelovani nebylo potreba ani s vejfukem.

Jo a KN dava zaruku milion mil, takze urcite vic nez pet cisteni

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 06:36 | Nahoru | #18
J.M.K.> to se mi podařilo na podhradí, ale měřeno jen od plné k plné, takže to asi nebude zcela přesné, protože ne vždy mám nervy tu plnou opravdu plně naplnit Ale těch 8 vlastně bylo se seriovým jízdou jako rovinkář

E: a to ještě ne přesně. Na motorce raději jezdím, než abych řešil spotřebu.

Naposledy editováno 13.01.2014 07:28:11

2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 10:01 | Nahoru | #19
takže kdybych nějak seřídil směs naopak do "pohody" tak se dá spotřeba snížit třeba na 3? :o )

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 10:42 | Nahoru | #20
svobodadav> teoretický dá, ale hovno to pojede a riskuješ, že ti to podpálí ventily Rozhodně nejvíc se na spotřebě projevuje pravé zápěstí. Když budeš jezdit pomalu, vleže na nádrži a v nízkých otáčkách, tak se ti spotřeba sníží. Bohužel současně s tím zdechneš nudou

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 12:35 | Nahoru | #21
svobodadav> Jak píše Kuba, teoreticky to jde, ale bude to za cenu chudé směsi, motor se bude více zahřívat, díky střílení (dohořívaní ve výfuku) se podpálí ventily a v kritickém případě můžeš i propálit píst. Motor pochopitelně moc nepotáhne, takže ve finále budeš víc tahat za heft a spotřeba tak stejně půjde nahoru.
A když už se "teoretizuje", tak není-li k dispozici lambda, vypoví o stavu směsi hodně teplota spalin. U leteckých motorů zpravidla bývá právě ukazatel teploty spalin (EGT) a směs vyšteluješ tak, že od bohaté směsi pomalu ubíráš, teplota stoupá a v momentě, kdy dosáhne vrcholu a při dalším ubírání směsi by znovu klesala (což už se ale zpravidla projeví na chodu motoru), opět nepatrně přidáš a je nastaveno. Ale tam je regulace směsi z důvodu provozu v různých výškách (s různou hustotou vzduchu a tím i různým obsahem kyslíku na jednotku objemu vzduchu). Čím výše, tím chudší nastavení směsi.

Těch 3.5l/100km je u GS500 "rozumné" minimum, když jedeš v klidu 95 - 115km/h a relativně plynule. Snažit se dostat na nižší hodnotu už je celkem blbost, motor není perpetuum mobile. Když pojedeš víceméně sportovním stylem, bude se spotřeba pohybovat mezi 4.5 - 5l/100km a pak také pozor na to, že v takovém režimu motor docela dost žere olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 12:43 | Nahoru | #22

J.M.K. píše: Vida... a já měl r. 2003, jen koncovka Yoshimura RS-3, jinak vše origo a spotřeba byla 3.5l/100km. když se za ní hodně vzalo, tak si dokázala vzít i 5 litrů, ale jet za "osmičku", to si moc dobře představit nedovedu.



jestli jezdis podobnym stylem jak si psal ze jezdis autem tak to verim, ja mel predchudce gs500 - gsx400, temer stejnej motor a slo jezdit za 8, porad plnej a otacky 7-9tis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 13:49 | Nahoru | #23
assassin> Tak máš recht, že na silnici nejezdím jako na okruhu, ale motorka pochopitelně taky není auto. Navíc Kuba už dřívě někde psal, že má motor dost vyběhaný, takže v jeho případě bych se takové spotřebě moc nedivil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 14:40 | Nahoru | #24
J.M.K.> hlavně to bylo když jsem měl motorku teprve 2 měsíce a je fakt, že za tu jízdu mi to sežralo snad 3dl oleje na 200km. Tak to hold je, když se člověk snaží na rovinkách dohánět, co ztratí v zatáčce.

Od té doby jsem nechal seřídit karbece, udělat rozvody, seřídit ventily.
A sám jsem tam udělal přední brzdu, která byla zamrzlá, opravil závity v hlavě, protože tam nedržely domečky a mlátila vačka a hromadu dalších maličkostí, protože motorka byla bohužel napadena kutilem domácím.

Jo a ještě jsem upravoval podsedlový rám, protože jsem špatně odhadl jeho pevnost a svařil si nosič na topcase který držel pouze místo madla Po úpravě rámu (i s tímto uchycením) jde za zadní část nosiče zvednou kolo

(reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?

13.1.2014 v 23:19 | Nahoru | #25
kubacech> Rám jsem nijak upravený neměl a na motorce už jsem měl držák s nosičem, uchycený čtyřbodově. Poškození rámu namáháním už se tu řešilo . A za ten nosič na fotkách jsem také mohl klidně motorku chramstnout při zvedání na stojan a nikdy se nic nestalo.
A ty domečky vaček jsme spolu také v nějakém vlákně řešili a pakliže mne paměť neklame, tak jsi to nakonec zdárně vyřešil. Ale jinak máš recht, že napravovat cajky po kutiloj typu PATla&MATla chce někdy obzvláště pevné nervy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist