http://www.ebay.co.uk/itm/400405236053
Díky!
1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?
Zde by se hodilo přísloví Škody: „Simply clever!“
Edit: písmenko
Naposledy editováno 12.01.2014 11:08:52
1 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
viz graf
modrá - Sériové provedení
červená - Výfuk Yoshimura komplet
zelená - Výfuk Yoshimura komplet, filtr K&N
Naposledy editováno 12.01.2014 15:14:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?
E: a to ještě ne přesně. Na motorce raději jezdím, než abych řešil spotřebu.
Naposledy editováno 13.01.2014 07:28:11
2 reakcí na tento příspěvek Drahej vzducháč na gs 500 e?
A když už se "teoretizuje", tak není-li k dispozici lambda, vypoví o stavu směsi hodně teplota spalin. U leteckých motorů zpravidla bývá právě ukazatel teploty spalin (EGT) a směs vyšteluješ tak, že od bohaté směsi pomalu ubíráš, teplota stoupá a v momentě, kdy dosáhne vrcholu a při dalším ubírání směsi by znovu klesala (což už se ale zpravidla projeví na chodu motoru), opět nepatrně přidáš a je nastaveno. Ale tam je regulace směsi z důvodu provozu v různých výškách (s různou hustotou vzduchu a tím i různým obsahem kyslíku na jednotku objemu vzduchu). Čím výše, tím chudší nastavení směsi.
Těch 3.5l/100km je u GS500 "rozumné" minimum, když jedeš v klidu 95 - 115km/h a relativně plynule. Snažit se dostat na nižší hodnotu už je celkem blbost, motor není perpetuum mobile. Když pojedeš víceméně sportovním stylem, bude se spotřeba pohybovat mezi 4.5 - 5l/100km a pak také pozor na to, že v takovém režimu motor docela dost žere olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
J.M.K. píše: Vida... a já měl r. 2003, jen koncovka Yoshimura RS-3, jinak vše origo a spotřeba byla 3.5l/100km. když se za ní hodně vzalo, tak si dokázala vzít i 5 litrů, ale jet za "osmičku", to si moc dobře představit nedovedu.
jestli jezdis podobnym stylem jak si psal ze jezdis autem tak to verim, ja mel predchudce gs500 - gsx400, temer stejnej motor a slo jezdit za 8, porad plnej a otacky 7-9tis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drahej vzducháč na gs 500 e?
Od té doby jsem nechal seřídit karbece, udělat rozvody, seřídit ventily.
A sám jsem tam udělal přední brzdu, která byla zamrzlá, opravil závity v hlavě, protože tam nedržely domečky a mlátila vačka a hromadu dalších maličkostí, protože motorka byla bohužel napadena kutilem domácím.
Jo a ještě jsem upravoval podsedlový rám, protože jsem špatně odhadl jeho pevnost a svařil si nosič na topcase který držel pouze místo madla Po úpravě rámu (i s tímto uchycením) jde za zadní část nosiče zvednou kolo
A ty domečky vaček jsme spolu také v nějakém vlákně řešili a pakliže mne paměť neklame, tak jsi to nakonec zdárně vyřešil. Ale jinak máš recht, že napravovat cajky po kutiloj typu PATla&MATla chce někdy obzvláště pevné nervy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 21 | 28.4.2024 v 22:24 emánek27 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |