globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ve vysokých otáčkách neřadí
zdravim Vás lidi,
pořád se snažím přijít na to, proč mi v otáčkách nejde dát 3,4,. Musim povolit plyn, a třeba na 4 pokus tam teprve padne bez otáček... při generálce motoru se brousily vidličky s úvahou že by to mohlo pak řadit.. no a stále nic :(. Ted to mám rozdělaný a jak jsem zjistil přes rady že na to trpí hodně KTMek, že stačí vyndat spojkový koš a pod ním je taková "kytička" o kterou se opírá rameno s kolečkem pod tlakem pružiny... prý tam stačí zabrousit nějaký díl trochu a mělo by to jít ale přeci jen se radši obrátím an forum a doufám že se zde najde človíček který mi o tom něco napíše, nebo poradí... prosím vás lidi at už s tím nemám nervy :))

jedná se o 250 sx r.v. 2008
odepiště prosím na mail : knebljakub@seznam.cz

ve vysokých otáčkách neřadí

11.1.2014 v 22:26 | Nahoru | #1
Někde se to tu probíralo a nekdo psal že záleží na tom jaký se dá olej do motoru skus hledat.

1 reakcí na tento příspěvek ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 13:12 | Nahoru | #2
Do všech svých motocrossových 2t motorek leju olej do serva..hydraulický

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

Skvělá odpověď, děkuji! 12.1.2014 v 13:46 | Nahoru | #3
ja1> tim bych se snad ani nechlubil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 14:23 | Nahoru | #4
Jindramx>

Za chvíli tu nějaký znalec napíše,že je to úplně jedno.Vždyť olej jako olej.

(reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 14:49 | Nahoru | #5

Milos125 píše: Jindramx>

Za chvíli tu nějaký znalec napíše,že je to úplně jedno.Vždyť olej jako olej.



Nedivil bych se...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:18 | Nahoru | #6

Jindramx píše: ja1> tim bych se snad ani nechlubil


to není můj výmysl,ale zkušenosti od mechaniků a motokrosařů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:34 | Nahoru | #7
ja1> Nějakej pátek už se závodama zabývám a slyšim to poprvé...Určitě to dobře neni,minimálně na spojku ne...

(reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:49 | Nahoru | #8

Jindramx píše: ja1> Nějakej pátek už se závodama zabývám a slyšim to poprvé...Určitě to dobře neni,minimálně na spojku ne...


právě kvuli spojce je lepší..

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:54 | Nahoru | #9
když delší dobu nejedeš lepí se ti lamely???? musíš olej ohřát než spojka začne fungovat? už pár let jezdím a vím co říkám

1 reakcí na tento příspěvek ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:54 | Nahoru | #10
Tak alespoň ti mechanici mají stále nějakou práci.Nechápu jaký má význam tam lít olej do serva. Pamatuji si,když mě jeden dobrý mechanik upozorňoval na to,že ať do převodovky nedávám vyloženě převodový olej,protože mi přestane fungovat dobře spojka.Tak by mě zajímalo,jak funguje spojka na oleji do serva.
Dobře si vzpomínám když soused koupil Hondu CR250R a lil tam hydraulický olej,který kupoval od traktoristů,za 35Kč litr.Pěkně se podepsal na výdrži převodovky.A samozřejmě za to mohla motorka.

(reakce na) ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 15:56 | Nahoru | #11

Milos125 píše: Tak alespoň ti mechanici mají stále nějakou práci.Nechápu jaký má význam tam lít olej do serva. Pamatuji si,když mě jeden dobrý mechanik upozorňoval na to,že ať do převodovky nedávám vyloženě převodový olej,protože mi přestane fungovat dobře spojka.Tak by mě zajímalo,jak funguje spojka na oleji do serva.
Dobře si vzpomínám když soused koupil Hondu CR250R a lil tam hydraulický olej,který kupoval od traktoristů,za 35Kč litr.Pěkně se podepsal na výdrži převodovky.A samozřejmě za to mohla motorka.


olej do serva je olej do automatických převodovek....takový červený

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 16:04 | Nahoru | #12
Snad jednou se mi slepily lamely. Samozřejmě,že je to do serva a do automatů stejný,ale záleží jaká je to taky specifikace. Má to myslim označení ATF..? Hold je to jinej kraj jinej mrav,co se dá dělat. Já prostě leju olej takovej,kterej má bejt. ATFko do automatů,klasickej převoďák do klasický,manuální převodovky a olej do serva do serva(jsou buď zelený nebo červený,já mám třeba v audině origo zelenej a to je určený vyloženě jen do serva.

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 16:05 | Nahoru | #13
Ano,to vím,že je určen i pro automatické převodovky,ale u automobilů.Nikdy jsem ještě neslyšel,že by ho někdo dával do motorky.
A komu se lepí spojka,tak tam lije nevhodný olej,nebo ho nemění tak často.

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 16:25 | Nahoru | #14
Ať si tam každý lije, co chce. Je to jeho mašina,jeho rozhodnutí,jeho prachy. Má 18? Má. Víc to nemá cenu komentovat.

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 16:45 | Nahoru | #15
Ano,je to každého věc,co do své motorky dává.Jakub51 se vlastně vůbec na olej neptal.Ten řeší,proč mu to neřadí.Může to být i tím olejem,ale já osobně bych tu motorku svěřil zkušenému mechanikovi,který pozná,kde je problém.Opravovat něco doma,když se v tom nevyznám,je největší blbost.Nakonec z toho bude více škody,jak užitku.A těžko někdo jen tak od stolu napíše,kde je problém.

ve vysokých otáčkách neřadí

12.1.2014 v 17:31 | Nahoru | #16
prosím Vás ,..... leju tam putoline ... jsem s ním nejvíce spokojen vydrží a převodovka nedělá problémy ani spojka... abych s evrátil ke svému problému : prý stačí nějaký díl zapilovat trochu a mělo by to fungovat ale nevím jaký jak a co .... poradte .. prý to je nemoc ktmek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1
Přední brzda hluchá KTM 250 SX fghde 11 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist