v loňském roce začala mašina trochu škubat v záběru a tak jsem brouzdal po fóru a různě googlil a došel jsem k závěru, že problém může být na různých místech. Jedním z nich jsou staré mebrány v karburátorech. Ještě než je demontuju (čímž je pravděpodobně totálně oddělám) bych rád znal názor rady moudřejších.
K fotkám doplním, že okraje jsou divně potrhané, ale řekl bych že až na okrajích. U těch otrhaných okrajů mají membrány lesklejší barvu. Šoupátka chodí dobře, ale je to jen můj subjektivní pocit, zkoušel jsem je prstem lehce šoupat.
Myslíte si, že jsou membrány zralé na výměnu?
Naposledy editováno 10.01.2014 23:17:55
1 reakcí na tento příspěvek Membrány v karburátorech virago 535
Naposledy editováno 11.01.2014 00:09:13
Ceny znám, koukal jsem po nich a nejlevnější co jsem našel na ebay.de vycházely na cca 3500 za 2 ks. A na ČR trhu kolem 2300 za kus. Takže proto se mi na ně nechce sahat.
Upřímně si myslím, že jsou origo, protože víčka byly zašroubovaný vždy s jedním šroubkem na torx s dírkou. Řekl bych že se to používá v dílnách aby to nešlo rozebrat kdekomu doma v dílně. A ostatní šroubky (křížáky) měli dost divný prolisy a bity nástavce na šroubovák v nich neseděly. Šroubky se dost žvejkaly a nakonec jsem je musel opatrně odsekat, ale člověk si musí hold pomoc.
Při pohledu na membrány nevidím nikde dírky ani póry ani mikro praskliny ani zpuchřelý místa. Největší záhadou jsou pro mně ta exponovaná místa viz foto. Napadá mě pokud by někdo použil místo těsnění (nebo pro jistotu jak se říká) silikonem a ten by mohl okraj rozleptat.
edit: a maj bejt vůbec takhle zdeformovaný?
Naposledy editováno 11.01.2014 01:39:31
Vítězslav_Máří píše: Nestalo se ti náhodou,že motorka moc nešla do otáček,nejela víc jak 100km/hod a netáhla,bývá to právě takovýmito membránami.
Při zátahu cuká jakoby vynechával válec. Maximálka je tím pádem nižší. CCA 140 km/hod.
Na volnoběh drží otáčky, jak teplá tak studená. Do otáček jde taky dobře. Teda kromě situace když je v zátahu.
edit: díky za super tip
Naposledy editováno 11.01.2014 01:41:33
Ed. myslím závad v čistotě karbecu, mohlo se s těch zbytků membrány něco nasát do kanálku...
Naposledy editováno 11.01.2014 10:36:10
1 reakcí na tento příspěvek Membrány v karburátorech virago 535
2 reakcí na tento příspěvek Membrány v karburátorech virago 535
Každopádně projevilo se to po zimním stání, takže to může bejt víc věcí. Udělám tohle:
- Vyměnim palivovej filtr
- vyčistim karburátory
- sesynchronizuju karburátory
- seřídim ventily
- vyndám mebrány a zkusim opravit (pokud to bude tim, tak koupim nový)
Za každou položkou to otestuju a pak dám vědět čím to bylo. Snad to odhalim.
Díky všem za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Membrány v karburátorech virago 535
Wazba píše: Svíčky a vzducháč je novej. Svíčky pálej dobře.
Každopádně projevilo se to po zimním stání, takže to může bejt víc věcí. Udělám tohle:
- Vyměnim palivovej filtr
- vyčistim karburátory
- sesynchronizuju karburátory
- seřídim ventily
- vyndám mebrány a zkusim opravit (pokud to bude tim, tak koupim nový)
Za každou položkou to otestuju a pak dám vědět čím to bylo. Snad to odhalim.
Díky všem za tipy.
Az to udelas, tak dej prosim vedet a dame to s tvym svolenim sem : http://yamaha535.wbs.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Membrány v karburátorech virago 535
dedek_new píše: Az to udelas, tak dej prosim vedet a dame to s tvym svolenim sem : http://yamaha535.wbs.cz/ [/quote]
Budu rád, když to tam dáte, když to někomu dalšímu třeba pomůže. V podstatě i proto jsem s tím šel včetně dokumentace sem do fóra.
1 reakcí na tento příspěvek Membrány v karburátorech virago 535
- Vyměnim palivovej filtr -hotovo
- vyčistim karburátory - hotovo
- sesynchronizuju karburátory - zatím ještě ne takže až bude počasí tak sesynchronizuju ty karbce.
- seřídim ventily - hotovo (1 válec byl rozhozenej)
- vyndám mebrány a zkusim opravit (pokud to bude tim, tak koupim nový) - mebrány jsem tam nechal, měl jsem je venku a proti světlu je vidět jak jsou ty okraje děravý
PLUS jsem nechal vyčistit motor Kcleanerem, jestli to někoho zajímá tak tady www.kcleaner.cz a můj subjektivní pocit je takovej, že se zlepšily tlaky a motor je dynamičtější.
Každopádně motor v zátahu neškube a jede čistě. :)
Naposledy editováno 10.04.2014 23:49:44
1 reakcí na tento příspěvek Membrány v karburátorech virago 535
právě dávám do kupy Yamahu XV535 a nejde přední válec, bouchá jen zadní. Jiskru to dává, po vyndání je svíčka mokrá. Když stříknu benzín přímo pod svíčku, tak párkrát zablafe ale dál už jede zase jen zadní. Mám podezření na hlavní podtlakovou membránu v karburátoru. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Nějaký nápad?
Předem děkuju za rady. ;)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |