1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prihlášení nepojízdné motorky
1100Virago píše: zip2016: Dovedu si představit, že se to někde řeší tak, že čas od času vezme nějaká osoba na STK štos protokolů a zanese na dopravku, kde to datlují do PC. A že se mezitím z těch nastřádaných papírů nějaké zašantročí, to je samozřejmě bordel, ale tomu se v dnešní době vůbec nedivím. STKáčkaři budou tvrdit, že to zpackala dopravka, ta zas že jim STK nedodalo podklady... A nikdo za nic nemůže.
Na druhou stranu - svého času se psávalo o povinném propojení STK s registrem a povinném dozoru kamerami, ale asi na to nedošlo, jinak by tohle nebylo možné.
Těžko říct proč se to tak děje. Ale je pravda, ze se setkává často s tím, že se technik na STK snaží dodržet jakousi, asi předepsanou, dobu trvání kontroly. Že vozidlo prohlédne, nic nenajde a řekne, že auto nesmí opustit ještě třeba 10 minut halu. Což je teda podle mě blbost, která nám oběma jen žere čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prihlášení nepojízdné motorky
zip2016 píše: Těžko říct proč se to tak děje. Ale je pravda, ze se setkává často s tím, že se technik na STK snaží dodržet jakousi, asi předepsanou, dobu trvání kontroly. Že vozidlo prohlédne, nic nenajde a řekne, že auto nesmí opustit ještě třeba 10 minut halu. Což je teda podle mě blbost, která nám oběma jen žere čas.
na Tk je normovaný čas 25 minut. neřeší se, jestli je to š120, která objela 4x zeměkouli a to ještě po poli a nebo nové auto na 1. prohlídce se 3000 km na tachu. Doba po zadání údajů do CISu a uzavření protokolu se ukládá a taky občas kontroluje úředníky. Proto tě někdy zdržuje, i když už je prohlídka hotová