globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?
6.1.2014 v 22:42
Ahoj, našel jsem na netu koncovku z ER-6 krátkou 250mm pěknou za dobrej peníz, ale nevim jestli to nebude dělat neplechu když jí nacpu na CBR 900 RR SC33.
Dneska jsem koukal na svod u CBR a je to tam divoký za spojem svodů má trubka průměr cca 48 mm a pak se rozšiřuje na cca 63 mm, takže se v tom místě stejně spaliny brdí a vzniká tam výření. Dál pokračuje až do koncovky 63 mm.

Vstupní průměr koncovky co chci je 52 mm takže by to tam šlo napasovat hned za spoj svodů, chci to dát tak aby to koukalo z pod motorky viz odkaz , ale jde mi o to jesli se v tom někdo vyzná nebo má už s tim zkušenosti, aby to nebylo lepší než horší.
Jestli nejni lepší počkat až se oběví nějaká jiná, lepší koncovka?

* Zejtra klidně svod CBR vyfotim a dodám foto

Naposledy editováno 07.01.2014 14:28:55

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 09:33 | Nahoru | #1
Já osobně bych to tam necpal, když jsem tu svoji koupil tak tam byla nějaká zprzněnina s menším průřezem naroubovaná na původní svod navařením, jelo to hůř a mělo to díru ve středním pásmu otáček, raději počkej na něco normálního.

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 10:57 | Nahoru | #2
Je to blbost, takže o tom ani nepřemejšlej. Bys to akorát udusil.

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 11:05 | Nahoru | #3

Dablicek200Mph píše: Je to blbost, takže o tom ani nepřemejšlej. Bys to akorát udusil.


To sem si právě taky myslel ale až sem dám fotku origo svodu po obědě, tka mě to vedlo k zamyšlení protože to tak trochu přidušený i je . . .

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 11:46 | Nahoru | #4
Mám komplet laděnej systém na fárošovi. Chceš něco změřit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 13:23 | Nahoru | #5
polopost> Všechno :D od motoru až dozádu, každej ohyb a průměr
Dám si oběd a pak pujdu vyfotit ty svody . . .

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 14:26 | Nahoru | #6
foto

Tak jsem to vyfotil, nechápu proč to klucí neudělaj celý o jedný šířce od sjednocení .

Spojí se 2 a 2 do katalizátorů a pak dohromady, kdybych to nacpal rovnou za to úzký místo tak bych udělal jen přechod z 47 na 52 a byl by klid, otázka je co by na to řekla motorka

Naposledy editováno 07.01.2014 14:27:57

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 14:41 | Nahoru | #7
Dávám fotku těch mojich, mám to origo to vím, a vypadá to jinak, že by rozdíl 98/96 rok. ?






jo a to přivaření teho trojůhelníčku co drží svody dole vypadá jak převařovaný, mám tam krásnou pravidelnou rovnou strojovou housenku

Naposledy editováno 07.01.2014 14:43:42

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 20:46 | Nahoru | #8

11.5. píše: Dávám fotku těch mojich, mám to origo to vím, a vypadá to jinak, že by rozdíl 98/96 rok. ?






jo a to přivaření teho trojůhelníčku co drží svody dole vypadá jak převařovaný, mám tam krásnou pravidelnou rovnou strojovou housenku



Spíš to vypadá jako že je ten tvuj svár širší mám tu vlasne víc fotek když jsem svody čistil.

Stejně když budu dávat jinej vejfuk tak to chci napojit dole hned za spoj katalizátorů aby koukala jen koncovka dole . . . zase kdybych koupil širší tak bych musel vymezovat větší rozdál průměrů když mám svod tak úzkej . To je tak řešit vejfuk až bude moto hotová, doject se na něj podívat přiložit poměřit na dálku se to dělá blbě . . .

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 21:37 | Nahoru | #9
No tak ty tvoje jsou taky origo, koukal jsem na fotky 98rv a jsou tam ty co máš, holt pokročila lehce techno sváření a ten trojůhelníček na jedný z těch dalších fotek z odkazu je tak jak má bejt, máš to dobrý , akorát já to cákal černou vypalovačkou, leštěný svody patřej na naháče ta trubka má určitou dýlku kvůli celkovýmu výplachu a tlaku v potrubí fakt bacha, já kdybych měl prachy a nechtěl se cebra zbavovat a že nechci tak bych to rovnou nechal odladit s dynojet stage3 a filtrem v boxu dohromady ať je jistota

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

7.1.2014 v 23:03 | Nahoru | #10
No asi to bude s těma vejfukama velká věda já sem jí ještě ani pořádně neprojel, ale naháč z toho bude :D můsí mě něco omezovat jinak bych na tom jezdil jak prase, takže žádný drastický změny výkonu nepotřebuju spíš si tam dám jinej sekundár ať se to víc staví a má to pěknej odpich než abych lítal 300 , ale ono se to ukáže :)

Jinak jsem našle svod celej pro představu ostatních jestli si to budou číst

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

8.1.2014 v 09:15 | Nahoru | #11
No ono jak jsem zjistil, je rozdíl mezi svovama na 94/96 v pootočení příruby co drží koncovku výfuku, je to jinak jinak natočený a ty tři šrouby když na sebe sednou tak nesedí úchyt na zadní stupačce.

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

8.1.2014 v 17:24 | Nahoru | #12
[quote=11.5.]No ono jak jsem zjistil, je rozdíl mezi svovama na 94/96 v pootočení příruby co drží koncovku výfuku, je to jinak jinak natočený a ty tři šrouby když na sebe sednou tak nesedí úchyt na zadní stupačce.[/quote

No vidíš tak to tam rozdíl je ale mě spíš zajímalo jestli tam můžu dát hned ke spoji katalizátorů koncovku o vstupním průměru 52 mm když svod má venkovní průměr v tom místě 47 ale pak je rozšíženej na cca61 - právě aby se mi to nedusilo když to stihnu ještě sundám dneska koncovku a kouknu na vnitřní průměr toho svodu jestli nejni dvojitej atd . .

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

8.1.2014 v 22:13 | Nahoru | #13
tak jsem sundal koncovku a zůžení je jen na konci do konusu děrovaná trubka. Mám tam Viper koncovku 1/3 je široká jako svod a pak se zúží a 2/3 je užší.

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

9.1.2014 v 08:50 | Nahoru | #14
No předpokládám, že ta koncovka bude otevřená, pak by s výplachem neměl být problém, spíš bude problém naladit bohatost směsi, neb u krátký koncovky předpokládám, že se spaliny nestačí uklidnit, budou rezonovat a bude to střílet ven po brutálním vytočení a následném zaklapnutí plynu plameny (bacha na gatě), ale myslím, že úplně nejlepší bude se zeptat třeba v DK racing Praha nebo u jinýho zkušenýho odborníka ladiče na jeho názor, jsem jen laik viděl jsem pěkný krátký otevřený koncovky třeba na gixeru1000 jenže to už byly včechno stříkačky.

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

10.1.2014 v 11:11 | Nahoru | #15
11.5.> JJ asi to nebude taková sranda :).
Včera jsem ještě koukal po netu na leděný koncovky co na CBR přímo patří a většina má taky rozšířenej svod před koncovkou a pak širokou rouru v koncovce . . takže ještě počkám až bude něco lepšího zatim budu muset pozjistit jak to bude se sladěním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

10.1.2014 v 20:35 | Nahoru | #16
M4rť4s> Hele čtu to až teď... a klidně Už jsem to chtěl proměřit stejně kvůli nějakejm mej m myšlenkám atd. Ale zase se mi to nechtělo sundávat
Ale kdyžtak se nějak domluvíme a kouknu na to.
Mám teda rok 1998
a ty trubky, když jsem je leštil vypadaly asi tak:



koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

10.1.2014 v 20:39 | Nahoru | #17
Já zase přemejšlím, že jestli vyjde čas, že bych rozkuchal tu různě omlácenou a odřenou rouru na konci, nechal bych si z ní jen tu středovou děrovanou trubku a zbytek zahodil. A kdybych sehnal alespoň to čílko s přírubou, co se napojuje na svody, nejlíp ve tvaru trioval, případně oval, tak bych si umotal vlastní karbonovej plášť, případně i zadní "víčko" kdybych ho nesehnal s tou přírubou a dovnitř vrazil tu původní rouru. Pak by vznikla koncovka co by se mi líbila a přitom měla uplně stejný parametry jakota původní... Snad. Ale uvidím jestli seženu ty díly a ještě za nějakou rozumnou cenu... nevím ani kam na to.
Ta původní se mi fakt nelíbí. Tlustá roura od kamen (tím že je kulatá má tendence se vytáčet v objímce), je okopaná snad všude, odřená a má hroozně zvohejbaný ty kovový díly. Je to sice různě poschovávaný ke kyvce atd, ale je to fakt hnus
Prozatím jsem tu starou jen trošku omladil, ale furt to stojí za pendrek. Je škaredá.






Naposledy editováno 10.01.2014 20:44:03

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

10.1.2014 v 22:52 | Nahoru | #18

polopost píše: M4rť4s> Hele čtu to až teď... a klidně Už jsem to chtěl proměřit stejně kvůli nějakejm mej m myšlenkám atd. Ale zase se mi to nechtělo sundávat
Ale kdyžtak se nějak domluvíme a kouknu na to.
Mám teda rok 1998
a ty trubky, když jsem je leštil vypadaly asi tak:




Vypadá to jako kdyby to byl vejfuk ze stříkaček ty to maj takhle 4 ve čtverci

Jestli to máš ještě sundaný změřil by jsi mi prosim jakej je vnitřní průměr na vstupu do svudů (u motoru) a jakej venkovní průměr maj svody a pak už jen když se spojí jestli má trubka furt stejnej průměr a kolik je

Naposledy editováno 10.01.2014 22:52:20

1 reakcí na tento příspěvek koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

11.1.2014 v 00:10 | Nahoru | #19
nene, sundaný to nemám dávno, ale jak se uvolní zuření zkouškovýho, budu mít čas a klidně ti to změřím.
Původní majitel bohužel serval logo, protože pootáčel plášť aby nebyla vidět odřenina a pak by logo vycházelo nehoru k sedačce, tak ho raději serval. Takže nevim co to je za vejfuk. Jediný co vím, že bylo logo oválný. Ale takhle do čtverce se to dělá. třeba potrubí od Akrapoviče přímo pro SC33 http://i.ebayimg.co...N9Si5nu/$_12.JPG má ty svody stejně, takže to asi není pravidlo, že jen stříkačky to maj do čtverce a karbce 4-2-1. budu jim věřit že to maj dobře spočítaný ztatím můžu říct, že to s tím jede skvěle

(reakce na) koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

11.1.2014 v 13:56 | Nahoru | #20

polopost píše: nene, sundaný to nemám dávno, ale jak se uvolní zuření zkouškovýho, budu mít čas a klidně ti to změřím.
Původní majitel bohužel serval logo, protože pootáčel plášť aby nebyla vidět odřenina a pak by logo vycházelo nehoru k sedačce, tak ho raději serval. Takže nevim co to je za vejfuk. Jediný co vím, že bylo logo oválný. Ale takhle do čtverce se to dělá. třeba potrubí od Akrapoviče přímo pro SC33 http://i.ebayimg.co...N9Si5nu/$_12.JPG má ty svody stejně, takže to asi není pravidlo, že jen stříkačky to maj do čtverce a karbce 4-2-1. budu jim věřit že to maj dobře spočítaný ztatím můžu říct, že to s tím jede skvěle



JJ chce to nejdřív pohledat ono pro mě to pojede skvěle i bez laděných svodů

Naposledy editováno 11.01.2014 21:13:33

koncovka výfuku z Kawasaki ER-6 na CBR 900 RR ?

11.1.2014 v 22:30 | Nahoru | #21
Takhle nějak bych to chtěl udělat, ale né aby tak moc vyčníval z motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist