bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlava - Vůle vahadla Huska TE610E
Neví někdo jaká má být axiální vůle vahadla po ose - ve směru osy, u Husky TE610E 1999? Mám tam vůli asi 1,1mm. V manuálu na 2004 rok jsem našel že tam nejspíš patří podložky (od 0,3 do 0,6mm). Já na svojí žádnou podložku neměl. Ale i jinde z obrázků hlav a vahadel po googlu tam není.

Od hlavy už šli různý pazvuky, tak jsem měnil na vahadlech futra a rolny. Řeším jestli dělá čurbes i ta vůle vahadla do stran, případně když tam dám podložky namíru jestli nebude vahadlo málo mazáno.

Moc díky za každý postřeh!

















Hlava - Vůle vahadla Huska TE610E

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2014 v 17:37 | Nahoru | #1
to vahadlo má mazací kanál ta dírka uprostřed . ta podložka se dává proto,aby se vahadlo neopíralo o dekl když je v krajní poloze na ose

Hlava - Vůle vahadla Huska TE610E

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2014 v 18:59 | Nahoru | #2
Nevim jak na Huse, ale já to mam podobně a je to v pořádku.

Hlava - Vůle vahadla Huska TE610E

19.2.2014 v 19:08 | Nahoru | #3
Na své jsem tu podložku taky neměl si myslím. Taky jsem řešil pazvuky z hlavy, já měl vahadla v pořádku. A ta axiální vůle se mi taky nezdála, taky byla cca 1.0 Zjistil jsem,že se vymačkává ten šroub M6 co vede skrz víko do hlavy přes tu nosnou tyč vahadel. Ten šroub udává tu axiální vůli. Vyměnil jsem šrouby za kvalitní černé imbusové přitiskl zátky ve víku a dotáhl imbusy. Precizně si pohrát se seřízením ventilové vůle, která byla taky velká. A podivné zvuky z hlavy zmizely.

Hlava - Vůle vahadla Huska TE610E

20.2.2014 v 10:19 | Nahoru | #4
Axiální vůle cca 1 mm není na závadu,jen tam je třeba mít ty podložky pro zmenšení otěru mezi tvrdým vahadlem a měkkou slitinou,hlavní zdroj hluku je v radiálních vůlích na rolně,na čepu vahadla a na nastavené vůli šroubkem. Ty sice šroubkem teoreticky všechny načtené vůle zmenšíš na předepsaný rozměr,ale je-li rad.vůle mezi čepem a vahadlem velká,ty jí šroubem vymezíš pouze ve směru tlaku šroubku,zůstane ti však vůle ve směru kolmém a tudy ti unikne tlak oleje a pak ve směru síly šroubku dojde k suchému tření a tím zvýšenému otěru a jede to zase dokola... proto nesmí být velká radiální vůle v čepu a rolně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E karloss200 3 10.5.2022 v 08:14 puffybodie
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E HSQ610 13 16.2.2021 v 00:52 HSQ610


TOPlist