Na kolech sů zuby důležité, ale stejně tak řadicí ozuby.
Može se klidně stat, že po přeřazení, kdy sů eště velké jízdní odpory, se kolo nedořadí a přeskakuje právě v těch ozubech.
Po "vytočení" dvojky klesnů aj jízdní odpory a přeskakování može ustat.
Kukni se, esli na té straně, kerá odpovídá zařazené dvojce, nejsů na příslušných kolech ozuby ožužlané a esli tá namodralá vidla patří k té "dvojce".
Esli to řadí jak má možeš vyzkůšat na složené převodovce v blokách (kliku ale vytáhni).
Vidla dělá co može, ale neudrží to. Už z teho aj chudinka změnila (asi) barvu.
Správně by měly být na řadicích ozubech mírné podbrusy, aby to spojení nemělo snahu při přenosu sil jít od sebe, alébrž naopak. Musí to držet samo, vidla je enom na řazení.
Kapišto?
V praxi na sériovkách se to dělá tak, že se kolečka vyhodijů, dajů se nové aj s vidlů, seřídí (vypodloží) se axiální vůle předlohy a vyzkůšá se řazení.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |