globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zámek na kotouč
 
16.12.2013 v 09:50
Ahoj, jaký je váš názor na kotoučové zámky všeobecně? Je dobré ho mít nebo je to blbost..? V případě, že je dobré ho mít tak jaký? Koukal jsem se po nich a víceméně všechny reference mě navedly k německé firmě Abus. A konkrétní otázka: když už bych si ho koupil, tak je lepší za investovat více a koupit si ten s elektronickým alarmem nebo stačí obyčejný, co jenom uzamyká? Díky za vaše názory.

Naposledy editováno 16.12.2013 09:52:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zámek na kotouč

20.12.2013 v 11:18 | Nahoru | #1
PepanS> Tam asi ano. Většina dnešních motorek, jestli sis nevšiml, je těžších než stará Jawa 25o. Na ní by se také těžko dával kotoučák o kterém a kvůli kterému toto vlákno vzniklo.

Naposledy editováno 20.12.2013 12:22:36

(reakce na) Zámek na kotouč

20.12.2013 v 12:51 | Nahoru | #2
Milos1> Ty seš puntíčkář. Na starý nebyl kotoučák, ale lanko skrz kolo přes vidle.
Když jseš u té Jawy, tak "nové" 350 už měli kotouč. A tu ti sám za zadek po předním kole odtlačím.
Takže si stále myslím, že je lepší mít kotoučák na předku než na zadku.

Hmotnost motorek ve stejné kubatuře je hodně podobná. Samozřejmě větší kubatury jsou těžší, zhruba o 60kg až 100kg. Tak jí hold neodtlačíš sám , ale ve dvou.
Opět mi přijde jednodušší zvednout zadek za madlo a tlačit po předním.
Ostatně ve 4 lidech (levé, pravé řidítko; levé, pravé zadní madlo) to odneses s kolika kotoučákama chceš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist