globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VT 1100,nebo 750?
4.12.2013 v 11:53
Tak pomááááááličku vyhlížím strojek na svůj comeback mezi chopperáky.
Už hooodně dlouho mám v hledáčku VT 1100C(cca 93rok,prostě chopper s kardanem,na litých kolech).Trošku mě tam vadí ty liťáky,ale zase kardan je super...
Pokud zůstat u značky,tak mě vzhledem učarovala BlackWidow.(V mých cenových možnostech se jedná o 2001 rok na drátech,badland sedlo,tacháč na nádrži..ale "jen"750 a řetěz:().
Tak co vy na to?
Řekněme,že budou mít obě stejně najeto,ale cca 8 let rozdíl v r.v.
V obou případech se najde"něco"co mi trošku kazí dojem,ale jinak jsou obě pro mě nej!

Nebo VN 800,či VS 800?

Mám 176cm,cca 115kg(fuj prase se styď )a slabost pro klasické choppery.

Naposledy editováno 04.12.2013 17:56:56
Anketa: Za stejný prachy starší 1100,nebo o cca 8 let mladší 750?
VT 1100
64%
16
VT 750
32%
8
VS 800 Intruder
4%
1
VN 800 Standard(možná i Classic)
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek VT 1100,nebo 750?

5.12.2013 v 08:30 | Nahoru | #1
- dráťáky X liťáky

draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.

(reakce na) VT 1100,nebo 750?

5.12.2013 v 09:56 | Nahoru | #2
 

popinjay píše: - dráťáky X liťáky
draty su krasne, ale ked dostanes 200 km od domu defekt na zadne koleso,
budes vnimat litaky inak.


Ano, to máš svým způsobem pravdu. A ta kola s výpletem jsou ve skutečnosti opravdu potřebná (a tudíž praktická) pouze na motorce v terénu (enduro, kroska), kde svojí pružností lépe odolávají extrémnímu dynamickému namáhání, hlavně při doskocích apod. A mají samozřejmě oproti litým kolům s loukoťemi docela dost nevýhod (rozepisovat je snad netřeba).

Jenže...
Jenomže zrovna u kategorie čoprkrujzr se právě na tu praktičnost moc nehledí, ale zcela prioritní je tady "krása" a celkový soulad ve vzhledu. Protože co je jinak praktického na podkopnuté přední vidlici, na velkém poloměru otáčení, na těžké a hůře ovladatelné mašině navíc "zbytečně" ověšené těžkými a na údržbu náročnými chromovanými cingrlátky, na malé světlé výšce stroje s malými zdvihy, na posezu jezdce s kopytama vepředu a s páteří (slovensky tuším chrbtica), která bohužel přímo (bez pomoci končetin) schytává všechny rázy z podvozku do těla atd. atd.?

Není na tom sice vůbec nic praktického, jenže právě toto všechno ve svém důsledku patří k této kategorii. A proto tak jak to je, to je "krásné", má to tak být, stejně jako u většiny čoprkrujzrů třeba i ty špajchny v kolech...
 
 
P.S.
Teda, netvrdím, že se na tom všichni shodneme, ale je to můj názor, možná neobjektivní.

Naposledy editováno 05.12.2013 10:16:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Originální sedlo na VT 750DC Black ... Honda VT 750DC Black Widow petsev 0 7.8.2023 v 18:54 petsev
Inzerent na bazoši s polským telefo... Honda VT 750DC Black Widow Sumečekk 10 30.1.2022 v 18:28 Obdélník
Jaké mazivo do šneku náhonu čidla r... Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 750C Shadow, Ho... iPospa 10 30.12.2020 v 21:30 iPospa
Jakou Honda VT 750DC Black Widow, Honda VT 1300 MarCep 12 16.9.2020 v 17:23 dzej.pi
Ztráta výkonu na třetinu Honda VT 750DC Black Widow pasak-cz 20 3.9.2020 v 09:28 Robertek


TOPlist