bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: topný kabel
 
3.12.2013 v 17:03
Kluci nechávám moto přez zimu v dřevěné garáži.
Moto sice přikrývám dekami,ale napadlo mě omotat motor vč.karbeců tímhle:www.nextcomp.cz/main.aspx
při zakrytí deskou,by pak teplota motoru nemusela klesnout pod 0.
A kdyby byl zapnutý cca 3měsíce spotřebuje el za cca 600kč což není taková hrůza,lepší než měnit na jaře olej na kterém mám najeto cca 200Km ne?
Nebo radíte něco jiného?
Děkuji za rady




Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:09 | Nahoru | #1
Úplně zbytečná věc... motoru ani oleji se nic nestane, když bude v mrazu, horší by byly časté velké výkyvy teplot, nebo nota bene občas pro radost si motor nastartovat (kdy nemá šanci se pořádně prohřát). Udržovat motor takto "mírně natemperovaný" žádný praktický přínos mít nebude. A olej je úplně nový a za pár měsíců stání rozhodně nezdegraduje tak, aby se musel měnit.

topný kabel

3.12.2013 v 17:12 | Nahoru | #2
Neprožívej to tak

topný kabel

3.12.2013 v 17:14 | Nahoru | #3
Pokud nebudeš jak blbec každej den chodit a startovat vymrzlej motor se ztuhlym olejem aby se "prohřál" tak se nemůže nic stát.Ani oleji ani motoru.Spíš si vytáhni baterku a natankuj plnou.

topný kabel

3.12.2013 v 17:14 | Nahoru | #4
moc to řešíš, nic se ničemu nestane a olej taky měnit nemusís

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 17:14 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: A olej je úplně nový a za pár měsíců stání rozhodně nezdegraduje tak, aby se musel měnit.



A i kdyby, tak za těch šest kil co protopí by ho měl vyměněnej. To nepočítám kupní cenu kabelu 1634 a riziko, že se mu boudička přes noc zpopelní.

... a ty deky taky nejsou ňůňo nápad, jakejkoli kryt musí bejt prodyšnej, né to utemovat aby se pod tim mohla srážet vlhkost.

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:27 | Nahoru | #6
No ale aby se ti to teplo rozneslo tak doporucuju zalejt do betonu s prisadou plastifikatoru, jinak to nebude mit valnou cenu.
Hod na to nejakej lajntuch at na to neprasi , dolejn nadrz 98 , vyndej baterku, paklize mas hlavni stojan dej to na nej a kasli nato.

topný kabel

3.12.2013 v 17:33 | Nahoru | #7
Motorka to rozhodně ocení, když ti topná deka každý den přes den rozmrzne vodu nad bod mrazu a v noci to zase zmrzne. Výkyvy teplot a vlhkostí má motorka moc ráda

topný kabel

3.12.2013 v 17:36 | Nahoru | #8
Ono hlavně, aby tohle aspoň trochu fungovalo, tak je potřeba to na ten kabel omotat ještě tepelnou izolací, jinak je to k prdu a na moto si to dost dobře nedovedu představit, taky ten kabel aby nějak rozumně předával teplo musí být plošně v kontaktu s kovovými částmi, u motky nerealizovatelné, něřešil bych to.

edit trochu mě příjde, že se tady ohledně oleje občas strhává davová psychóza, u auta ho taky nikdo nemění po roce a má ho tam klidně i několik let a motory slouží a nic se nezadírá, neprožíval bych to tak....

Naposledy editováno 03.12.2013 17:39:06

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:38 | Nahoru | #9
Já motorku pokládám na bok na ortopedickou matraci.Přikrytá je dekou pro alergiky.Každý den ji 3krát otočím aby neměla proleženiny.V garáži je počítačem řízený termostat nastavený na 21 stupnů.Svítím celou noc žárovkama s přirozeným světelným spektrem, protože v noci se bojí.Jinak výborná je Uv lampa kvůli bacilům a čtení pohádek, aby stroj nebyl ve stresu. /Jak tu mrchu strčím na podzim do garáže tak ji tam najaře zase najdu./

2 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:41 | Nahoru | #10
proč si nevyrobíš vlastní topný kabel



(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 17:45 | Nahoru | #11
Cecill> Fuj, tos nemusel, právě večeřím

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:49 | Nahoru | #12
Jak píše GUGO hoď přes to deku, dofoukej gumy a dej plnou nádrž.Čím víc to zabalíš a utemuješ tím víc se ti tam bude srážet vlhkost(vlastní zkušenost) Já baterku navyndávám, jednou za měsíc ji dobiju nabíječkou z Lidlu. Hlavně nestartovat. Když to nebudeš moct do jara vydržet a venku bude příznivé počasí tak nastartuj a hlavně jí pořádně projeď, aby se vše prohřálo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 17:52 | Nahoru | #13
Cecill> kryso!!! a mám po chlebíčkách

2 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 17:56 | Nahoru | #14
Ok děkuji všem za rady(i když některé komické a jedna nevhodná)nemám ji utemovanou dekou jen přikrytou prostěradlem
Shadow centrální stojan nemá jen boční
pneu jsem nahusstil místo 2,2 na 3,8.
Nádrž plná po hrdlo,baterka doma na chodbě(cca 15-18stupňu)

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 17:57 | Nahoru | #15
HornisGSX> na večer jsi se chtěl cpát chlebíčky dobytku?!?!? Tě ta tvoje máša s takovou neuveze

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 17:57 | Nahoru | #16

trafika píše: Ok děkuji všem za rady(i když některé komické a jedna nevhodná)nemám ji utemovanou dekou jen přikrytou prostěradlem
Shadow centrální stojan nemá jen boční
pneu jsem nahusstil místo 2,2 na 3,8.
Nádrž plná po hrdlo,baterka doma na chodbě(cca 15-18stupňu)



Tak co řešíš, máš to cajk

topný kabel

3.12.2013 v 17:59 | Nahoru | #17
Zase na druhou stranu se mu moc nedivím... motorku má chvíli a dost lidí, kteří si pořídí motorku, jako je VT1100, ji nemají jako "pracanta-užitkáč", ale jako opečovávanou leštěnku, pro kterou se snaží udělat to nejlepší a v začátcích to leckterý z nich žene takto ad absurdum. Ale každý z toho vyroste a kor v tomto případě je to dobře, že se taději zeptal, než aby si nakonec na motorce nadělal víc škody, jak užitku.

bushman7> S tím kabelem je to pravda, že by jej nebylo jak uchytit, aby byl v kontaktu s částmi motoru. Vzpomínám, že bývají k sehnání i topné samolepicí "folie", dodávané buď v konkrétním rozměru, nebo i přistřižitelné, které se nalepí zespodu na vanu a tak zajistí i předehřátí oleje. Nebo jsou někdy i sehnání i tělíska montovatelná místo výpušťáku. Ale toto se vyplácí hlavně u průmyslových motorů, které se nahazují jen občas, ale přitom musejí být neustále v pohotovosti (např. záložní centrály).

topný kabel

3.12.2013 v 17:59 | Nahoru | #18
Já jen abych na něco nezapomněl mám ji od soboty tak jsem ještě nervozní

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:06 | Nahoru | #19
trafika> S tím stojanem to zase tak drastické nebude. Umožňuje-li to prostor, tak není problém jedno za pár neděl s motorkou o kus pohnout, aby kola nestála stale na stejném místě gum. Ale já s veteránem také vyjedu jen několikrát za rok (přes léto) a jinak stojí v šojně, přes půl roku se s ním neohne a už je to tak kolik let a gumám se nikdy nic nestalo.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:08 | Nahoru | #20

Roman.M. píše: Jak píše GUGO hoď přes to deku, dofoukej gumy a dej plnou nádrž.Čím víc to zabalíš a utemuješ tím víc se ti tam bude srážet vlhkost(vlastní zkušenost) Já baterku navyndávám, jednou za měsíc ji dobiju nabíječkou z Lidlu. Hlavně nestartovat. Když to nebudeš moct do jara vydržet a venku bude příznivé počasí tak nastartuj a hlavně jí pořádně projeď, aby se vše prohřálo.


A to já ji v zimním období jednou za 3 týdny nebo měsíc nastartuju, ale zásada je, nechat ohřát, aby se někde v "útrobách" nevytvářel kondenz, který by mohl natropit hodně zla. Takže nastartuju, nechám cca 10.min. pobublat a je spokojená ona i já.

topný kabel

3.12.2013 v 18:11 | Nahoru | #21
Na co je ta deka, krome prachu? Na hovno, max. vic pohodlny pro mysi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:14 | Nahoru | #22

dědoušek píše: A to já ji v zimním období jednou za 3 týdny nebo měsíc nastartuju, ale zásada je, nechat ohřát, aby se někde v "útrobách" nevytvářel kondenz, který by mohl natropit hodně zla. Takže nastartuju, nechám cca 10.min. pobublat a je spokojená ona i já.

Tak to je dost krutý pro ten tvůj motor,protože 10 minut je tak akorát na to ,aby ten kondenzát byl v oleji a neměl šanci se vypařit.Alespoň půl hodiny by jsi to měl nechat a vůbec nejlíp se na to vys... a nestartovat.

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:15 | Nahoru | #23
dědoušek> no teď jsi mě právě rozesmál co si myslíš, že tam tak akorát vznikne za těch 10min? motorku jsem nikdy nestartoval pokud to nebylo vyloženě nutné ale jo venku je pomalu sníh musíme se nečím bavit

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:16 | Nahoru | #24

Vítězslav_Máří píše: Tak to je dost krutý pro ten tvůj motor,protože 10 minut je tak akorát na to ,aby ten kondenzát byl v oleji a neměl šanci se vypařit.Alespoň půl hodiny by jsi to měl nechat a vůbec nejlíp se na to vys... a nestartovat.


Už mlčím.

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 18:39 | Nahoru | #25
V uživatelské příručce k motu je napsáné:
Vypustit nádrž a karburátory vystříkat ji aerosolovým olejem zabraňujícím rezivění.A do válců nalít cca 15-20ccm motorového oleje otvorem pro svíčky(a bez svíček protočit)aby se olej rozprostřel.
atd adt.
Tak nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:42 | Nahoru | #26
trafika> na todle se vykašli!!! ta motorka nebude stát deset let ta motorka bude stát pár měsíců...natankuj, šoupni pod plachtu ( stačí i prostěradlo po tchýni,) dofoukni gumu, baterku do špajzu a vymýšlej kam v létě pojedeš....

Naposledy editováno 03.12.2013 19:19:38

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 18:50 | Nahoru | #27

HornisGSX píše: trafika> na todle se vykašli!!! ta motorka nebude stát deset let ta motorka bude stát pár měsíců...natankuj šoupni pod plachtu ( stačí i prostěradlo po tchýni) dofoukni gumu baterku ten do špajzu a vymýšlej kam v létě pojedeš....

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 19:09 | Nahoru | #28
Mám ještě jeden problém jak udělat evidenčku a přepsat moto v takové kose

1 reakcí na tento příspěvek topný kabel

3.12.2013 v 19:20 | Nahoru | #29
na jaře pojisti to na vinko a npočkej na jár

(reakce na) topný kabel

3.12.2013 v 19:30 | Nahoru | #30

HornisGSX píše: na jaře pojisti to na vinko a npočkej na jár

Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist