globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CDI-přestřihnutí drátku
1.12.2013 v 18:00
Zdarec, zakládám toto téma kvůli tomu, jestli si budete chtít odblokovat zavřené CDI tím že jí vykucháte na jednom místě a přestřihnete přesně tento drátek tak to nedělejte, a dejte na mou radu. Já jsem si tu založil téma poradilo mi toto pár lidí a já vůl to vyzkoušel tak sem drátek přestřih motorku jel projet a po 5 minutách se mi to ve 120 zadřelo. Už od vyjetí sem cejtil jak ten motor má jinačí chod bylo to slyšet a cítit na výkonu. To že se drátek přestřihne udělá to něco s předstihem a pak to hází jiskru jinak než má a poničí to hezky píst a tím že to hází jiskru jinak než má tak pak se začne zvyšovat i teplota a zničí se i svíčka, a kroužky se zapečou do pístu.. Kdybych věděl co to všechno udělá v životě bych to neudělal. Ted budu muset dělat nikasil a koupit pístní sadu dohromady cca 4-5 tis. fakt pecka
Předchozí
1 2 3
Následující

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 18:07 | Nahoru | #1
Hoď foto válce.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 18:21 | Nahoru | #2
Jestli byl motor už zralý na opravu, tak se nediv, tím odškrcením jsi "konec" jen uspíšil. Uvažuj, že motor je stavěn na plný, neškrcený výkon, takže v dobrém stavu a při správném seřízení i zacházení musí vydržet (i když u ostrého dvoutaktu jsou pochopitelně repase častější, jak u cestovního čtyřtaktu). Zapalovací jednotka jen omezovala otáčky, takže ta za to nemůže. Jak vypadala svíčka? Jestlis měl chudou směs, tak to mohlo skončit i propáleným pístem.

1 reakcí na tento příspěvek CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 18:59 | Nahoru | #3
Hele válec možná dělat nebudu, možná bude stačit vzít fakt dost jemnej šmirgl a jen tak lehce to vyhladit uvidim ještě.. No hele na to že sem tam měl novou pístní sadu a naní najeto cca 1000km a odešlo to až po tom přestřižení tak to asi bude tím. No je vidět na pístu že to pálilo v jiný chvíli než mělo a ono to pálilo když píst už byl na cestě dolu. Pak tím pádem stoupala teplota a tím vším odešla svíčka.

(reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:07 | Nahoru | #4
Pataton> Šmirglem vyhlazovat rýhy po zadření? To budeš pěkné prase, přejmenuj se na Patlalton. Jestli si to dělal i před tím, tak alespoň víš, proč se ti to švihlo po 1000km. Odblokování za tím určitě není. Kdyby to pálilo pod horní úvratí, tak to skoro nejede. Rád bych věděl jak si to na pístu poznal

1 reakcí na tento příspěvek CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:07 | Nahoru | #5










Takhle dopad pist a ta svicka. Docela hezky co ?

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:14 | Nahoru | #6
Já tam nemám rýhy ale jen takové menší nálitky. ;) Na válec sem v životě šmirglem nešahal a je to jen moje domněnka pokud by to šlo, jestli to budu dělat tak o tom bych se určitě poradil s někým kdo má o takových věcech páru. A ty si taky nějakej chytrej ne ? Mělo to dost zkušenejch automechaniků v ruce a říkají to co sem psal že to hází jiskru asi určitě v jinou chvíli..

1 reakcí na tento příspěvek CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:17 | Nahoru | #7
Neřeknu nic kdybych tam měl origo otevřenou jednoutku a né to že mi tu nekdo poradí abych tu zavřenou vykuchal a přestřih drátek. Je to celí padlí na palici mě to bylo jasný hned od začátku že dělat zásah do jednotky je docela blbost, ale sem debil nedalo mi to tak sem to vyzkoušel a tu mám výsledek..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:22 | Nahoru | #8
Pataton> Kdy jsi měnil naposledy svíčku? Upadla ti elektroda a proto asi ten píst tak vypadá.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:24 | Nahoru | #9
No svíčku sem měnil ani ne před rokem. No prej to může způsobit to že to pálí v jinou chvíli.

(reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:25 | Nahoru | #10

Pataton píše:
Takhle dopad pist a ta svicka. Docela hezky co ?



Tak tohle se nestalo určitě během jedné projížďky, tohle je zenedbaná údržba (výměna pístu mimo toleranci) během několika sezón..

(reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:28 | Nahoru | #11

disk píše: Pataton> Kdy jsi měnil naposledy svíčku? Upadla ti elektroda a proto asi ten píst tak vypadá.

S tím bych souhlasil a dodal bych i nekvalitní palivo,buď nějaká směs s ředidlem,nebo Ethanol,i když ten spíš chladí a ve dvoutaktu nejede.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:31 | Nahoru | #12
Prej zanedbaná údržba, aha.. Když sem měnil pístní sadu, tak i tamten píst co tam byl neměl takovej stav dělal sem to kvuli tomu že už to chtělo aby to mělo zase trochu ten výkon, a jelo to líp. Tohle se stalo určitě tím jak sem udělal ten zásah do jednotky.. A na tu svíčku sem koukal asi tejden před tím než se mi to stalo a svíčka byla v naprostém pořádku ;) Tak mi tady neříkej nic o udržbě

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:35 | Nahoru | #13
Jaký máš rok výroby? Novější NSR má CDI s proměnlivým předstihem tam se to nestříhá, tam se mění celá jednotka.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:38 | Nahoru | #14
Hele zjistil sem si to až teď že na novějších se mění předstih Mám právě rok 01 takže je moje chyba že sem si o tom nezjistil víc než sem to udělal.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:42 | Nahoru | #15
Hele já tu jednotku sice nědělal dělal to majitel předemnou takže nevim co víc ještě ladil ale myslim že to je kravina že když si to přestříh že zadřeš. Já jí mam přestříhlou už 30 000 tisíc km žádný GO nic furt je full open a jede to v pohodě Nwm no...

1 reakcí na tento příspěvek CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:45 | Nahoru | #16
Hele asi takhle tobě to funguje protože máš ten starší rok, já mám rok 01 a tam už se musí koupit jednotka. Je to tam dělaný nejak předstihem a to že sem to přestříchnul tak se rozhodil předstih a tím pádem to udělalo co to udělalo. U starších to stříhnout můžeš u novější už ne, a to sem se bohužel dozvěděl až dnes :/

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:51 | Nahoru | #17
Je to možný ale newim kamoš má myslim taky 2001 a taky střihnul a cajk.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:52 | Nahoru | #18
Neupadl ti ten zobáček na ty svíčce ???

1 reakcí na tento příspěvek CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:57 | Nahoru | #19
Tak se dyžtak prosimtě poptej kámoše co má za rok výroby a jestli bys mi tu sem mohl pak napsat moc by mi to pomohlo :) Jo ten mi opadl ale musela bejt přece nejaka příčina

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 19:58 | Nahoru | #20
Hele ja nevim cemu se divis, delal si neco a nevedel co delas. Tohle je tvoje posledni veta pred smrti motoru :

Tak ja nevim mo, ale asi to vyzkousim. Ale kdyz rikate ze kdyz nedam pryc omezeni jinde jako je vyfuk sani atd. Tak ze nepoznam rozdil. Ja mam vyplej omezovac na otacky a vlozka ve vyfuku neni a s otevrenym CDI to byl kurva rozdil. I ve dvou kdyz sem na tom jel tak to jelo lip nez kdyz na tom jedu ted sam. Jestlito teda chapu dobre tak zavrene cdi hazi pak kazdou druhou jiskru. V tom pripade otevrene cdi dela to ze hazi jiskru spravne tak jak ma ? Kdyz teda udelam to stim prestrihnutim tak to zacne davat jiskru tak jak ma ? Jinak diky vsem za odpovedi.



Podle toho jak vypada svicka a ten pist, tak ten motor mlel z posledniho. Ja tedy s 2T uz moc spolecnyho nemam, ale este si trosku neco pamatuju.

Rada na zaver: vykasli se na honeni kw na dvace a radsi se nauc udrzbu. Pres zimu budes mit casu dost.

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:01 | Nahoru | #21
Vím je to moje chyba že sem to udělal dřív než sem zjistil něco víc.. Hele měl sem tam novou pístní sadu na sadě je najeto ani ne 1000km a na svíčku sem koukal před týdnem a byla uplne v pohodě ;) tak co mi tady furt dáváte sakra za rady o udržbě ;)

(reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:02 | Nahoru | #22
Pataton> jj už sem mu psal

(reakce na) CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:02 | Nahoru | #23
Pataton> stalo se ti to protože jsi vůl protože logicky když to přestřihneš tak se zvíší výkon a tím pádem musíš přidat na oilmasteru já sem to taky přestřihl a mám 01 a už jezdím rok na otevřený a pohoda s předstihem se nic nedělá ten si seřídí sama

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:05 | Nahoru | #24
ten píst vzpadá že jel bez oleje tak se koukni jestli ti jde oilmaster

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:05 | Nahoru | #25
Aha no :D Tak jako to sem už nevěděl.. Já sem tam měl řídící jednotku tenkrát tu otevřenou a na ní sem taky nic neměnil tak sem nevěděl ale jinak díky za rady :) Jo ještě jedno jak si se dozvěděl o tom že musíš přidat na oilmasteru ? To svojí logikou nebo či co ? :D

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:06 | Nahoru | #26
n kámoš my to řekl ale dává to rozum

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:07 | Nahoru | #27
Přesně taky si myslim že jel bez oleje ale přitom když sem jezdil před tím tak všechno bylo bezproblému, udělal sem to s tím drátkem a jel to projet a při 120 to kleklo no

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:07 | Nahoru | #28
Asi si koupil nekvalitní sadu co se hned rozteče Hele fakt nevim čim to muže bejt, ale možný to je jak říkáš že to házelo v nesrávnou dobu ale to by si si poznal né že to blbě jede nebo tak něco ? A jaká udržba tam snad neni ani co udržovat

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:09 | Nahoru | #29
Přesně tak hele už od baráku co sem vyjel sem cejtil že to jede dost divně a má to jinej zvuk. Hele sadou to snad nebude

CDI-přestřihnutí drátku

1.12.2013 v 20:10 | Nahoru | #30
no tobude tim že si to přestřihl jestli máš sežízenej oil master origo tak je pro zavřenou verzi
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist