globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozbitá spinací skřinka a plná nádrž
20.11.2013 v 12:49
ahoj,

Mám takový problém. Jednoho hezkýho dne jsem chtěl nastartovat svoji milenku.(GS500E, rok výrovy 1998)Jenže jsem zjistil, že mi jde klíč do spínačky jen tak do 2/3 a tudíž jsem nemohl otočit klčkem a nastartovat.
Mám za to, že jedna z pružin ve spínačce vypadla a tím pádem klíč nerozevře vačky, ale nýbrž na ně narazí. Nejspíše budu muset celou spínací skříňku rozebrat a pružinu nahodit zpět.
Jaký vy na to máme názor? Není to způsobené třeba něčím jiným a popřípadě, jak to opravit. Prosím, prosím
Jinak my zbylo po této situaci ještě skoro plná nádrž benzínu a jelikož se už letos nedostanu. Myslíte, že je bezpečné nechávat plnou nádrž přes zimu? Nemám třeba trochu upustit, nebo něco přilit do benzínu, aby se neznehodnotil, nebo mi něco neudělal s motorkou(karburátory, motor).

1 reakcí na tento příspěvek rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 12:57 | Nahoru | #1
Benzín Ti nádrž zcela jistě rozežere, já bych ho tam v žádném případě nenechával a co víc, stavím se i s kanystrem a od přebytečného benzínu Ti pomohu

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 13:04 | Nahoru | #2
Benzín v nádrži určitě nech Právě že pomáhá aby ti nevyrezla nádrž. Na jaře jen odkalíš karburátory a můžeš v pohodě vyjet i tenhle benzín. Ale pokud na tom trváš klidně ti od toho benzínu taky pomůžu mám to kousek
A pokud ti vyskočila jedna patka v zámku tak si myslím že je ten zámek po smrti... většinou to vyskočí když je už moc vychozenej. Předpokládám že jsi se koukal jestli ti tam někdo třeba nenarval párátko atd..

Edit. ale pokud chceš tak do benzínu můžeš nalít trošku Velfobinu, ten zabraňuje tvorbě vody atd.

Naposledy editováno 20.11.2013 13:06:34

(reakce na) rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 13:04 | Nahoru | #3
Firecracker>

1 reakcí na tento příspěvek rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 13:11 | Nahoru | #4
taky nechali plnou nádrž...

(reakce na) rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 13:12 | Nahoru | #5

DRN. píše: taky nechali plnou nádrž...



Právě, před tímhle jsem ho chtěl varovat a hlavně mu pomoct

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 13:29 | Nahoru | #6
Spinacku prostrikni WDckem a stredem zamku zkus jit strcit jehlu a zaskrglat sni jestli to stavitko jenom nezustalo viset. Nekdy to zabere. Pak dalsi moznost vyndavat zandavat , jednou se me takhle podarilo "sprovoznit" zamek od ER5 kterou se nekdo snazil nahodit sroubovakem (zamej jezdi dodnes).

Nadrz nech samozrejme plnou aby ti nerezla.

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 14:31 | Nahoru | #7
Mozna nevyskocilo stavitko jen to zatuhlo kdyz jsi spinacku dlouho nepouzival proplachnou petrolejem a strkat klic dovnitr jestli se stavitka neuvolneji.

Benzin v nadrzi nech neorezne ti nadrz zevnitr

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 15:02 | Nahoru | #8
Klic je rovny?

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 15:46 | Nahoru | #9
Díky za rady. Ano, klíč je rovný. Dokonce jsem si nechal udělat nový a ten taky nefunguje...

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 16:22 | Nahoru | #10
Měl sem podobnej problém. Zamkl sem řídítka a odešel od mašiny. Když sem se vrátil nešlo to odemknout, klíč do spínačky strčit šel ale otočit vůbec. Zkusil sem něco jako WD, jak píše gugo, a chodí to jako nový. Taky sem se bál že je po spínačce, ale asi jen nějakej bordel a kouslo se to. Zkus a uvidíš

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

20.11.2013 v 18:18 | Nahoru | #11
Já měl problém na VN900 Custom se spínačkou když měla najeto asi tak 6000 km. Říkal jsem si, že to prostě neni možný. Zkoušel jí právě prostříkávat WDčkem, a to i docela hodně, a výsledek nic moc. Inu napadlo mě fouknout do zámku kompresorem a vida - chodilo to naprosto perfektně. Znova jsem stříknul WDčko a zkusil a zase nic moc. Znova jsem fouknul kompresorem a paráda. Tam byla spínačka nízko - pod nádrží, tak se tam možná dostal nějakej bordel (prach). WDčko ho nejspíš rozpustilo a následně ten rozředěnej svinec letěl ven stlačeným vzduchem. Jinak údajně neni dobrý mít vložky zámků namazaný protože se do nich potom chytá prach (mimo toho, že máš mastnej klíček) ...

Edit: Možná to jsem to musel prohnat luftem protože na VN900 je spínačka vodorovně, u motorek, o kterým tu píšete, je téměř svisle tak to asi vyteče samo ...

Naposledy editováno 20.11.2013 18:20:25

rozbitá spinací skřinka a plná nádrž

24.11.2013 v 10:43 | Nahoru | #12
Pánové, tak moc moc díky za rady. Nakonec pomohl silikonový olej a 15 minut šťourání ve spínačce Takže se jedu hned projet, dokud je ještě tak nějak počasí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist