Medved píše: - posrat se muze vsechno, ale na motoru s vodnim chlazenim je tech veci, ktere se muzou posrat proste vic. O nicem jinem nepisu.
- videl jsi nekdy tesneni pod hlavu z motoru s vodnim chlazenim a z motoru bez nej? Je tam tech der ponekud vic, ne? A logicky se na nem muze tech tesnicich predelu podelat o neco vic, ne?
- otazka je, jestli ta 'moje' pravda nahodou neni proste pravda. Na rozdil od tebe jsem schopen napsat argumenty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
kubacech píše: S motorkama zkušenost nemám.
Jen na autě se mi posrala vodní pumpa a vytekla přes ni voda. Následkem toho se oařící olej protlačil všude a musel měnit i těsnění pod hlavou a byl jsem rád, že to hlava přežila.
Jo a teploměr měří teplotu chybějící vody a tvrdil, že vše je v pořádku
U aut se občas mění rozvody a při tom se preventivně mění i pumpa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
karf píše: U aut se občas mění rozvody a při tom se preventivně mění i pumpa...
rozvody, napínák i pumpa měněné byly a bylo na tom asi 20k najeto než to uteklo
2 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
KubaLC8 píše: No asi to uzavreme tim, at si jezdi na cem chce a na co ma.
souhlas, důležitější je správný počet válců, než to, jak jsou chlazené
Naposledy editováno 20.11.2013 15:55:49
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
objem nahradis turbem
KubaLC8 píše: A co turbo? :D
objem nahradis turbem
jo vidis, to jsem zapomnel - BEZ TURBA!
kurva, jako motorkar bys mohl vedet, ze objem nenahradis nicim!
edit: ale to uz jsme zase nekde jinde ... misto u poctu valcu - u objemu.
Naposledy editováno 20.11.2013 16:34:31
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
2 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek voda X vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) voda X vzduch
famfulin76 píše: Textil!!!
Přesně tak, jedině textil